Cijfer voor de race

Gestart door Kootje, 13 november 2011 - 17:08:13

« vorige - volgende »

Welk cijfer was deze jullie waard ???

10
0 (0%)
9.5
0 (0%)
9
0 (0%)
8.5
0 (0%)
8
1 (5.3%)
7.5
2 (10.5%)
7
3 (15.8%)
6.5
4 (21.1%)
6
6 (31.6%)
Lager, namelijk:
3 (15.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 27 november 2011 - 17:08:13

Kootje

Zelf ga ik voor 'n 8

Vond het, zeker voor Abu Dhabi 'n zéér vermakelijke race.
DRS zones sloten leuk op elkaar aan, waardoor er lekker ingehaald en gecounterd werd.
Eindelijk eens wat pech voor onze kersverse kampioen.
En eindelijk weer 'n winst voor Hamilton.

Franky R.

7.5


Mooie comeback voor Hamilton. Knappe race van Alonso en Button, beiden met een auto die eigenlijk tekort kwam voor het podium. Wees eerlijk; Webber had eigenlijk op z'n minst naar P3 moeten kunnen rijden met een RBR...


Verder veel strijd achterin het veld en een goed getimed DRS-zones.

Enzo

Heb de race een 7 gegeven, vond het iets minder spannend dan jullie... ;)

Wizard

Een 4. Afgezien het gevecht tussen Webber en Button was het een dure optocht. Totaal geen spanning om de overwinning en geen dreigingen van achteruit. Alonso kon Hamilton niet bedreigen, Button Lewis niet, Webber Button zo nu en dan en Massa reed ook mee. Daarachter beide Mercedessen. Achteraan was het wel leuk maar een inhaalactie om P16 vind ik niet zaligmakend.

janke

Een 6,5. Begin was aardig. Stuivertje over en weer. Button/Webber, MS/Rosberg. Zelfs Barrichello deed het aardig. Maar spanning, nee. Overigens wel een verdiende winnaar. Na het Vettel eind controleerde Hamilton toch netjes de rest van de race.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Een 6. Niet bijzonder, niet heel slecht.

T.Nuvolari

6je voor de strijd(jes) in het middenveld.

Vieze baas

Citaat van: Wizard op 13 november 2011 - 18:11:21
Een 4. Afgezien het gevecht tussen Webber en Button was het een dure optocht. Totaal geen spanning om de overwinning en geen dreigingen van achteruit. Alonso kon Hamilton niet bedreigen, Button Lewis niet, Webber Button zo nu en dan en Massa reed ook mee. Daarachter beide Mercedessen. Achteraan was het wel leuk maar een inhaalactie om P16 vind ik niet zaligmakend.

agree, kon me ook niet aanzetten om de hele race af te kijken. Bleek achteraf dat ik niks gemist had

Gerard

Mwah, ik vond het wel een vermakelijke race... een 7

_Makke_

Een 5.

Af en toe wat actie, al speelde dat zich vooral in het middenveld af, en tot ongeveer halverwege de wedstrijd was het ook nog niet duidelijk of Hamilton Alonso voor kon blijven. Ook dat zorgde dus nog voor wat spanning. Maar bon, feitelijk is dat toch wel het minste dat je mag verwachten van een race...  :)

Folkert

Moeilijk. Twijfel tussen een 7,5 en een 6. Leuk dat Hamilton won en voor Alonso kon blijven en leuke actie begin van de race. Zo nu en dan mooie acties, maar toch wel groot deel van de race vrij weinig gebeurt.

ga denk ik voor 6,75, dus 7 af gerond.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Hmmm .... lage cijfers allemaal. :-\

Oke .... het was geen wereldrace met 'n spannendse strijd voor P1, maar voor Abu Dhabi begrippen vond ik het zéér vermakelijk.
Heb iig geen moment de neiging gehad in slaap te vallen, en dat is weleens anders geweest.  ;)

_Makke_

#12
Citaat van: Kootje op 14 november 2011 - 18:04:09maar voor Abu Dhabi begrippen vond ik het zéér vermakelijk.

Klopt, maar dat maakt het nog altijd geen leuke/goede/spannende race. Anders zouden we bij een geslaagde inhaalactie op de baan in Valencia allemaal een 10 moeten geven voor die race. Want dat is naar Valencia normen fantastisch.

Ik vond aan deze race feitelijk geen moer te beleven. Buiten de inhaalacties in het middenveld. Die DRS zones kwamen nog al lullig over trouwens. Ze hadden het beter bij 1 kunnen houden. Buemi is Di Resta een aantal keer voorbij gegaan in de eerste DRS zone, maar in de 2de DRS zone gaf Di Resta hem van hetzelfde laken een pak. Buemi had het natuurlijk wat slimmer kunnen spelen maar toch.

Kootje

Citaat van: Makke op 14 november 2011 - 18:19:57
Citaat van: Kootje op 14 november 2011 - 18:04:09maar voor Abu Dhabi begrippen vond ik het zéér vermakelijk.

Klopt, maar dat maakt het nog altijd geen leuke/goede/spannende race. Anders zouden we bij een geslaagde inhaalactie op de baan in Valencia allemaal een 10 moeten geven voor die race. Want dat is naar Valencia normen fantastisch.

Dat is ook weer waar.
Toch neem ik de lokatie wel mee in m'n beoordeling.
Ik bedoel, ik zette de tv aan met de gedachte: Dat worden weer 2 lange uurtjes.
Dat bleek echter niet het geval, en dan geef je met 'n goed gevoel 'n cijfer.

Schumiiii

Trokt alweer op nikske, heb me zitten vervelend, van miserie maar wat op het net beginnen surfen tijdens de race.
Is absoluut geen 6 waard.