Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Franky R.


Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 januari 2012 - 17:56:11
Banden of niet, het geeft gewoon aan dat hij aan het pushen was.
Als hij rustig aan had gedaan, was hij nooit in die drift geraakt.

Ik zeg dan ook niet dat Kimi niet pushte, maar Matthijs had het over verminderde reflexen en dat vond ik een rare opmerking.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 26 januari 2012 - 18:26:11
Ik kwam laatst met de 75 van mijn maatje driftend het klaverblad uit. Niet omdat ik pushte, maar omdat ik te vroeg op het gas ging op een glad wegdek. :D

Doe es zuinig aan met die 75!
Er zijn nog maar weinig goede exemplaren over... :(

;)

Sabai

Citaat van: Franky R. op 27 januari 2012 - 12:59:08
http://www.gppits.net/nieuws/middenmoot_voor_kimi/
[/quote


Goeie gast die Kimmi, hoop dat hij weer als in 2005 gaat rijden alleen zonder pech

Gerard

Ik ben ook hoopvol gestemd,maar heb nog de Schumi van 2009 vers in het geheugen
Die was ook "fit", snel en gemotiveerd...


Kootje

Citaat van: Franky R. op 27 januari 2012 - 13:00:51
Citaat van: Kootje op 26 januari 2012 - 17:56:11
Banden of niet, het geeft gewoon aan dat hij aan het pushen was.
Als hij rustig aan had gedaan, was hij nooit in die drift geraakt.

Ik zeg dan ook niet dat Kimi niet pushte, maar Matthijs had het over verminderde reflexen en dat vond ik een rare opmerking.

Het was ook 'n reactie op jullie beiden ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 26 januari 2012 - 18:26:11
Ik kwam laatst met de 75 van mijn maatje driftend het klaverblad uit. Niet omdat ik pushte, maar omdat ik te vroeg op het gas ging op een glad wegdek. :D

Mwah, das denk ik toch ff andere koek dan 'n F1 coureur die te vroeg op het gas gaat op droog asfalt.
Dat komt echt voort uit het rijden op de limiet.

Jozef

Citaat van: JimmySPA op 26 januari 2012 - 19:48:21
Citaat van: Wizard op 26 januari 2012 - 18:26:11
Ik kwam laatst met de 75 van mijn maatje driftend het klaverblad uit. Niet omdat ik pushte, maar omdat ik te vroeg op het gas ging op een glad wegdek. :D

Achja gebeurt iedereen wel eens. Tijdje geleden is het bij mij fout gegaan stond opeens verkeerd om op de ander kant van de weg. Conclusie was toen driften en smsen gaat niet samen helemaal niet met een oude Amerikaanse v8.
Met de motor ook wel eens gehad, das helemaal spannend.  :-\

Maar goed ontopic:

Mooi filmpje van Kimi op Spa! Zn laatste? Ook grappig om de andere teams te zien als Kimi naar parc ferme rijdt.

Je moet ook niet met je mobiel bezig zijn terwijl je rijdt. ::) ::) ::)

0634

Citaat van: Gerard op 27 januari 2012 - 16:09:05
Ik ben ook hoopvol gestemd,maar heb nog de Schumi van 2009 vers in het geheugen
Die was ook "fit", snel en gemotiveerd...
Kimi is pas 32... Hij zal best even zijn draai moeten vinden maar het grote vraagteken is zijn motivatie. Ik denk niet dat 2 jaar niet mee doen een grote rol speelt, buiten het begin.

Gerard

das waar Jeroen! Kimi is 9 jaar jonger dan Schumacher, die had ik ff "over het hoofd gezien"...  ;)

Ik las gisteren dat kimi Lotus 'naar een hoger niveau wil tillen' en dat hij "verwacht in de middenmoot mee te rijden
dat deed ik in 2009 ook al", was zijn commentaar ;D

Dus qua verwachtingen zit hij goed, en qua motivatie zit het ook wel goed denk ik hoor...
Hij is er 3 jaar uit geweest,sinds hij in de Nascar reed, was het vuur terug...

Kootje

Citaat van: Gerard op 28 januari 2012 - 18:13:47

Ik las gisteren dat kimi Lotus 'naar een hoger niveau wil tillen' en dat hij "verwacht in de middenmoot mee te rijden
dat deed ik in 2009 ook al", was zijn commentaar ;D


En laat hij toen net z'n motivatie verloren zijn. ;)

;D ;D ;D
Maar serieus, grootste probleem qua motivatie zal zijn dat hij nu al aangeeft het WRC te gaan missen.
Hoelang weegt het plezier van F1 racen zwaarder dan het gemis van het rallyrijden ??

Gerard

Tja, wie zal het zeggen..
In de WRC miste hij het 1 op 1 racen, hier mist hij het WRC..
Met de ervaring van Kubica zal Lotus niet het risico nemen Kimi beide te laten doen... ;)

Kootje

Citaat van: Gerard op 29 januari 2012 - 00:40:52
Met de ervaring van Kubica zal Lotus niet het risico nemen Kimi beide te laten doen... ;)

Juist daarom.
Wat weegt er zwaarder zometeen ??

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 januari 2012 - 09:58:06
Citaat van: Gerard op 29 januari 2012 - 00:40:52
Met de ervaring van Kubica zal Lotus niet het risico nemen Kimi beide te laten doen... ;)

Juist daarom.
Wat weegt er zwaarder zometeen ??

De Formule 1 natuurlijk...Kimi krijgt zijn centjes van Genii. Rallyrijden is 'maar een hobby', dat tijd en geld kost...Ik vergelijk het met voetballen voor het Nederlands Elftal.

Top en zeer prestigieus voor je carriere als je dat haalt, maar het is de voetbalclub die je salaris en bijhorende levensstijl betaald. Ik vind dan dat het clubvoetbal voorrang heeft op het nationaal elftal.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 30 januari 2012 - 20:32:43
Citaat van: Kootje op 29 januari 2012 - 09:58:06
Citaat van: Gerard op 29 januari 2012 - 00:40:52
Met de ervaring van Kubica zal Lotus niet het risico nemen Kimi beide te laten doen... ;)

Juist daarom.
Wat weegt er zwaarder zometeen ??

De Formule 1 natuurlijk...Kimi krijgt zijn centjes van Genii. Rallyrijden is 'maar een hobby', dat tijd en geld kost...Ik vergelijk het met voetballen voor het Nederlands Elftal.

Top en zeer prestigieus voor je carriere als je dat haalt, maar het is de voetbalclub die je salaris en bijhorende levensstijl betaald. Ik vind dan dat het clubvoetbal voorrang heeft op het nationaal elftal.

Toch denkt de gemiddelde voetballer daar anders over. ;)