Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

gloudiesaurus

Als je aan aandeel in Williams wil, dan kun je gewoon een flinke hap van de aandelen kopen op beurs in Frankfurt ;) Denk alleen dat Raikkonen aandelen wilde als "salaris" en dat Frank Williams hiervoor meer aandelen moest afstaan... Dat ging uiteindelijk niet door.

Begrijp overigens niet goed waarom Raikkonen die aandelen zou willen hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Met de aandelen die je kunt kopen, koop je geen zeggenschap.
Daarvoor zijn er te weinig uitgegeven.

Ik denk zelf dat Kimi dat stukje zeggenschap wilde.
Wellicht heeft hij interesse om uiteindelijk z'n eigen team te hebben.
Uiteindelijk is dat ook waar hij in het WRC naartoe ging.

Franky R.


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/raikkonen_test_in_januari/

Volgende maand rijdt hij al vast voor het eerst, lijkt me goed voor hem. Ben benieuwd wat voor Kimi we te zien krijgen. Als hij wederom gemotiveerd is dan kan Johansson wel eens gelijk krijgen...

Tot nu toe maakt Kimi een goede indruk op me.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 22 december 2011 - 13:52:35
http://www.gppits.net/nieuws/raikkonen_test_in_januari/

Volgende maand rijdt hij al vast voor het eerst, lijkt me goed voor hem. Ben benieuwd wat voor Kimi we te zien krijgen. Als hij wederom gemotiveerd is dan kan Johansson wel eens gelijk krijgen...

Tot nu toe maakt Kimi een goede indruk op me.
Een goed gemotiveerde Kimi kan Schumacher aan. Kimi heeft natuurlijk 2 slechte seizoenen gehad in 08 en 09 maar daarvoor was hij een genot om naar te kijken. IMO de morele winnaar van 2003 en 2005. Ik kijk er echt heel erg naar uit om Kimi volgend jaar weer bezig te zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Kan Schumacher aan? Sorry maar van dat niveau is hij nooit geweest hoor.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 22 december 2011 - 17:44:15
Kan Schumacher aan? Sorry maar van dat niveau is hij nooit geweest hoor.

Idem

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 22 december 2011 - 13:52:35
http://www.gppits.net/nieuws/raikkonen_test_in_januari/

Volgende maand rijdt hij al vast voor het eerst, lijkt me goed voor hem. Ben benieuwd wat voor Kimi we te zien krijgen. Als hij wederom gemotiveerd is dan kan Johansson wel eens gelijk krijgen...

Tot nu toe maakt Kimi een goede indruk op me.

Waar doel je dan precies op?? Want zover als ik weet heeft hij nog geen meter gereden.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 22 december 2011 - 17:44:15
Kan Schumacher aan? Sorry maar van dat niveau is hij nooit geweest hoor.

Lijkt me niet dat Burrori doelt op de Schumacher in zijn topjaren maar de Schumacher van nu. Wat dat aangaat kan ik mij wel vinden in Burrori's uitspraak.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 22 december 2011 - 17:44:15
Kan Schumacher aan? Sorry maar van dat niveau is hij nooit geweest hoor.
Puur qua snelheid wel, niet qua ontwikkeling etc. Schumacher is een hoger niveau dan Kimi in zijn algeheel. Dat zeker. Maar Kimi kan Schumacher nu zeker wel de baas zijn. Al is het afwachten.

Al denk ik dat de Kimi in zijn top jaren, beter is dan zijn Ferrari Jaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.



0634

Ik ga overigens mee met Berger, ik moet het ook nog maar zien. Sowieso gaat Kimi aan de slag bij een team dat niet meteen vooraan staat en om te winnen eerst Mercedes, McLaren, Ferrari en RBR moet inhalen en eigenlijk ook nog Force India. En dan heb je ook nog de vraag of Kimi bij dit team ooit terug kan komen op zijn McLaren-niveau. Ik denk zo op het eerste gezicht, net als Berger, dat het lastig kan worden.

Wizard

Sowieso zie ik Kimi als een coureur die hard kan rijden, maar that's it. Het is niet een persoon die het team ophoog krikt. Natuurlijk hoop ik dat Kimi een potje kan breken maar de verwachtingen, bij mij, zijn niet al te hoog.

0634

Precies. Als je dan bij een kant en klaar topteam binnenstapt is dat niet zo'n probleem, maar we hebben het hier over het vijfde of zesde team op de grid.