Raikkonen terug!

Gestart door gloudiesaurus, 03 november 2011 - 21:49:30

« vorige - volgende »

Moet Kimi terugkeren in de F1?

Zeker!
14 (58.3%)
No fucking way!
4 (16.7%)
Hm... ik weet het niet...
6 (25%)

Totaal aantal stemmen: 21

Poll gesloten: 29 november 2011 - 23:13:02

Folkert

Citaat van: Wizard op 29 november 2011 - 16:43:36
Citaat van: Jeroen op 29 november 2011 - 10:04:54
Ha, Kimi naar Renault! leuk voor de sport, hopelijk kan hij het team vooruit helpen.

Ik vernam het vanmorgen maar kon het niet geloven. Dus toch!! Ik ben benieuwd wat het gaat brengen.
2 titels op rij. 2012 en 2013. Daarna gaat hij weer 2 jaar op vakantie en komt terug in 2016 voor titels 4, 5 en 6. Tegen die tijd rijden F1 autos'namelijk op alcohol en daar heeft hij genoeg van.

Nee serieus, denk dat het moeilijk jaar word, maar Renault kan snelle auto samen met Kimi maken en dan zie ik mooie strijd volgend jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Top !!!

Jammer dat het toch niet bij Williams is, maar zoals SDG al aangaf is Renault (of moet ik alvast Lotus zeggen) wellicht de betere optie.
We zullen iig zien wat hij nog kan brengen, en daar ben ik alvast blij mee.

janke

Laten ze eerst die Boullier er maar uit gooien. Ik vind het een teamleider van niks. Bij zo'n groot coureur als Kimi hoort een man met verstand van zaken en doortastendheid. Ik weet er nog wel een, maar die heeft zijn naam en faam verkloot met een nep crash.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 29 november 2011 - 17:15:17
http://www.gppits.net/nieuws/video_raikkonen_over_zijn_comeback/


Een videootje..kunnen jullie weer wennen aan zijn stemgeluid... ;D :D ;D


;)

Na 3 seconden heb ik het filmpje afgezet. Ik lees liever wat hij te zeggen heeft. :D

Wizard

Citaat van: janke op 29 november 2011 - 17:51:22
Laten ze eerst die Boullier er maar uit gooien. Ik vind het een teamleider van niks. Bij zo'n groot coureur als Kimi hoort een man met verstand van zaken en doortastendheid. Ik weet er nog wel een, maar die heeft zijn naam en faam verkloot met een nep crash.

De flamboyante Flaav!! Ga ik door voor de wasmachine?? Overigens, natuurlijk siert het de sport niet, maar velen namen bleven schoon van kritiek. Want, zou Alonso dit nooit hebben geweten? En los daarvan, was het stiekem niet briljant? Er zijn wel ergere dingen gebeurd in het verleden. Erg jammer dat hij verdwenen is hoewel Flavio de laatste tijd meer van zich liet horen door te schofferen dan te 'presteren'. Maar dat is offtopic.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 29 november 2011 - 17:15:17
http://www.gppits.net/nieuws/video_raikkonen_over_zijn_comeback/


Een videootje..kunnen jullie weer wennen aan zijn stemgeluid... ;D :D ;D


;)


Dat in elk geval hetzelfde gebleven  ;D

Ik vind het super dat hij weer terug komt en denk dat hij zijn snelheid echt niet is kwijt geraakt zal wel weer even in het ritme moeten komen maar zal daar toch niet een heel seizoen voor nodig hebben.

janke

Citaat van: SDG op 29 november 2011 - 12:48:39
Liever dat hij naar Renault gaat dan naar Williams eigenlijk. Bij dat laatste team zou zijn talent wellicht toch nooit uit de verf gekomen zijn en dreigde hij een Jacques Villeneuve-achtige tweede carrière tegemoet te gaan.

Wacht eerst maar eens af of die Lotus volgend jaar wel competitief is. Daaar is niks van zeker. En Raikkonen kan hem binnen 6 races ook niet beter maken. Schumacher deed er bij Ferrari ook een paar jaar over. En daar liepen dan wel de beste engineers rond. En een teamleider die wist waar hij mee bezig was.
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Viel wel mee. In 1996 won Schumacher 3 races en in 1997 miste hij op een haar na het kampioenschap. Zou Kimi dit kunstje kunnen herhalen, neem ik mijn pet voor hem af en maak ik een hele diepe buiging.

janke

Citaat van: Wizard op 29 november 2011 - 18:13:45
Viel wel mee. In 1996 won Schumacher 3 races en in 1997 miste hij op een haar na het kampioenschap. Zou Kimi dit kunstje kunnen herhalen, neem ik mijn pet voor hem af en maak ik een hele diepe buiging.

Inderdaad, met mensen die verstonden wat hij bedoelde als hij wat te vertellen had over de wagen. En die wagen zo konden verbeteren. Die lopen er bij Lotus niet rond. Ik zie daar geen kaliber Brawn/Todt/Byrne. Komt bij dat Schumacher wel een hele goeie privé engineer had. Sorry, ik kom niet op de naam.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Plus, Ferrari was simpelweg kapitaalkrachtiger. Ik zie Lotus best vooruitgang maken, maar niet 1,2,3 om zeges strijden. Er staan ook nogal wat teams voor ze op de grid, in de 96 was het feitelijk alleen Williams waar Ferrari langs moest zien te komen want McLaren was (nog) geen top en Benetton stortte in.

JimPunkRawker

Whahaha Kimi terug!  :D ik ben benieuwd, toch wel leuk om hem weer te zien racen.
nu hopen dat Lotus volgend jaar mee kan rijden voor podiums.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

JimmySPA

Ik vind het gaaf. Ook alleen Kimi kan zo terug komen. Iedereen dacht Williams en opeens staat hij op de voorpagina met een Renault shirt. Helemaal goed!

Leuke tegenstander voor Schumacher  :-X

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

0634

Citaat van: Wizard op 29 november 2011 - 17:54:47
De flamboyante Flaav!! Ga ik door voor de wasmachine?? Overigens, natuurlijk siert het de sport niet, maar velen namen bleven schoon van kritiek. Want, zou Alonso dit nooit hebben geweten? En los daarvan, was het stiekem niet briljant? Er zijn wel ergere dingen gebeurd in het verleden. Erg jammer dat hij verdwenen is hoewel Flavio de laatste tijd meer van zich liet horen door te schofferen dan te 'presteren'. Maar dat is offtopic.
ik weet niet hoe close de banden tussen Flaav en zijn oude team tegenwoordig zijn, maar ik zou het geweldig vinden.

Citaat van: janke op 29 november 2011 - 17:51:22
Laten ze eerst die Boullier er maar uit gooien. Ik vind het een teamleider van niks.
Hoezo eigenlijk?

janke

#238
Citaat van: Jeroen op 29 november 2011 - 20:17:41
Citaat van: Wizard op 29 november 2011 - 17:54:47
De flamboyante Flaav!! Ga ik door voor de wasmachine?? Overigens, natuurlijk siert het de sport niet, maar velen namen bleven schoon van kritiek. Want, zou Alonso dit nooit hebben geweten? En los daarvan, was het stiekem niet briljant? Er zijn wel ergere dingen gebeurd in het verleden. Erg jammer dat hij verdwenen is hoewel Flavio de laatste tijd meer van zich liet horen door te schofferen dan te 'presteren'. Maar dat is offtopic.
ik weet niet hoe close de banden tussen Flaav en zijn oude team tegenwoordig zijn, maar ik zou het geweldig vinden.

Citaat van: janke op 29 november 2011 - 17:51:22
Laten ze eerst die Boullier er maar uit gooien. Ik vind het een teamleider van niks.
Hoezo eigenlijk?

Dat wil ik je wel even uitleggen. Vorig jaar had hij de mazzel dat er een Kubica racede voor het team. Na de crash haalt hij Heidfeld. Bouillier's auto wordt steeds slechter en slechter. Hij pleurt de ene eruit en een ander met wat centen laat hij komen. Het wordft nog slechter. nee, een blamage. Denk je nu werkelijk dat dat volgend jaar met Raikkonen beter wordt?? De basis is altijd nog een goed chassis, perfecte sponsoring, en een goed coureur, en teamleiding. En dat heeft deze man never nooit gebracht. Uitzondering Kubica. Wat ik hier al postte zou een Briatore daar veel beter mee om kunnen gaan. Laat hij Simonds maar meebrengen. Slechter zal het er bij Lotus niet door worden. Wat ze ook hebben uitgevreten. Wel 2 gasten met knowledge.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Jeroen op 29 november 2011 - 20:17:41
Citaat van: Wizard op 29 november 2011 - 17:54:47
De flamboyante Flaav!! Ga ik door voor de wasmachine?? Overigens, natuurlijk siert het de sport niet, maar velen namen bleven schoon van kritiek. Want, zou Alonso dit nooit hebben geweten? En los daarvan, was het stiekem niet briljant? Er zijn wel ergere dingen gebeurd in het verleden. Erg jammer dat hij verdwenen is hoewel Flavio de laatste tijd meer van zich liet horen door te schofferen dan te 'presteren'. Maar dat is offtopic.
ik weet niet hoe close de banden tussen Flaav en zijn oude team tegenwoordig zijn, maar ik zou het geweldig vinden.

Citaat van: janke op 29 november 2011 - 17:51:22

Welk oude team Jeroen?/ Bij Renault hebben ze hem niet nodig. Flavo heeft de balle verstand van motorenbouw.
Some things are too important to be left in the past.