Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Op zich denk ik dat je in het vervolg meer aan Miguel hebt dan aan het Formule 1 magazine wat het dagelijks leven in een GT-paddock betreft.

Sphinx

Dan denk ik dat F1 race report wel wat beter bronnenonderzoek mag doen  ;) Het is de Supercar Challenge niet. In de Sprint Series kom je eigenlijk nauwelijks amateurs tegen, en degenen die het wel op amateurbasis doen hebben op een enkele uitzondering na een aardig niveau. In de Endurance races zie je wat meer amateurs en daar is het soms mee oppassen (zoals Wolfgang Reip overkwam in Silverstone) maar ook hier is het nivo niet van het nivo touristenfahrt
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Aangezien Miguel elke week op de Nürburgring en andere circuits rondloopt, denk ik dat Jehoentelaar wel een punt heeft.

Sowieso Formule 1 als serieuze bron zien. Dat is het al ruim tien jaar niet meer. Behalve de aangekochte artikelen van freelance jongens als Adam Cooper natuurlijk. Of doen ze dat ook al niet meer?

Miguel

Citaat van: Sphinx op 09 juni 2015 - 20:15:42
Het is de Supercar Challenge niet.
Dat is inderdaad wel andere koek, maar ook daar is de top wel degelijk serieus met autosport bezig. De rest van het veld zie ik inderdaad nog wel een een pilsje bij de barbecue nuttigen ;)

Nee, gewoon zelf naar de races gaan waarbij de teams en coureurs veel toegankelijker zijn en je van dichtbij kan ervaren wat autosport is. Daarvoor hoef je geen 250 euro voor een tribunekaartje neer te tellen. Eind juli weer de 24 uur van Spa, tot die tijd VLN op de Ring.
Peace out yo.

Wings

Puike kwalificatierace van Frijns en Vanthoor.

janke

#1880
Verkeerde topic.
Some things are too important to be left in the past.

Robbert65

weet iemand hoe het kan, dat die website van Frijns helemaal niks nada geen nieuws meer bevat sinds de zomer van 2013? Zou dat met managementwissel te maken hebben? ik vind het in ieder geval jammer niks meer van zijn resultaten en plannen op die site te zien.

http://www.robinfrijns.com/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

inderdaad, voor zijn huidige werkzaamheden kun je beter de site van WRT Audi in de gaten houden ( http://www.w-racingteam.com/?l=en&m=news ) Ik heb maar even naar de nieuwspagina gelinkt omdat ook die site geplaagd wordt door de woorden : coming soon.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Het Twitter-account van Robin Frijns is ook erg actueel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

yep, ik volg 'm op twitter Glaudiesaurus, dank voor de link Sphinx!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 14 december 2015 - 20:30:13
http://www.motorsport.com/f1/news/frijns-denies-turning-down-red-bull-chance/

Er zijn meerdere onhandige uitspraken van hem geweest in de media. O.a. dat je GP2 niet serieus kan nemen etc.
Ook kort nadat hij bij Caterham/ Sauber tekende kwam hij minder positief in de media. Niet zo handig allemaal.

Inmiddels is hij niet meer zo in de spotlights maar ik ben ervan overtuigd dat deze uitspraken zijn carrière geen goed hebben gedaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

hij zal gewoon het snot voor z'n ogen moeten rijden in de klassen waar hij nog een kans krijgt. Hij heeft ontzettend veel talent. Als ie wat genuanceerder gaat praten en heel hard gaat rijden zou het nog wel eens goed kunnen komen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Ik heb in de tijd dat de "honden-uitspraak" groot werd op Gpupdate gelezen dat hij sprak over "niet echt fair behandeld". In de Limburger ontkende hij een week na dat gewraakte interview al dat hij "honden" gezegd had, al meldde Ivo op de Camp toen dat hij met Werner Heinz bij Christian Horner op het matje mocht komen om e.e.a. "te duiden."
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Miguel

Hier de bron, goed verhaal: http://www.fiaformulae.com/en/news/2015/december/insight-robin-frijns-interview.aspx

Blijft treurig, hoe Frijns genaaid is door de het NSB-partijblad.
Peace out yo.