Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Perton

"Want natuurlijk vind ik Red Bull een fantastisch team. Ze hebben de laatste drie jaar de beste auto gebouwd. Daar wilde ik dolgraag in rijden, daar ging die opmerking ook helemaal niet over.  Het ging over het opleidingsprogramma van Red Bull.

Ja, hiermee herstel je het ook echt. Door te zeggen dat je het alleen over Helmut Marko had.

Miguel

Citaat van: NielsD op 19 december 2014 - 12:45:07
Ik ken deze hele mevrouw niet, maar volgens haar is Frijns totaal niet arrogant en heeft hij geen problemen met de media. Een landelijk dagblad (zal wel De Telegraaf zijn) heeft quotes van Frijns uit zijn verband gerukt en is daarom waarschijnlijk zijn imago verpest.

Sorry, maar kijkt Red Bull, McLaren of elk ander team naar een simpel dagbladje uit Nederland?

http://www.f1only.nl/arrogantie-ten-top/

F1only.nl is zolderkamerjournalistiek.

Dat Frijns destijds geen verhaal gehaald heeft, geeft denk ik ook wel aan wat voor managementteam hij om zich heen heeft. De Telegraf is júist een krant waarbij je als manager of PR-medewerker altijd een eigen recorder mee moet hebben lopen, juist om dit soort taferelen waar je bij die kutkrant op kan wachten, te voorkomen. Natuurlijk sowieso al geen bijster slim idee om dat soort dingen over Red Bully Junior Team te roepen, hoewel ik zijn eerlijkheid wel kan waarderen.
Peace out yo.

Sphinx

Citaatom dat soort dingen over Red Bully Junior Team te roepen

Grinnik. leuke woordspeling, of ie nu freudiaans is of niet  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Ik ken Miguel langer dan vandaag, dit was geen Freudiaanse maar een bewuste ;)

Miguel

Omdat Red Dog Junior Team wat minder lekker bekt.
Peace out yo.

Sphinx

CitaatRed Dog Junior Team

Dit hadden ze dan wel als anthem kunnen gebruiken  ;D

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Miguel op 20 december 2014 - 14:55:41
Citaat van: NielsD op 19 december 2014 - 12:45:07
Ik ken deze hele mevrouw niet, maar volgens haar is Frijns totaal niet arrogant en heeft hij geen problemen met de media. Een landelijk dagblad (zal wel De Telegraaf zijn) heeft quotes van Frijns uit zijn verband gerukt en is daarom waarschijnlijk zijn imago verpest.

Sorry, maar kijkt Red Bull, McLaren of elk ander team naar een simpel dagbladje uit Nederland?

http://www.f1only.nl/arrogantie-ten-top/

F1only.nl is zolderkamerjournalistiek.

Dat Frijns destijds geen verhaal gehaald heeft, geeft denk ik ook wel aan wat voor managementteam hij om zich heen heeft. De Telegraf is júist een krant waarbij je als manager of PR-medewerker altijd een eigen recorder mee moet hebben lopen, juist om dit soort taferelen waar je bij die kutkrant op kan wachten, te voorkomen. Natuurlijk sowieso al geen bijster slim idee om dat soort dingen over Red Bully Junior Team te roepen, hoewel ik zijn eerlijkheid wel kan waarderen.

Het was niet alleen dit ene incident.

Later zei Frijns dat GP2 een lachertje was... zei hij dat ontevreden was bij Sauber, later bij Caterham.
Hilmer gaf hem een zitje in het GP2 gratis, ook over hem was hij later kritisch.

Het is een opsomming van zaken waarom hij dit imago heeft. Het komt niet doordat ene Telegraaf Red Bull-bericht.

Hij heeft nu een beter management maar voorheen heeft Frijns in de media en door zijn gedrag (Caterham en Red Bull bedanken) zijn eigen glazen ingegooid.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Het is ook niet eens dat ie ongelijk heeft. Red Bull behandelt je inderdaad zeer streng, GP2 is een politiek spel en daarmee een lachertje, en Sauber en Caterham zijn (vanwege de financiële situatie begrijpelijk, dat wel) niet netjes naar hem toe geweest. Men kan niet zeggen dat Frijns onwaarheden spreekt. Ze zijn alleen totaal niet handig om in het openbaar uit te spreken.

Matthijs

Citaat van: Perton op 21 december 2014 - 23:08:31
Het is ook niet eens dat ie ongelijk heeft. Red Bull behandelt je inderdaad zeer streng, GP2 is een politiek spel en daarmee een lachertje, en Sauber en Caterham zijn (vanwege de financiële situatie begrijpelijk, dat wel) niet netjes naar hem toe geweest. Men kan niet zeggen dat Frijns onwaarheden spreekt. Ze zijn alleen totaal niet handig om in het openbaar uit te spreken.
En daarmee is het cirkeltje rond. Don't bite the hand that feeds you.

gloudiesaurus

BMW in het DTM wordt het dus ook niet. Ook daar zijn alle stoeltjes vergeven.

Hoop toch dat  niet dat Frijns in 2015 opnieuw met lege handen staat. Daar lijkt het ondertussen overigens wel sterk op...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En ik heb het topic van het Formule 1-forum naar andere autosporten verplaatst  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Volgens mij kan je het zo langzamerhand beter in Andere Onderwerpen zetten.

Miguel

Haha supermooi! Terecht ook wel.

Robin Frijns moet gewoon het voorbeeld van de vele Nederlandse topcoureurs volgen: (Grand) Touringcars gaan racen. Dat is toekomst en daar wordt talent op waarde geschat. Nicky Catsburg deze week daar ook weer een semi-fabriekszitje gescoord.

Ergens ook wel een klein beetje gek dat Frijns geen Formula E racet, maar of dat een klein beetje gek van Frijns of van de teams is, dat weet ik niet.
Peace out yo.

Sphinx

Vind het sowieso al gek dat ie maar hardnekkig is vast blijven houden aan F1, ook was het voor bijna iedereen inmiddels duidelijk dat dit doel steeds onwaarschijnlijker werd. Enige die hem af en toe nog bellen zijn de heren bewindhebbers in de World Series by Renault, als de auto updates krijgt, is Frijns bij een testsessie te vinden, maar voor de rest nergens.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

janke

Citaat van: Miguel op 07 februari 2015 - 17:39:06
Haha supermooi! Terecht ook wel.

Robin Frijns moet gewoon het voorbeeld van de vele Nederlandse topcoureurs volgen: (Grand) Touringcars gaan racen. Dat is toekomst en daar wordt talent op waarde geschat. Nicky Catsburg deze week daar ook weer een semi-fabriekszitje gescoord.

Ergens ook wel een klein beetje gek dat Frijns geen Formula E racet, maar of dat een klein beetje gek van Frijns of van de teams is, dat weet ik niet.

Het probleem met Frijns is, denk ik, zijn attitude. Frijns wordt zo'n beetje genegeerd in de race-wereld. Hoe zou dat nu kunnen, terwijl je toch grote prestaties hebt geleverd.
Some things are too important to be left in the past.