Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Sinds wanneer is het een goede zaak als stoeltjes de veiling op gaan omdat ze elke cent willen pakken die ze kunnen krijgen?

Jozef

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 13:12:42
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315354/management-frijns-sluit-terugkeer-naar-gp2-uit/

Geen GP2 dus, en goed van Gans dat ie doorheeft hoe Glock en Grosjean weer in de Formule 1 terecht zijn gekomen. Of hij heeft inmiddels wat sponsoren gevonden voor Frijns.

Lol, wel ander management maar niet beter. Bon, Frijns kan maar beter een bakkersopleiding gaan volgen of zo want autosport kan hij op zijn buik schrijven.

gloudiesaurus

Ik heb juist het idee dat er bi Caterham helemaal geen geld meer is, terwijl er dat met Fernandes wel was (zeker in de begintijd).
Nu is het team overgeschakeld op de overleefmodus en worden weer net zoals bij HRT zoveel testcoureurs aangesteld om geld binnen te halen, en wordt ook racestoeltje aan de hoogste bieder verkocht...

Daarnaast vertrekken er nog steeds heel veel mensen bij Caterham, vrijwillig en onvrijwillig. Dus of het team nu de goede kant op gaat.

Frijns zal in ieder geval zonder geld nauwelijks kans krijgen denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 27 augustus 2014 - 13:59:59
Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 13:12:42
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315354/management-frijns-sluit-terugkeer-naar-gp2-uit/

Geen GP2 dus, en goed van Gans dat ie doorheeft hoe Glock en Grosjean weer in de Formule 1 terecht zijn gekomen. Of hij heeft inmiddels wat sponsoren gevonden voor Frijns.

Lol, wel ander management maar niet beter. Bon, Frijns kan maar beter een bakkersopleiding gaan volgen of zo want autosport kan hij op zijn buik schrijven.

Nou dat is wel erg crew gezegd.
Vergeet niet dat Frijns F.Renault 3.5 kampioen is en ook F.Renault 2.0 en F.BMW.
Die kan in de DTM of Le Mans nog wel een stoeltje vinden hoor.

Jeroen Bleekemolen verdiend bijv. ook een hele goede boterham met autosport.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Maar hij heeft nog steeds de mentaliteit "of F1, of niks". Tja, dan zal het niks worden. Tenzij hij dus zijn mentaliteit aanpast.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 27 augustus 2014 - 14:27:06
Maar hij heeft nog steeds de mentaliteit "of F1, of niks". Tja, dan zal het niks worden. Tenzij hij dus zijn mentaliteit aanpast.

Hij is nog jong, als je de Formule 1 wil halen moet je misschien ook wel zo denken.
Zonde want met Red Bull was hij zeker verder gekomen denk ik.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Hij komt niet in de F1 zonder terug te gaan naar de GP2. Daar ben ik redelijk zeker van. En zoals ik eerder al zei: 23 is tegenwoordig ook niet meer jong om te debuteren in de F1, dat is 'gewoon'.

Perton

Maakt niet uit dat Frijns nog 'jong is'. Als Verstappen drie jaar niet presteert in de Toro Rosso is hij 20, maar is zijn Formule 1-avontuur ook gewoon over hoor. Daar gaan succesvolle jaren in WEC/DTM of GP2 na die drie jaar niks meer aan veranderen.

Hypothetisch natuurlijk, want ik verwacht dat Verstappen gewoon zal slagen. In leeftijd is Frijns jong, als potentiële debutant is ie gewoon oud. Giedo kon daar nog mee wegkomen, want veel geld, maar zolang Frijns dat niet heeft...

Edwin90

Het eerste wat me bij het debuut van Lotterer te binnen schoot was waarom hij in vredesnaam een topstoeltje bij Audi in het WEC opzegt voor een beroerd en toekomstloos Formule 1 stoeltje. (Achteraf ligt dat verhaaltje ook weer anders, maar toch). Punt is dat Frijns zich nog misschien een jaartje kan blindstaren op de F1. Maar daarna moet hij echt verder gaan kijken, er zijn coureurs genoeg die een prachtige (betaalde) carrière in de autosport hebben, omdat ze op tijd doorhadden dat de F1 hem niet ging worden.

Charrel

Ik las zojuist het Nieuwsitem over Frijns. F1 is zijn eerste optie, maar ik kan 100% zeggen dat Frijns afgelopen weekend een oriënterend gesprek heeft gehad met Russian Time voor een stoeltje in 2015.

Zal wellicht plan B, of C zijn. Maar ze zijn er dus wel mee bezig geweest.. Mocht hij geen F1 seat krijgen is een volledig jaar GP2 geen slechte optie. Mocht hij kampioen worden heeft hij zich opnieuw bewezen, van stilzitten wordt het niet beter.

gloudiesaurus

Citaat van: Charrel op 27 augustus 2014 - 22:57:26
Ik las zojuist het Nieuwsitem over Frijns. F1 is zijn eerste optie, maar ik kan 100% zeggen dat Frijns afgelopen weekend een oriënterend gesprek heeft gehad met Russian Time voor een stoeltje in 2015.

Zal wellicht plan B, of C zijn. Maar ze zijn er dus wel mee bezig geweest.. Mocht hij geen F1 seat krijgen is een volledig jaar GP2 geen slechte optie. Mocht hij kampioen worden heeft hij zich opnieuw bewezen, van stilzitten wordt het niet beter.

Onze Russian Time insider  :)

Dat is eigenlijk wat ik al dacht. Het management richt zich op de Formule 1 maar kijkt op de achtergrond naar andere opties.

Natuurlijk moet je altijd roepen dat je de Formule 1 in wilt...
Als je er zelf al geen vertrouwen meer in hebt zullen sponsoren dat ook nooit krijgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

GP2 is ten alle tijde beter dan niets. als je het mij vraagt.. al is het alleen maar om in het raceritme te blijven.. sjorren aan gewichten en op skippyballen balanceren is niet echt motiverend lijkt me

Wings

Citaat van: Perton op 27 augustus 2014 - 14:55:54
Maakt niet uit dat Frijns nog 'jong is'. Als Verstappen drie jaar niet presteert in de Toro Rosso is hij 20, maar is zijn Formule 1-avontuur ook gewoon over hoor. Daar gaan succesvolle jaren in WEC/DTM of GP2 na die drie jaar niks meer aan veranderen.

Hypothetisch natuurlijk, want ik verwacht dat Verstappen gewoon zal slagen. In leeftijd is Frijns jong, als potentiële debutant is ie gewoon oud. Giedo kon daar nog mee wegkomen, want veel geld, maar zolang Frijns dat niet heeft...

Frijns schoot zichzelf in zijn voet om de kweekvijver van Red Bull te bekritiseren in plaats van in gesprek te gaan. Ook dacht hij dat de teams aan zijn voeten zouden liggen. Nu we een jaar of twee verder zijn mag hij opkrabbelen en zichzelf weer bewijzen.

Kootje

En dan is GP2 het ideale platform.

gloudiesaurus

Heb gisterenavond een naar de top 3'en van de afgelopen 2 jaar van GP2 zitten te kijken.
Valt op dat bijna niemand daarvan de Formule 1 heeft gehaald.
Alleen Esteban Gutiérrez die derde werd in 2012.

Dus ook met een GP2-titel is het alsnog lastig  :D
De beste manier zijn toch de talentenprogramma's van de teams, maar die heeft Robin op een ontactische manier afgeschoten in de media.
Blijft over, een zak geld, maar dat heeft hij ook niet.

Het zal een hell of a job worden om nu nog de F1 te halen.

Inmiddel is Frijns ook niet meer zo hot als dat hij was. Andere talenten zijn inmiddels opgestaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is