Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Perton

Maar we hebben tijdszones op deze wereld :)

NielsD

Citaat van: Perton op 03 april 2014 - 17:22:31
Maar we hebben tijdszones op deze wereld :)

Aaaah je was buiten Europa op dat moment, dat wist ik niet..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton



0634

Tja indruk... t is maar hoe je het ziet. Sneller zijn dan Ericsson... het was erger geweest als het niet zo was geweest.

gloudiesaurus

Nou vergeet niet dat Ericcson al 2 GP's heeft gereden in die bolide en ook een heleboel testkilometers heeft gemaakt. Frijns nog niet. Dan is het gewoon knap als je in de eerste sessie gelijk sneller bent  :)

Jammer van zijn snelste ronde toen Frijns een foutje maakte. Dan had hij wellicht nog Chilton gepakt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Jeroen op 04 april 2014 - 21:51:47
Tja indruk... t is maar hoe je het ziet. Sneller zijn dan Ericsson... het was erger geweest als het niet zo was geweest.
Klopt. Indruk maken vind ik ook wat sterk. Hij heeft het gewoon prima gedaan, geen fouten (ok blijkbaar in zijn snelste ronde, maar geen grote fouten bedoel ik). Gewoon wat je van hem mag verwachten. Geen idee meer welke term ik in het Bahrein-topic gebruikte, maar het is gewoon prima wat ie heeft gedaan.

Wings

Ik had Frijns er verder voor verwacht. Maar wat gloudiesaurus zegt klopt ook. Dus al met al een meer dan prima prestatie van 'onze Robin'.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 04 april 2014 - 22:26:23
Nou vergeet niet dat Ericcson al 2 GP's heeft gereden in die bolide en ook een heleboel testkilometers heeft gemaakt. Frijns nog niet. Dan is het gewoon knap als je in de eerste sessie gelijk sneller bent  :)

Jammer van zijn snelste ronde toen Frijns een foutje maakte. Dan had hij wellicht nog Chilton gepakt.

Eens, maar toch zie je dat goede rijders snel op snelheid zitten en Ericssen kan er echt niks van. Ik had het oprecht wel verwacht van Frijns. Verder een goede prestatie hoor, daar niet van, maar wel volgens mijn verwachting.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 08:34:42
Citaat van: gloudiesaurus op 04 april 2014 - 22:26:23
Nou vergeet niet dat Ericcson al 2 GP's heeft gereden in die bolide en ook een heleboel testkilometers heeft gemaakt. Frijns nog niet. Dan is het gewoon knap als je in de eerste sessie gelijk sneller bent  :)

Jammer van zijn snelste ronde toen Frijns een foutje maakte. Dan had hij wellicht nog Chilton gepakt.

Eens, maar toch zie je dat goede rijders snel op snelheid zitten en Ericssen kan er echt niks van. Ik had het oprecht wel verwacht van Frijns. Verder een goede prestatie hoor, daar niet van, maar wel volgens mijn verwachting.


Dan is het toch mooi dat Frijns aan je verwachtingen heeft voldaan... ;)
;D

gloudiesaurus

Iemand de voorbeschouwing op Sport1 gezien?
Doornbos liet weten met Frijns gesproken te hebben, volgens Doornbos was Frijns ontevreden hoe het nu bij Caterham ging.
Op GPUpdate liet hij afgelopen weekend ook weten niet tevreden te zijn.
Volgens Doornbos had Frijns misschien niet een commitment met Caterham aan moeten gaan.
Wel een vreemde uitspraak want moest Frijns anders?

In Canada zien we hem opnieuw niet in actie, dan krijgt Rossi de kans.
Nu Caterham te koop staat is wellicht ook het perspectief daar aan het verdwijnen?  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Dat Rossi in Canada rijdt, is niet meer dan logisch. Frijns is derde rijder in de weekenden dat Rossi GP2 rijdt, Rossi in de andere weekenden. En aangezien Rossi ongetwijfeld net als Frijns wat vrijdagen wil, is het dus volstrekt logisch om hem Canada en Austin te geven. Daar zou ik dan ook verder niks achter zoeken, al heb ik ook niet het idee dat je dat doet, maar ik verduidelijk het even voor andere mensen die er misschien hun vraagtekens bij zetten ;)

Om op je laatste zin als eerste te reageren: ja, dat denk ik wel.
Om op je eerste alinea te reageren: Frijns moet echt eens even kappen met altijd negatief doen in de media (al was het nu misschien een off the record gesprek waar Doornbos niet zo discreet mee is omgegaan). Dat vinden Formule 1-teams doorgaans niet zo leuk. Natuurlijk is het hartstikke leuk om een eerlijke coureur te hebben, maar Frijns heeft geen 30 miljoen euro die dat kan compenseren. Hij moet leren zo nederig als de pest te worden, elke teambaas op zijn blote knietjes danken voor de kansen die hij krijgt en hopen dat het ooit nog goed komt. Want Sauber zal hij vast geen kans maken op de korte termijn (zeker niet met Simona en Giedo in de wachtrij, los van wat je ook van Giedo kan vinden, hij heeft geld, Frijns niet), Caterham gaat het op deze manier ook niet meer worden, en welke teams blijven er dan nog over die niet al een coureur in hun eigen opleiding klaar hebben staan?

Ik zal altijd fan blijven van de coureur Frijns, want het is en blijft een groot talent, maar ik vind het te bizar voor woorden dat niemand hem er de afgelopen twee jaar op heeft gewezen: "Hé, weet je nog die carrière van je provinciegenoot, hoe die een reputatie van moeilijk mannetje had? Kappen nu." Zonde.

Kootje

Frijns is niet tevreden met z'n rol als reserverijder, maar wil racen.
Doornbos' reactie daarop is dat hij dan geen reserverijder had moeten worden, aangezien je van tevoren weet dat je als reserve in principe geen races rijd.
Lijkt mij logisch. :-\

Arthur

Citaat van: Kootje op 26 mei 2014 - 23:27:43
Frijns is niet tevreden met z'n rol als reserverijder, maar wil racen.
Doornbos' reactie daarop is dat hij dan geen reserverijder had moeten worden, aangezien je van tevoren weet dat je als reserve in principe geen races rijd.
Lijkt mij logisch. :-\

Beetje aparte reaktie van Doornbos. Had hij dan maar meteen voor een racezitje moeten kiezen...? Tuurlijk, hij kon overal direct zijn handtekening zetten ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Klopt, maar hij wist waar hij voor koos, dus .... niet zeiken en gewoon doen waar je voor getekend hebt.