Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ja, gezien de hele financiƫle situatie is de huidige line-up niet zo gek. Is het natuurlijk wel te hopen dat Fernandes er na dit jaar niet mee ophoudt, anders zit Frijns weer zonder toekomst.

gloudiesaurus

Citaat van: Terminator op 26 januari 2014 - 12:08:40
Je zult gewoon zien dat Frijns een seconde sneller is dan Ericcson in de tests.
Natuurlijk heeft het team geld nodig, maar dit zou misschien een jaar kunnen zijn dat de Caterhams wat dichter bij de subtop zou kunnen staan. Dan is dit misschien een gemiste kans. Voorgaande jaren maakt het niet echt uit of je daar nu een snelle rijder in had of niet. De auto was toch te langzaam.

Ik denk ook dat Frijns op pure snelheid sneller is dan Ericcson. Maar vergeet niet dat Frijns aankomende week bijv. 2 dagen test en Frijns maar 1 dag. Ericsson zal daarnaast tijdens Grand-Prix veel meer tracktime hebben dan Frijns. Frijns moet op nieuwe circuits voor hem meteen aan de bak en in 1 sessie alles laten zien. Dat zal niet altijd mee gaan vallen  :)

Ben benieuwd naar deze week als hij voor Caterham mag testen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens schijnt Renault een vinger in de pap te hebben gehad bij aan de aanstelling van Frijns bij Caterham. Ze willen Frijns graag in de Formule 1 hebben als World Series by Renault winnaar  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Wings op 26 januari 2014 - 10:09:33
Dat prestaties niet goed waren klopt maar vind ik wel te verklaren.
Van De Vries? Waarom dan? (Ik vraag het uit interesse)

Sphinx

Koiranen had nogal wat moeite om het nieuwe FR2.0 chassis afgesteld te krijgen. Pas in de tweede helft ging dat iets beter lopen en verbeterde Nick's prestaties ook enigszins.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton


Matthijs

Citaat van: Sphinx op 27 januari 2014 - 10:15:55
Koiranen had nogal wat moeite om het nieuwe FR2.0 chassis afgesteld te krijgen. Pas in de tweede helft ging dat iets beter lopen en verbeterde Nick's prestaties ook enigszins.

In 2012 was rookie Nyck de Vries duidelijk succesvoller dan zijn teamgenoot Pierre Gasly. Diezelfde Gasly won een jaar later het kampioenschap en rijdt dit seizoen als groot talent in de Formula Renault 3.5.

Nycks jaar was teleurstellend, maar je verliest niet in 1 jaar je talent.

Perton

Even advocaat van de duivel: je zou ook kunnen stellen dat De Vries al aan zijn top zat en Gasly nog wel de potentie had om te verbeteren. Ik weet wel dat het niet zo is hoor, maar er kan altijd meer spelen natuurlijk.

Matthijs

Citaat van: Perton op 27 januari 2014 - 11:00:25
Even advocaat van de duivel: je zou ook kunnen stellen dat De Vries al aan zijn top zat en Gasly nog wel de potentie had om te verbeteren. Ik weet wel dat het niet zo is hoor, maar er kan altijd meer spelen natuurlijk.

Ik wil best geloven dat Gasly nog sterk gegroeid is sinds 2012, dus geen kwaad woord over hem. Maar hij had al wel autosportervaring in 2012, terwijl De Vries koud uit de kart kwam. Dan is de prestatie van De Vries toch indrukwekkend.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Was even zoeken naar dit topic, maar daar is 'ie dan.

CitaatCaterham F1 Team ‏@CaterhamF1  54s
Delighted to announce @RFrijns will be in the car on Friday for FP1 and driving in the post-race test... & Robin has some very cool news....

Fabian


Jehoentelaar

Mooie datum vandaag. Foto die Frijns zojuist twitterde.


Fabian

Ja en t is geen 1 april grap aldus Caterham. In het Oranje ziet die Caterham er goed uit!  ;)

Figge

Hahahah, tuurlijk is dit geen grap ;)