Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

De Oudejaarsloterij zag er goed uit afgelopen jaar, dus wie weet.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 19 januari 2014 - 22:45:14
Zo gaat het verhaal, vraag me alleen af waar dat geld ineens vandaan komt.
2 maanden terug had hij niets, en nu ineens 6 miljoen Euro?

Dat verbaasde mij ook al. Geen idee. Vind het nogal een bedrag.

gloudiesaurus

Ik ook, dat is niet zomaar een sponsortje  ;)

Ik vraag  me of het allemaal wel klopt. En daarmee bedoel ik het bericht van Speedweek. Dat Frijns 3e coureur word ok, maar dat hij daar 6 miljoen voor betaald?
Moet het nog zien  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 19 januari 2014 - 22:51:04
De Oudejaarsloterij zag er goed uit afgelopen jaar, dus wie weet.
Nou, niet voor mij hoor... :P
;)


Kronos

Citaat van: Tuesday op 21 januari 2014 - 07:26:16
http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/22227357/__Robin_Frijns_bij_Caterham__.html

Vanmiddag weten we het definitief... ik hoop dat Frijns die Ericsson er aan alle kanten vanaf rijdt op de vrijdagen...

Perton

Jon Noble ‏@NobleF1  3 min
@caterhamf1 also announces that its reserve drivers will be Robin Frijns and Alexander Rossi

Perton

Geen GP2-stoeltje voor hem. Haryanto is goed voorspeld door mij!

Kronos

Citaat van: Perton op 21 januari 2014 - 11:35:49
Jon Noble ‏@NobleF1  3 min
@caterhamf1 also announces that its reserve drivers will be Robin Frijns and Alexander Rossi

Dus die rol moet hij delen met Rossi die dan ook nog in de GP2 mag aantreden?
Wordt een karig jaar voor Frijns dan ben ik bang... of zal hij toch nog ergens instappen om te kunnen racen? (GP2)

Gerard

oke...... Dan kan Frijns alleen maar hopen op tegenvallende resultaten van Ericsson of Koba....
En eventueel ? racen in de GP2...

Perton

Zoals Adam Cooper het later bracht (en aan de foto's van de persconferentie te zien) is alleen Frijns reservecoureur. Ik denk dat Noble testcoureurs bedoelde.

Gerard, nee geen GP2, dat doen Rossi en Haryanto.

Perton

Nee, het is toch allebei de coureurs als reserve, excuses:

"He will be our reserve at all races where Alexander is focused on GP2 and he will have a number of F1 runs throughout the year, immersing him in the F1 team and helping him develop his understanding of what it takes to operate at the top level," said Abiteboul.

(Autosport)

Maikel0230

Ik vindt het maar een domme beslissing om een hansworst zoals haryanto in de GP2 te zetten, WTF

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Citaat van: Perton op 21 januari 2014 - 11:47:33
Nee, het is toch allebei de coureurs als reserve, excuses:

"He will be our reserve at all races where Alexander is focused on GP2 and he will have a number of F1 runs throughout the year, immersing him in the F1 team and helping him develop his understanding of what it takes to operate at the top level," said Abiteboul.

(Autosport)
Ik ben erg benioeuwd wat ze dan doen mocht  Ericsson niet brengen wat van hem verwacht wordt!
Laten ze Robin dan inderdaad invallen? Of komt toch Rossi dan toch om het hoekje kijken?
Ik hoop het eerste..
Ach, dat is voor iedereen natuurlijk afwachten., je ziet het aan Pic met zijn meerjarig contract

Perton

@Maikel: zoals ik vaker heb gezegd: Caterham doet altijd één eigen coureur + één coureur met redelijk wat geld, die voor de Caterham-coureur mag betalen. Zoals bijna alle teams tegenwoordig die serieus mee willen doen. Dus ik vind er niets doms aan, aan die beslissing. Jammer wel natuurlijk, maar dat is inherent aan de prijs die er überhaupt aan de GP2 hangt.

@Gerard, ik vermoed dat als het voor één weekend is (stel iemand wordt op vrijdag ziek) dat ze dan gewoon de coureur die dat weekend reservecoureur is in zullen zetten, dus binnen Europa Frijns, buiten Europa Rossi. Is iemand langdurig afwezig, dan zullen ze dan wel een weloverwogen beslissing nemen wie ze meer kan brengen (en dat kan natuurlijk iemand van buiten het team zijn). En reken er maar niet op dat Ericsson wordt ontslagen hoor, daarvoor zijn ze te veel afhankelijk van zijn geld.