Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ik zag het  :) Leuk geprobeerd  :D

Meerdere teams zou helemaal mooi zijn...

Even wat speculatie. Misschien kans Gans via Hulkenberg (waarmee hij goede contacten heeft) en Michiel Mol (deels eigenaar Force India) wel wat bij Force India voor elkaar boksen? Al hebben ze daar al een goede junior met Calado.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Citaat van: NielsD op 16 januari 2014 - 12:24:17
Hoezo is dit moeilijk. Frijns had een tijd geleden al afscheid genomen van Heinz en volgens mij nam Net Sports Marketing alles over, die doen nu alleen het commerciële gedeelte en heeft de rest van de taken overgedragen aan de twee nieuwe managers. Zo zit het, dacht ik.

Ze hebben het nieuws lang stil weten te houden zeg. Deze opstelling is al een tijd geleden 'gesmeed', maar nu Frijns' naam weer in de geruchtenmolen opduikt brengen ze het pas naar buiten. Lijkt erop dat ie toch bijleert ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Ik denk dat vooral zijn manager hierop inspeelt  ;)
Maar goed de zaken waarin jezelf wat minder bent moet je uitbesteden aan mensen die het wel goed kunnen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Het zal maar wat zijn dat Frijns komt en Giedo gaat, beetje ongeloofwaardig, of niet?? Altijd al gezegd dat Boekhoorn en M Mol gabbers zijn privé. Beide met geld.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Ik leg de link daartussen niet zo, Janke.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 16 januari 2014 - 23:05:24
Ik leg de link daartussen niet zo, Janke.

Let maar op. Of ik ga op mijn bek. Is je gegund, geen probleem. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

#1461
Citaat van: janke op 16 januari 2014 - 22:54:43
Het zal maar wat zijn dat Frijns komt en Giedo gaat, beetje ongeloofwaardig, of niet?? Altijd al gezegd dat Boekhoorn en M Mol gabbers zijn privé. Beide met geld.

Kan zijn, maar dan gaat Boekhoorn nog steeds geen geld in Robin steken als hij daarmee Giedo's kansen ondermijnd. Dus mocht het idd gebeuren dat Robin komt en Giedo gaat, dan zal de vriendschap tussen Boekhoorn en Mol daar compleet los van staan.

Jehoentelaar

Kootje verwoordt wat ik dacht, maar wat ik niet fijn onder woorden kon brengen. :)

Kootje



Jehoentelaar

Ik zou het mooi vinden!

Kootje

Zou idd leuk zijn, maar ja ... helaas is dit artikel slechts speculatie en nog niet bevestigd. :'(

gloudiesaurus

Jep, Speedweek meldt dat Frijns 6 miljoen Euro aan sponsorgeld zou hebben.
Tot enkele maanden terug had hij niets, hoe komt hij ineens aan dat geld???

Zou Michiel Mol de knip pakken? Of zou het toch pure speculatie zijn die niet op waarheid is berust.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Lees nu ook dat de nieuwe managers van Frijns het ex-management van Hulkenberg is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 18 januari 2014 - 13:49:04
Jep, Speedweek meldt dat Frijns 6 miljoen Euro aan sponsorgeld zou hebben.
Tot enkele maanden terug had hij niets, hoe komt hij ineens aan dat geld???

Zou Michiel Mol de knip pakken? Of zou het toch pure speculatie zijn die niet op waarheid is berust.
of Boekhoorn?? gewoon verkapt extra geld voor het zitje van Giedo, misschien?