Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 15 januari 2014 - 13:06:44
Ik neem aan dat zijn nieuw management hem hierover toch heeft aangepakt. Anders heeft het niet veel zin die jongen onder je hoede te nemen.

Dat mag ik ook hopen. Daarnaast werkt hij samen met Michiel Mol, een marketingman. Dit zal wel het eerste zijn wat Mol heeft gedaan denk ik, rare uitspraken in de toekomst voorkomen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Citaat van: Gerard op 14 januari 2014 - 21:47:19
Misschien kan hij ,net als GvdG in 2012, in het GP2 team van Caterham terecht? Of zijn daar alle rijders al bevestigd?
Ik kopieer even mijn post van een tijdje terug ;)

Nog niet. Ik had verwacht dat Will Stevens er wel zou komen te rijden, maar die blijft in de Formule Renault.

Mijn vermoedens zijn dat Caterham een coureur met geld + een eigen coureur in haar GP2-team zal hebben, dat deden ze in 2012 (Gonzalez, Van der Garde) en dat deden ze in 2013 (Canamasas en Rossi). Ik verwacht dat ook in 2014. En dan denk ik dat Haryanto (die in Abu Dhabi voor ze testte) wel een goede kans maakt + wie er ook derde rijder zal worden van Caterham. Is dat Frijns, dan krijgt hij dat zitje, is het Rossi, dan hij nog een keer.

Regalia testte ook voor ze, maar die heeft schijnbaar geen geld voor een GP2-stoeltje. En de andere twee testers waren Rossi en Stevens.

Perton

#1442
Citaat van: Kootje op 15 januari 2014 - 09:15:06
Citaat van: Maikel0230 op 14 januari 2014 - 22:42:13
Het is alleen stom dat de GP2 jongens niet mogen plaatsnemen achter het stuur van een F1 als er GP2 gereden wordt. Met de nieuwe regels voor vrijdagsrijders zie ik deze regel wel vervallen.

Mag dat niet volgens de regels, of doen de teams het gewoon niet omdat het bv te afleidend is voor hun GP2 optreden?
Dit. Calado heeft het afgelopen seizoen ook nog ergens gedaan (-edit- in Italië was dat). Omdat het nooit gebeurt, is het verhaal dat het niet mag een beetje een eigen leven gaan leiden, maar dat is niet zo. Daarom ook deels plaatst Red Bull haar coureurs in de Formule Renault. Goedkoper + net wat chiller qua vrijdagtesten.

gloudiesaurus

Rossi heeft wel een aantal sponsoren dus ik verwacht dat Caterham niet zomaar aan de kant zal schuiven voor GP2. Zou mooi zijn als hij een team kan vormen met Frijns in GP2. Zou een mooie line - up zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kronos

Zojuist op twitter: Frijns heeft wederom een nieuw management?!

Timo Gans: I am delighted to announce that my colleague Thilo Damm and I have taken over the management of @RFrijns. A great guy with amazing talent!

Zijn de deals uiteindelijk toch niet goed gegaan en was dat meteen over en sluiten voor het vorige management?!
Lijkt me stug dat je dit uit luxe gaat doen (of zie ik het verkeerd?)

Jehoentelaar

Ik snap er nu echt niks meer van.

Kronos

#1446
Citaat van: Jehoentelaar op 16 januari 2014 - 11:29:51
Ik snap er nu echt niks meer van.

Dan zijn we tenminste met ons tweeën. Gans is de vroegere manager van Hülkenberg (voordat die met Werner in zee ging).
Het kan twee dingen betekenen denk ik:

- Vorig management heeft geen deal weten te realiseren voor 2014 waardoor deze per direct op straat zijn gezet door Frijns
- Nieuw management is al eerder aan de bal en wil nu binnenkort een deal voor 2014 kenbaar maken

Het een sluit het ander natuurlijk niet uit...

Heb wel meer vertrouwen in dit management dan het voorgaande (dat bij mijn weten geen enkele ervaring had met betrekking tot de Formule 1 of de autosport, dan doel ik dus op het management van de afgelopen 9 maanden)

NielsD

Hoezo is dit moeilijk. Frijns had een tijd geleden al afscheid genomen van Heinz en volgens mij nam Net Sports Marketing alles over, die doen nu alleen het commerciële gedeelte en heeft de rest van de taken overgedragen aan de twee nieuwe managers. Zo zit het, dacht ik.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Volgens mij heeft Niels het bij het rechte eind.

Gerard

Citaat van: Timo Gans We zullen hem dit jaar zeker in de paddock gaan terugzien."


Ben heeel benieuwd :)

Kronos

Citaat van: NielsD op 16 januari 2014 - 12:24:17
Hoezo is dit moeilijk. Frijns had een tijd geleden al afscheid genomen van Heinz en volgens mij nam Net Sports Marketing alles over, die doen nu alleen het commerciële gedeelte en heeft de rest van de taken overgedragen aan de twee nieuwe managers. Zo zit het, dacht ik.

Klopt helemaal. De berichtgeving die ik in eerste instantie las was niet volledig. Ik dacht dat het gehele management wederom was gewisseld (dus dat Net Sports Marketing eruit zou zijn). Mijn excuses!

Jehoentelaar

Citaat van: Gerard op 16 januari 2014 - 12:51:40
Citaat van: Timo Gans We zullen hem dit jaar zeker in de paddock gaan terugzien."


Ben heeel benieuwd :)
In de catering?

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 16 januari 2014 - 16:22:28
Citaat van: Gerard op 16 januari 2014 - 12:51:40
Citaat van: Timo Gans We zullen hem dit jaar zeker in de paddock gaan terugzien."


Ben heeel benieuwd :)
In de catering?

Hahaha! Dat gaat er dus fout, hij wordt test- en reserverijder bij Catering ipv Caterham.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Jep Gans (ex assistent van Wili Weber) gaat met de teams praten en Just Sports Marketing doet de commerciële kant (dus sponsoren zoeken + PR).
Qua management ziet het er nu goed uit denk ik  :)

De manager van Frijns laat nu ook weten dat ze nog niks zeggen over 2014, maar dat ze druk bezig zijn. Heel verstandig, klinkt al een stuk beter qua PR dan vorig jaar. Hopelijk houdt Gans zijn protegé goed in het gareel.

Nu nog een contract bij Caterham  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 16 januari 2014 - 16:36:22
Jep Gans (ex assistent van Wili Weber) gaat met de teams praten en Just Sports Marketing doet de commerciële kant (dus sponsoren zoeken + PR).
Qua management ziet het er nu goed uit denk ik  :)

De manager van Frijns laat nu ook weten dat ze nog niks zeggen over 2014, maar dat ze druk bezig zijn. Heel verstandig, klinkt al een stuk beter qua PR dan vorig jaar. Hopelijk houdt Gans zijn protegé goed in het gareel.

Nu nog een contract bij Caterham  ;)

Ik probeerde via Twitter toch wat los te krijgen, want volgens hem zijn er nog steeds meerdere teams waar ze mee in gesprek zijn.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna