Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Jozef op 10 januari 2014 - 00:48:40
In die jaren mocht je toch alleen een derde wagen inzetten op vrijdag als je het jaar ervoor niet in de top 4 of zo van het constructeurskampioenschap was geƫindigd? Ik weet nog dat McLaren het in 2005 mocht omdat ze in 2004 een slecht jaar hadden.
Dat verklaart het dan wel een beetje inderdaad :P

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/frijns_rond_met_caterham_als_testrijder/

Een geschenk uit de hemel voor Frijns. De manier om zich alsnog in de kijker te rijden voor een echte GP - stoeltje.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Leuk voor hem. Goed gedaan. Hopelijk kan hij wel racen ernaast.

gloudiesaurus

Een combi met GP2 zou ideaal zijn maar 16 - testdagen is al behoorlijk wat bij Caterham.
Als hij op vrijdag de reguliere coureurs het vuur aan de schenen kan leggen dan heeft hij kans om op te vallen.

In mijn ogen is Frijns een stuk getalenteerder dan bijvoorbeeld Ericsson. En ook Kobayashi bijv. kan hij op termijn aan, al mist Frijns nog F1 - ervaring. Maar dit is wel een superkans om kilometers te maken.

Hopelijk heeft hij dit keer ook zijn PR op orde  ;) Dat hij zich deze winter in interviews wat meer op de vlakte houdt bevalt me al wat meer.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 14 januari 2014 - 19:32:08
http://www.gppits.net/nieuws/frijns_rond_met_caterham_als_testrijder/

Een geschenk uit de hemel voor Frijns. De manier om zich alsnog in de kijker te rijden voor een echte GP - stoeltje.

Niet waar ik op hoopte maar vooruit.

Sabai

Frijns zelf ontkent het nog, nog niks zeker dus totdat het bevestigd is.

gloudiesaurus

True, het zijn allemaal nog geruchten.

@ Wings: jij had gehoopt op een racecontract bij Caterham?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Wie niet dan?

(realistisch is het misschien niet, maar okee).

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 14 januari 2014 - 21:06:24
True, het zijn allemaal nog geruchten.

@ Wings: jij had gehoopt op een racecontract bij Caterham?

Ja. Ik betwijfel of Frijns vanaf die positie aan het racen toekomt. Tof dat je als test- reserverijder op de lijst staat maar 'who cares'?

Gerard

Misschien kan hij ,net als GvdG in 2012, in het GP2 team van Caterham terecht? Of zijn daar alle rijders al bevestigd?

Maikel0230

Ik vermoed dat hij, moest hij echt testcoureur worden, waarschijnlijk ook mag plaatsnemen in het GP2 team van Caterham, dat was toch ook het geval met Rossi en Van Der Garde.

Het is alleen stom dat de GP2 jongens niet mogen plaatsnemen achter het stuur van een F1 als er GP2 gereden wordt. Met de nieuwe regels voor vrijdagsrijders zie ik deze regel wel vervallen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Caterham heeft nog niemand bevestigt bij het GP2 - team, dus who knows.
Alleen rijden tijdens de Grand-Prix weekend op vrijdag is al heel wat...

Een combi met GP2 bij Caterham, waar hij dan vanaf race 1 zou rijden, zou helemaal super zijn.
Frijns liet eerder wel weten zich alleen op Formule 1 te richten, maar dit biedt wel perspectief.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 14 januari 2014 - 22:42:13
Het is alleen stom dat de GP2 jongens niet mogen plaatsnemen achter het stuur van een F1 als er GP2 gereden wordt. Met de nieuwe regels voor vrijdagsrijders zie ik deze regel wel vervallen.

Mag dat niet volgens de regels, of doen de teams het gewoon niet omdat het bv te afleidend is voor hun GP2 optreden?


Citaat van: gloudiesaurus op 15 januari 2014 - 00:42:52
Een combi met GP2 bij Caterham, waar hij dan vanaf race 1 zou rijden, zou helemaal super zijn.
Frijns liet eerder wel weten zich alleen op Formule 1 te richten, maar dit biedt wel perspectief.

Zou stom zijn om zo'n aanbod af te slaan omdat je je alleen op F1 wilt focussen.
Maar ja ... we hebben het hier wel over Frijns.

gloudiesaurus

Precies hij zei zelf dat het er met een Formule 1 - renstal heel goed uit zag, nou dat zal dan zeer waarschijnlijk Caterham zijn  :)
Dus weet komen ze tot een overeenkomst.

Hopelijk heeft Frijns nu van zijn foute media optredens/ uitspraken in het verleden geleerd.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ik neem aan dat zijn nieuw management hem hierover toch heeft aangepakt. Anders heeft het niet veel zin die jongen onder je hoede te nemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25