Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wat gaat Frijns doen? Hij heeft op zijn Facebook gezet dat 2014 zeker beter wordt dan 2013, hij zegt snel met nieuws te komen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Als ie een vol seizoen clio cup draait is dat al beter dus ben benieuwd

gloudiesaurus

Hij was vorig jaar testcoureur bij Sauber en reed enkele GP2 wedstrijden bij Hilmer...

In GP2 heeft hij niet getest dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Bij Audi testte Frijns wel in het DTM, daar zijn nog enkele stoeltje vrij. Ook bij Mercedes.
Bij BMW is alles al vergeven. Ik ben benieuwd  :)

Ik gok op Audi DTM.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Zou mooi zijn. Jammer dat de DTM Zandvoort en Spa niet meer aandoet.

janke

Hiero net zo. DTM is een fantastische klasse.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Eens, al zie ik Frijns liever als test en reservecoureur bij een F1 - team in combinatie met GP2...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Als 3e rijder misschien wel...
Maar goed wat is dat waard.

Zou jammer zijn om nu 3e coureur te worden bij Caterham terwijl ze je 1,5 jaar geleden nog bedankte.
Maar goed beter dan niets nu dan Frijns.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Ik zou niet weten waarom derde rijder daar slecht is. Giedo kreeg de kans zich in de gp2 te bewijzen en ook rossi mocht het in die klasse doen. Als frijns daar derde rijder wordt verwacht ik hem ook in de gp2 bij Caterham. Niet het beste team uiteraard, maar wel een team dat op een goede dag sterk kan presteren.

Gerard

Citaat van: Perton op 09 januari 2014 - 03:05:12
Ik zou niet weten waarom derde rijder daar slecht is. Giedo kreeg de kans zich in de gp2 te bewijzen en ook rossi mocht het in die klasse doen. Als frijns daar derde rijder wordt verwacht ik hem ook in de gp2 bij Caterham. Niet het beste team uiteraard, maar wel een team dat op een goede dag sterk kan presteren.
Precies,
Dan rijdt hij tenminste (en zit hij nog dichtbij het vuur) ;)

Kronos

vergeet niet dat juist dit seizoen ergens derde rijder zijn veel meer betekend dan voorgaande jaren.
Op de vrijdag duren de testsessies langer en mogen er verschillende coureurs ingezet worden.
Dat zal voor veel derde rijders betekenen dat ze aanzienlijk wat km's maken in een formule 1 auto!

Dus derde rijder bij een (top)team zou echt niet zo slecht zijn voor mijnheer Frijns. Zeker omdat dit prima te combineren is met GP2.

Maikel0230

Ik denk niet dat robin daar nog veel bok aan heeft aangezien wat er bij sauber is gebeurd. :-\

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kronos

Citaat van: Maikel0230 op 09 januari 2014 - 09:10:49
Ik denk niet dat robin daar nog veel bok aan heeft aangezien wat er bij sauber is gebeurd. :-\

Dit jaar is anders dan het jaar waarbij hij reserve coureur was bij Sauber.

Reserve coureur bij Sauber betekende dat je de Young Driver tests mocht afwerken.
Dit jaar is er gewoon de mogelijkheid om gedurende grandprix weekends jezelf te meten met anderen op de vrijdag... groot verschil

Jehoentelaar

Dat het mag om meerdere coureurs in te zetten betekent toch niet meteen dat dat ook gaat gebeuren? We weten dat sommige teams de YDT liever ingeruild zagen worden voor een normale test omdat ze liever aan de auto werkten met ervaren coureurs. Tenzij er een verplichting is om een derde coureur in te zetten op vrijdag, zou ik niet durven stellen dat het volgend jaar automatisch een beter jaar wordt voor de reserves.