Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Het is nooit bekend geworden om welk team het ging.
Oke Trident is een van de mindere teams maar zelfs dan kun je er nog mee winnen.

Nu is het nog maar de vraag of hij nog aan de bak komt  :)
De teams liggen nu eenmaal niet voor op het oprapen voor Frijns.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Figge

F1 gaat het gewoon niet worden voor Frijns. Ik denk dat iedereen dat wel zo aanvoelt.
Of hij een carriere als profcoureur in een andere klasse op te bouwen, zal de tijd moeten leren. Op een of andere manier komt hij gewoon op mij over als een ietwat onzekere en inpulsieve kerel, die graag alles perfect uitgestippeld wil hebben. Als het niet perfect is wil hij het niet rijden. Dat komt zo nu en dan bijna arrogant over, terwijl ik juist de indruk heb dat hij zijn imago als supertalent wil beschermen. Echter als je als supertalent geen geld hebt, maar er zijn toch mensen die je een kans willen geven, pak die kans dan aan. Je bent net zo snel vergeten als dat je naam ineens komt bovendrijven. Als je echt zo goed bent als men soms over Frijns roept, hoef je niet zo onzeker te zijn door aanbiedingen af te wimpelen.
En dat onzekere is het beeld dat ik over hem heb.

Perton

Ik weet niet of het per se onzeker is. Toen hij vorig jaar GP2 testte, was hij ook oprecht boos als hij niet bovenaan eindigde. Terwijl hij dat dus voor Trident deed. Perfectionistisch absoluut en ik denk dat het dan inderdaad wel is om de redenen die jij noemt. Misschien daarnaast ook dat hij de controle zelf wil behouden (en daarom niet in zee ging met Red Bull). Hoe dan ook, ik denk dat wat het ook is, we het er beiden wel eens over zullen zijn dat zijn mentaliteit helaas niet de juiste was om concessies te doen om de Formule 1 te halen.

Figge

Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 13:53:58
Ik weet niet of het per se onzeker is. Toen hij vorig jaar GP2 testte, was hij ook oprecht boos als hij niet bovenaan eindigde. Terwijl hij dat dus voor Trident deed. Perfectionistisch absoluut en ik denk dat het dan inderdaad wel is om de redenen die jij noemt. Misschien daarnaast ook dat hij de controle zelf wil behouden (en daarom niet in zee ging met Red Bull). Hoe dan ook, ik denk dat wat het ook is, we het er beiden wel eens over zullen zijn dat zijn mentaliteit helaas niet de juiste was om concessies te doen om de Formule 1 te halen.

Daar zijn wij het over eens :)

gloudiesaurus

Als je de twitter van Frijns leest dan is het net of hij meer weet...
Het lijkt erop dat hij ergens een contract getekent heeft, is het dan toch DTM geworden?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Wow wat een bizarre berichten zijn dat.

Kootje

Citaat van: Perton op 07 december 2013 - 14:26:27
Wow wat een bizarre berichten zijn dat.
Citaat van: gloudiesaurus op 07 december 2013 - 14:20:13
Als je de twitter van Frijns leest dan is het net of hij meer weet...
Het lijkt erop dat hij ergens een contract getekent heeft, is het dan toch DTM geworden?

Wat twittert hij dan precies?

Perton

Dat ie naar Zandvoort gaat, en dan vraagt Stephane Kox wat ie gaat doen: "Och, gewoon wat dingen bekijken ofzo, no comment"

Weer dat ie om 4.10 wakker is, en daar reageren medecoureurs op, zegt ie weer "no comment, living the dream, bladiebla" en iemand (ik geloof Juncadella) maakte de grap: nou dan heb je wel minstens voor Lotus getekend: "No comment"

en ook een rare op Vandoorne.


Kijk, het kan niks zijn, maar Frijns heeft de afgelopen maanden nooit getwitterd over iets wat niet met zijn race-activiteiten te maken heeft, dus het zou een beetje raar zijn als hij daar de afgelopen twee weken mee is begonnen. Als hij regelmatig over andere dingen had getweet zoals zijn trainingsactiviteiten of weet ik het, dan had ik niet zo zwaar aan de huidige tweets getild.


Tevens retweet hij deze opmerking van Luyendyk:
@versleijen_nz one guy who should be in one of those vacant seats should be @RFrijns, he would be a good pick for @forceindiaf1

Kootje

Dat laatste zou wel mooi zijn iig, en dan Giedo naar Sauber :D

Jehoentelaar

Misschien dat de paniek begint toe te slaan en hij Twitter er bij pakt om dat wat van zich af te werken. Dat 'ie PR-technisch geen wonder is wisten we al.

Maikel0230

Inderdaad, als je het zo wat volgt ventileert ie gewoon zijn frustraties, ik denk dat ie blij mag zijn als hij nog in de DTM terecht kan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 07 december 2013 - 14:20:13
Als je de twitter van Frijns leest dan is het net of hij meer weet...
Het lijkt erop dat hij ergens een contract getekent heeft, is het dan toch DTM geworden?

Da Costa zit ook op zijn Twitter. En die is DTM coureur geworden bij BMW net als de Belg Maxime Martin. Priaulx en Werner stoppen er mee. Zou zo maar kunnen dat hij naar de DTM gaat. Ben benieuwd. Iig geen slechte competitie. En ook daar kun je grof geld verdienen. Een Bruno Spengler en Gary Paffett bijv. zijn er miljonair mee geworden.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Wat mij opvalt is dat die BMW coureur reageren met "we maken deel uit van het spelletje". Net alsof ze teamgenoten worden...
Ben benieuwd.

Zie DTM overigens nog steeds niet als de juiste klasse voor hem, dat is GP2. Dat vond zijn ex - manager ook, mede daardoor is deze aan de kant gezet door Frijns. Maar goed bij gebrek aan beter dan maar DTM.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Kan natuurlijk zijn dat Frijns een beetje een rol krijgt als Marco Wittmann in het eerste BMW-jaar (test- en ontwikkelingsrijder) en op die manier kan groeien. Wat hem dat oplevert met het oog op een toekomstig Formule 1-stoeltje lijkt me ongeveer op niveau 0 te zitten, maar als hij heeft geaccepteerd dat F1 een moeilijk verhaal gaat worden en zich wil richten op een carrière als professioneel coureur, zou het een mooie zet zijn.

Maar da's puur gespeculeer van mijn kant.

gloudiesaurus

Test en ontwikkelingscoureur zou kunnen... wel een aderlating zeg voor een F-BMW, F-Renault, en World Series kampioen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is