Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Sphinx

Autosprint komt nu met het gerucht dat Fortec (Frijns oude WSR-team) in de DTM wil debuteren en dat Frijns een van de kandidaten is.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Ben benieuwd of Frijns de komende weken ergens test.
Het is wel erg stil omtrent Frijns...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 03 november 2013 - 23:28:48
Ben benieuwd of Frijns de komende weken ergens test.
Het is wel erg stil omtrent Frijns...

Kan ook een goed teken zijn..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Meestal niet. Meestal worden rijders die ergens bevestigd worden in de weken ervoor al aan het team gelinkt. Behalve dan die rus die naar STR gaat.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 04 november 2013 - 06:35:55
Meestal niet. Meestal worden rijders die ergens bevestigd worden in de weken ervoor al aan het team gelinkt. Behalve dan die rus die naar STR gaat.

Is waar, dat is ook wel een beetje gebeurd. Frijns werd namelijk tijdens de DTM op Zandvoort gespot bij een DTM-team (ben de naam even kwijt). Daarnaast zie ik geen kans meer voor een plekje als rijder noch reservercoureur in de Formule 1. DTM ligt op dit moment meer voor de hand en ik denk dat ze daar stevig aan het onderhandelen zijn.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat een move naar DTM een slechte move is, maar goed als die jongen alleen op die manier nog aan de bak kan dan moet hij die kans nemen.

Als er nu toch gewoon een GP2 team met ballen hem een kans geeft, je ziet toch dat deze jongen met een goede wagen kans maakt op de titel. Ik denk dat ondanks dat de GP2 niet meer de feeder serie is die ze ooit was toch nog de beter kans voor hem is aangezien hij al de WSR serie gedomineerd heeft. Deze deur lijk helaas voor hem gesloten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 04 november 2013 - 10:24:11
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat een move naar DTM een slechte move is, maar goed als die jongen alleen op die manier nog aan de bak kan dan moet hij die kans nemen.

Als er nu toch gewoon een GP2 team met ballen hem een kans geeft, je ziet toch dat deze jongen met een goede wagen kans maakt op de titel. Ik denk dat ondanks dat de GP2 niet meer de feeder serie is die ze ooit was toch nog de beter kans voor hem is aangezien hij al de WSR serie gedomineerd heeft. Deze deur lijk helaas voor hem gesloten.

Een slechte move is beter dan niks. GP2 kan-ie ook vergeten, het belangrijkste is gewoon om te blijven racen. Als je thuis gaat zitten, dan pikt niemand je meer op.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 04 november 2013 - 10:25:31
Citaat van: Maikel0230 op 04 november 2013 - 10:24:11
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat een move naar DTM een slechte move is, maar goed als die jongen alleen op die manier nog aan de bak kan dan moet hij die kans nemen.

Als er nu toch gewoon een GP2 team met ballen hem een kans geeft, je ziet toch dat deze jongen met een goede wagen kans maakt op de titel. Ik denk dat ondanks dat de GP2 niet meer de feeder serie is die ze ooit was toch nog de beter kans voor hem is aangezien hij al de WSR serie gedomineerd heeft. Deze deur lijk helaas voor hem gesloten.

Een slechte move is beter dan niks. GP2 kan-ie ook vergeten, het belangrijkste is gewoon om te blijven racen. Als je thuis gaat zitten, dan pikt niemand je meer op.


Helemaal mee eens. Frijns moet nu elke kans grijpen. Zelfs als dat niet direct leidt tot een F1-contract. Dus DTM, Indycar of zelfs NASCAR of AutoGP. Het is allemaal om het even. Vergeet niet dat Grosjean ooit terug keerde via die [toch wel wat obscure] AutoGP-kampioenschap, he!

Sphinx

Als het trouwens klopt wat ik Charrel daarstraks op f1today zag posten (namelijk dat Frijns' management afgelopen seizoen heeft voorkomen dat Robin voor Russian Time ging rijden) dan is dat wel een behoorlijke mispeer geweest zeg! Maar goed, daar mag Charrel zelf commentaar op geven als ie dat wil, ik heb het alleen maar gelezen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Dat niet alleen, aan het begin van het seizoen heeft het management van Frijns een vast contract afgeslagen van Trident nadat die wild waren van zijn prestaties tijdens de GP2 test eind 2012, ze dachten wel een beter team te kunnen vast krijgen en we zien hoe dat afgelopen is.

Ik ben blij dat hij daar wat verandering heeft ingebracht in dat fameuze management want het trok op niets. Sponsors blokkeren omdat hij het wel op talent zou halen, belachelijk gewoon.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Frijns moet nu elke kans pakken. Zo simpel is het.

NielsD

Echt als die geruchten waar zijn, over dat-ie een aantal contracten heeft afgeslagen, dan heb je niet echt een lekker verstand. Je pakt toch alles aan wat je moet pakken?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 04 november 2013 - 19:32:13
Dat niet alleen, aan het begin van het seizoen heeft het management van Frijns een vast contract afgeslagen van Trident nadat die wild waren van zijn prestaties tijdens de GP2 test eind 2012, ze dachten wel een beter team te kunnen vast krijgen en we zien hoe dat afgelopen is.

Ik ben blij dat hij daar wat verandering heeft ingebracht in dat fameuze management want het trok op niets. Sponsors blokkeren omdat hij het wel op talent zou halen, belachelijk gewoon.


Tja, dat kennelijk wel de werkwijze van de manager. Kijk maar naar Hülkenberg...Frijns niet voor niets vertrokken bij die Werner...

janke

#1333
Citaat van: Maikel0230 op 04 november 2013 - 10:24:11
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat een move naar DTM een slechte move is, maar goed als die jongen alleen op die manier nog aan de bak kan dan moet hij die kans nemen.


En waarom?? Doe niet of de DTM een zaterdagavond stappen met vrienden is en we gaan maar eens karten. ;) Als Frijns al niet aan de bak komt bij de open wheelers, nou en?? Kristensen, Stuck, Lammers, van Lennep, Hezemans sr. enz. hebben hun sporen achter gelaten in andere race divisies. Grootse kampioenen, met vet geld verdienen.  Die Hollanders als non F1 jongens winnen meermaals het EK voor touringcars, anderen winnen de Targa Florio, Le Mans, Daytona en Sebring, 24h van Spa, Nürburgring bijv.Want allemaal hebben ze de schapen wel....  Ben je zgn voor het ene te min, blijkt dat je in andere racingcars de topper, lees winnaar bent. En niet van een 25 minuten race rond de kerk met een rollator.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Citaat van: janke op 06 november 2013 - 00:40:51
Citaat van: Maikel0230 op 04 november 2013 - 10:24:11
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat een move naar DTM een slechte move is, maar goed als die jongen alleen op die manier nog aan de bak kan dan moet hij die kans nemen.


En waarom?? Doe niet of de DTM een zaterdagavond stappen met vrienden is en we gaan maar eens karten. ;) Als Frijns al niet aan de bak komt bij de open wheelers, nou en?? Kristensen, Stuck, Lammers, van Lennep, Hezemans sr. enz. hebben hun sporen achter gelaten in andere race divisies. Grootse kampioenen, met vet geld verdienen.  Die Hollanders als non F1 jongens winnen meermaals het EK voor touringcars, anderen winnen de Targa Florio, Le Mans, Daytona en Sebring, 24h van Spa, Nürburgring bijv.Want allemaal hebben ze de schapen wel....  Ben je zgn voor het ene te min, blijkt dat je in andere racingcars de topper, lees winnaar bent. En niet van een 25 minuten race rond de kerk met een rollator.

Huh? Volgens mij bedoelt Maikel dat als je grote doel de F1 is, DTM niet zo'n logische stap is omdat de kans groot is dat je uit beeld verdwijnt.