Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Helemaal mee eens Breaktest! Frijns is nog jong genoeg en zijn enige echte optie om de Formule 1 nog te halen is GP2...

Ik vind het ook vreemd dat de samenwerking met Sauber per direct werd ontbonden. Voor beide partijen zou het sjieker zijn als Frijns gewoon tot het einde van het jaar bij het team was gebleven. Met een naam als Sauber testcoureur op je visitekaartje is het toch makkelijker sponsors zoeken, ook al test je niet  ;) Daarnaast kon hij in de paddock nog wat connecties op doen.

Frijns ziet GP2 naar het schijnt alleen niet echt zitten... jammer. Zijn ex - manager zou hier namelijk wel in gezien hebben. Jammer ook dat hij een GP2 - team bedankte voor Monza en Singapore. Frijns is nu toch "uit beeld" aan het raken...
Namen zoals Magnussen, Vandoorne, etc. worden nu al meer genoemd.

Frijns heeft heel wat verkeerde keuzes gemaakt tot nu toe. Jammer want het talent heeft hij wel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2013 - 11:52:43
Frijns heeft heel wat verkeerde keuzes gemaakt tot nu toe. Jammer want het talent heeft hij wel.
Grappig dat al die stuurlui hier (incluis mijzelf) weten hoe het wel moet. Ik denk dat hij er verstandig aan zou doen om Jos Verstappen als coach te vragen (maar ja, die zal daar wel weer erg veel geld voor vragen...).  In ieder geval heb ik de indruk dat zijn zoontje Max op een veel nuchterder manier, doordacht maar realistisch, wordt gebracht.

gloudiesaurus

Verstappen stond nou ook niet te boek als een coureur met een geweldig management en fantastische optreden in de media  ;)
En Verstappen zal zich willen focussen op Max denk ik...

Het laatste nieuws was dat Frijns met Michiel Mol aan het schakelen was. Dat kan wel iemand zijn die hem op weg helpt (ook financieel) maar een echte manager (voor de dagelijkse gang van zaken) zal het ook niet zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 16 oktober 2013 - 13:42:38
Verstappen stond nou ook niet te boek als een coureur met een geweldig management en fantastische optreden in de media  ;)
En Verstappen zal zich willen focussen op Max denk ik...

Het laatste nieuws was dat Frijns met Michiel Mol aan het schakelen was. Dat kan wel iemand zijn die hem op weg helpt (ook financieel) maar een echte manager (voor de dagelijkse gang van zaken) zal het ook niet zijn.
Ben ik helemaal eens, maar ik ben zo naïef te denken dat mensen leren van hun fouten als ze ouder worden. Zie voor hem niet zo zeer de rol van manager maar misschien wel als mentor/klankbord. 

gloudiesaurus

Zou geen kwaad kunnen denk ik...
En het zijn allebei Limburgers  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Wat ik al op een ander topic zei over vdGarde. Dan de knuppel in het hoenderhok. Boekhoorn/J de Mol en M Mol gaan investeren in Williams. Lange termijn visie. vdGarde en Frijns voor 2014. En M Verstappen klaarstomen voor het grote werk. Die Max schijnt met een Formule Renault 2 ltr aardig uit de voeten te kunnen. En dat jochie is net 16 geworden. Maar dan moet papa er zich niet zoveel meer mee bemoeien. Frank en Patrick de 59% aan aandelen en de rest Made in Holland. 8)
Some things are too important to be left in the past.

NielsD

Citaat van: janke op 16 oktober 2013 - 22:18:17
Wat ik al op een ander topic zei over vdGarde. Dan de knuppel in het hoenderhok. Boekhoorn/J de Mol en M Mol gaan investeren in Williams. Lange termijn visie. vdGarde en Frijns voor 2014. En M Verstappen klaarstomen voor het grote werk. Die Max schijnt met een Formule Renault 2 ltr aardig uit de voeten te kunnen. En dat jochie is net 16 geworden. Maar dan moet papa er zich niet zoveel meer mee bemoeien. Frank en Patrick de 59% aan aandelen en de rest Made in Holland. 8)

Zag gisteren een filmpje dat Max rondbanjerd over de Hockenheimring, zag er goed uit.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Citaat van: NielsD op 16 oktober 2013 - 22:24:14
Citaat van: janke op 16 oktober 2013 - 22:18:17
Wat ik al op een ander topic zei over vdGarde. Dan de knuppel in het hoenderhok. Boekhoorn/J de Mol en M Mol gaan investeren in Williams. Lange termijn visie. vdGarde en Frijns voor 2014. En M Verstappen klaarstomen voor het grote werk. Die Max schijnt met een Formule Renault 2 ltr aardig uit de voeten te kunnen. En dat jochie is net 16 geworden. Maar dan moet papa er zich niet zoveel meer mee bemoeien. Frank en Patrick de 59% aan aandelen en de rest Made in Holland. 8)

Zag gisteren een filmpje dat Max rondbanjerd over de Hockenheimring, zag er goed uit.

En gisteren en vandaag zet hij voor het Koiranen Team de snelste rondentijd neer op Alcarras. Lees Verstappen.nl  Dat jochie is een ruwe diamant. Die moet je voorzichtig oppoetsen. 16, pfff.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Die gaat als een raket. Lieve duit, we hebben echt leuke talenten rondrijden her en der.

gloudiesaurus

Zal even een apart topic voor hem aanmaken   :)

En Janke? De vader is de wens van de gedachte  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Volgens mij pakken de mensen rond Frijns het nu beter aan. Geen publiciteit zoeken, alles in stilte proberen te regelen. Pas als er iets uit MAG lekken dan de Televaag erbij. Denk dat Frijns in 2014 wel ergens op de grid staat (eerder GP2 dan F1 trouwens)

En wat Max betreft, gauw de Renault 2.0 Cup in met hem! Heeft trouwens wel dezelfde eigenwijze trek van zijn Pa. Op Pembrey reed hij bij zijn eerste Renault 2.0 test al snelle rondjes in de regen terwijl de pits bleef roepen om rustig aan te doen (herinnert me aan Le Mans waar Jos het baanrecord in de LMP2 verbrak in rotweer en dan reed hij zogenaamd 'slowly')
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

NielsD

Citaat van: Sphinx op 17 oktober 2013 - 11:24:43
En wat Max betreft, gauw de Renault 2.0 Cup in met hem! Heeft trouwens wel dezelfde eigenwijze trek van zijn Pa. Op Pembrey reed hij bij zijn eerste Renault 2.0 test al snelle rondjes in de regen terwijl de pits bleef roepen om rustig aan te doen (herinnert me aan Le Mans waar Jos het baanrecord in de LMP2 verbrak in rotweer en dan reed hij zogenaamd 'slowly')

Positief. Ik hou er van.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Ja, goed he..
ik heb het filmpje van Max ook gezien, en dat zag er inderdaad indrukwekkend uit!!

gloudiesaurus

Ik heb onder "andere autosport" een apart Max Verstappen - topic aangemaakt  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#1319
Citaat van: Sphinx op 17 oktober 2013 - 11:24:43
Volgens mij pakken de mensen rond Frijns het nu beter aan. Geen publiciteit zoeken, alles in stilte proberen te regelen. Pas als er iets uit MAG lekken dan de Televaag erbij. Denk dat Frijns in 2014 wel ergens op de grid staat (eerder GP2 dan F1 trouwens)

En wat Max betreft, gauw de Renault 2.0 Cup in met hem! Heeft trouwens wel dezelfde eigenwijze trek van zijn Pa. Op Pembrey reed hij bij zijn eerste Renault 2.0 test al snelle rondjes in de regen terwijl de pits bleef roepen om rustig aan te doen (herinnert me aan Le Mans waar Jos het baanrecord in de LMP2 verbrak in rotweer en dan reed hij zogenaamd 'slowly')

Ja, vooral die van Pa Verstappen op Le Mans.

Oeps, sorry Gloudie. Had het niet gelezen. :-[
Some things are too important to be left in the past.