Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Gerard

Nice!!! :)

Wat betreft domme dingen zeggen... Daar kunnen de huidige topcoureurs ook wat van hoor... Zijn we het gedoe met Lewis vorig jaar alweer vergeten?

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 11 september 2013 - 12:55:43
Nice!!! :)

Wat betreft domme dingen zeggen... Daar kunnen de huidige topcoureurs ook wat van hoor... Zijn we het gedoe met Lewis vorig jaar alweer vergeten?

Klopt dat was ook niet handig  ;)
Hopen dat dat marketingbureau wat voor hem kan doen.
Overigens schijnt het zo te zijn dat Michiel Mol een belang heeft in dat bureau  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Gerard op 11 september 2013 - 12:55:43
Nice!!! :)

Wat betreft domme dingen zeggen... Daar kunnen de huidige topcoureurs ook wat van hoor... Zijn we het gedoe met Lewis vorig jaar alweer vergeten?
Ha, dat was inderdaad dom..maar Lewis is al WK...Frijns moet maar eerst een F1-stoeltje te pakken zien te krijgen...Hopelijk lukt het met dat bureau.

Jehoentelaar

Een stap in de juiste richting! :)

0634

Dat ligt aan het bureau natuurlijk ;).

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 11 september 2013 - 18:56:31
Dat ligt aan het bureau natuurlijk ;).

De website van het bureau is al 3 jaar onder constructie.
Mmm....... voor een marketing bedrijf?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Sja, het lijkt mij dat een marketingbedrijf een goede website best kan gebruiken.

En zij nemen er tenminste de tijd voor om er eentje te onwikkelen ;D.

janke

Frijns is een puber in wat zaken. Ik snap dan ook niet dat zijn manager (dezelfde als die van Hülkenberg) daar niet wat aan doet.  Zou zonde zijn als een talent daar mee de afgrond in gaat. Maar Frijns zal niet de eerste zijn. En niet de laatste.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 20 september 2013 - 00:42:42
Frijns is een puber in wat zaken. Ik snap dan ook niet dat zijn manager (dezelfde als die van Hülkenberg) daar niet wat aan doet.  Zou zonde zijn als een talent daar mee de afgrond in gaat. Maar Frijns zal niet de eerste zijn. En niet de laatste.


ik heb Robin meerdere keren ontmoeten en met hem gesproken...Hij kwam altijd zeer rustig en een beetje verlegen op mij over. Bij VKV Renault -persco City Racing- een interview afgenomen met Frijns en hij zei echt geen rare dingen hoor! Behalve dat het wel meeviel met de steun die Sauber zou krijgen uit Rusland en daar had hij achteraf ook nog gelijk in gekregen.


Ik weet dus niet over het de vraagstelling is van de journalist of diens 'schrijflust'...

Sphinx

Ik vrees dat het juist die "schrijflust" is waardoor we nu zo weinig horen. Ze doen liever alles buiten de media om na Doornbos zn melding over dat Sauber-contract (die berichten over zijn contacten met Manheim waren bij de limburgse media ook al een week eerder bekend dan in de rest van Nederland)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

NielsD

Citaat van: Sphinx op 20 september 2013 - 13:04:31
Ze doen liever alles buiten de media om, na Doornbos zn melding over dat Sauber-contract (die berichten over zijn contacten met Manheim waren bij de limburgse media ook al een week eerder bekend dan in de rest van Nederland)

Maar wat de manager aan Doorbos vertelde was dus ook gewoon gebakken lucht. Misschien heeft Doornbos het tijdens dat gesprek verkeerd geïnterpreteerd.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 20 september 2013 - 12:27:28
Citaat van: janke op 20 september 2013 - 00:42:42
Frijns is een puber in wat zaken. Ik snap dan ook niet dat zijn manager (dezelfde als die van Hülkenberg) daar niet wat aan doet.  Zou zonde zijn als een talent daar mee de afgrond in gaat. Maar Frijns zal niet de eerste zijn. En niet de laatste.


ik heb Robin meerdere keren ontmoeten en met hem gesproken...Hij kwam altijd zeer rustig en een beetje verlegen op mij over. Bij VKV Renault -persco City Racing- een interview afgenomen met Frijns en hij zei echt geen rare dingen hoor! Behalve dat het wel meeviel met de steun die Sauber zou krijgen uit Rusland en daar had hij achteraf ook nog gelijk in gekregen.


Ik weet dus niet over het de vraagstelling is van de journalist of diens 'schrijflust'...

Nou dat het wel mee viel? Sirotkin rijdt volgend jaar gewoon en Frijns is zijn stoeltje kwijt..........
Maar laten we eerlijk zijn Frijns heeft nauwelijks iets kunnen doen bij Sauber. Hij heeft 1x 1,5 dag getest and that's it...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 23 september 2013 - 00:41:42
Citaat van: Franky R. op 20 september 2013 - 12:27:28
Citaat van: janke op 20 september 2013 - 00:42:42
Frijns is een puber in wat zaken. Ik snap dan ook niet dat zijn manager (dezelfde als die van Hülkenberg) daar niet wat aan doet.  Zou zonde zijn als een talent daar mee de afgrond in gaat. Maar Frijns zal niet de eerste zijn. En niet de laatste.


ik heb Robin meerdere keren ontmoeten en met hem gesproken...Hij kwam altijd zeer rustig en een beetje verlegen op mij over. Bij VKV Renault -persco City Racing- een interview afgenomen met Frijns en hij zei echt geen rare dingen hoor! Behalve dat het wel meeviel met de steun die Sauber zou krijgen uit Rusland en daar had hij achteraf ook nog gelijk in gekregen.


Ik weet dus niet over het de vraagstelling is van de journalist of diens 'schrijflust'...

Nou dat het wel mee viel? Sirotkin rijdt volgend jaar gewoon en Frijns is zijn stoeltje kwijt..........
Maar laten we eerlijk zijn Frijns heeft nauwelijks iets kunnen doen bij Sauber. Hij heeft 1x 1,5 dag getest and that's it...


Ja,


DAT snap ik niet! Een contract tekenen voor je pupil, zonder dat hij garantie krijgt om op de vrijdag te rijden! Dat vond ik vorig jaar al zeer vreemd overkomen.

Sphinx

Nou het is gebeurd: Frijns heeft Werner eruit gezet.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=52838

Eens kijken of er nu dan wél schot in de zaak komt
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Citaat van: Sphinx op 30 september 2013 - 16:09:39
Nou het is gebeurd: Frijns heeft Werner eruit gezet.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=52838

Eens kijken of er nu dan wél schot in de zaak komt
Zie je wel dat Robin hier meeleest!  ;)

Goede zet. Hij zal het over een andere boeg moeten gooien!