Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Sphinx

Goed om te zien dat het er allemaal niet zo slecht uit ziet als het lijkt:

http://www.l1.nl/video/robin-frijns-zoekt-nieuwe-kans-na-vertrek-bij-sauber-6-sep-2013#.UinyRj_-Qew

Ik krijg steeds meer de indruk dat onze Limburgse media een paar streepjes voor hebben op de rest van NL, als het om informatie over Frijns gaat  :)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Wel een paar "goeie" uitspraken weer. "Ik stond met 1 been in de F1", nou die indruk heb ik alvast nooit gehad.

En verder, heeft die reporter iets fout geïnterepreteerd of heeft Frijns echt een aanbod afgeslagen om de laatste twee GP2-races te rijden? Dat zou ik wel weer een rare keuze vinden als het waar is.

Sphinx

Ging om Trident volgens mij, team waar hij eerder voor getest heeft, dat plekje ging naar AutoGP rijder Campana
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Gerard

Michiel Mol?? Zijn ze met Force India aan het praten?

Sphinx

Niet zo vreemd natuurlijk, aangezien Werner daar ook nog contacten mee heeft nadat Hulk daar heeft gereden. Zou het tijdstip alleen een beetje gek vinden: eerst Calado aannemen, dan ineens contact met Frijns leggen.

Ook interessant: de naam Ralph Manheim. Is de oprichter van Just Sports Marketing volgens linkedin.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Ik denk dat Calado eerder is aangenomen dan dat Frijns bij Sauber gewipt is. James en Robin zou echt een koningskoppel zijn qua rookies (racezitje of niet), maar dan mag Mallya nog wel ergens wat sponsoring vandaan toveren. :)

gloudiesaurus

Vraag me of Trident afwijzen voor Monza zo slim is. Ik bedoel het team won dit jaar ook een race...

Over Michiel Mol, dat zijn wel de juiste contacten. Mol hielp ook Albers in het verleden. Bij Force India zou leuk zijn, maar ze hebben daar Calado al. En met 10% aandelen is de vraag hoe groot de inspraak van Mol daar nog is. Denk dat het toch Mallya is die bepaald. Maar goed wie weet kan Mol er een young driver test bij Force India uitslepen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Mee eens. Ik zou niks anders willen nu dan racen en er staan. Bewijzen wat ik kan. Ik vind Robin een prima kerel maar vraag me af of hij de juiste mensen om zich heen heeft. Dit aanbod afslaan vind ik toch een soort van taboe als je verder wilt.

0634

Ook eens. Ga nou gewoon op ieder fatsoenlijk aanbod in en laat zien wat je kan. Ik snap niet waarom hij zijn eigen loopbaan aan het dwarsbomen is.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 07 september 2013 - 08:16:32
Ook eens. Ga nou gewoon op ieder fatsoenlijk aanbod in en laat zien wat je kan. Ik snap niet waarom hij zijn eigen loopbaan aan het dwarsbomen is.

Omdat hij en z'n manager denken dat hoe ze het nu aanpakken het juiste plan is. Frijns heeft sowieso volgend jaar geen Formule 1- en GP2 stoeltje.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: NielsD op 07 september 2013 - 08:45:24
Citaat van: Jeroen op 07 september 2013 - 08:16:32
Ook eens. Ga nou gewoon op ieder fatsoenlijk aanbod in en laat zien wat je kan. Ik snap niet waarom hij zijn eigen loopbaan aan het dwarsbomen is.

Omdat hij en z'n manager denken dat hoe ze het nu aanpakken het juiste plan is. Frijns heeft sowieso volgend jaar geen Formule 1- en GP2 stoeltje.

Hoe kan iemand denken dat het afslaan van mogelijkheden om je kunnen te laten zien het juiste plan is? Daar snap ik dus niks van.

Sphinx

Aangezien de beste Trident 19e werd in de kwali (berthon), snap ik het dan weer wel. Er is een verschil tussen je kunnen laten zien of kansloos achteraan meeknetteren.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Oneens. Niet rijden valt onder de categorie 'nooit geschoten'.

Franky R.

Citaat van: Wings op 07 september 2013 - 11:09:20
Oneens. Niet rijden valt onder de categorie 'nooit geschoten'.
Ja, dat klopt...ik heb net naar de kwalificatie-tijden van de GP2 gekeken....Hobbs op P16 en Lancaster op P18! Frijns had dat ding in de top 5, top 10 gereden.


En ik kan het mij nog herinneren dat Frijns tijdens een testsessie die Trident in de top 5 reed! Dus hij had MOETEN instappen bij Trident, als hij de kans kreeg...


Die jongen is wel heel erg bezig zijn krediet te verspelen... >:(

Sphinx

CitaatEn ik kan het mij nog herinneren dat Frijns tijdens een testsessie die Trident in de top 5 reed! Dus hij had MOETEN instappen bij Trident, als hij de kans kreeg...
Die jongen is wel heel erg bezig zijn krediet te verspelen...

Nee, daar ben ik het dus weer mee oneens. Als je ieder weekend vlak voor de deadline te horen krijgt of je wel mag racen of niet heb je niet bepaald de ideale voorbereiding. Alles moet nog hapsnap geregeld worden, weer een nieuw team dat op een wondertje zit te hopen (of juist helemaal geen flikker uitvoert: Nigel Melker kwam er in zijn eerste raceweekend voor Ocean in de kwali achter dat niemand iets met zijn feedback van de training had gedaan) en die stress straalt weer op je prestatie af. Frijns kreeg in Barçelona nog op maandag te horen dat ie mocht meedoen, op Spa was het zelfs donderdagnacht geworden! Dat door hoepels springen voor het racen werkt alleen maar op je zenuwen. En als je dan onder druk een fout maakt is het bij de teams onmiddellijk, "breekt onder druk hoeven we niet".
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!