Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

NielsD

Dat gevoel heb ik ook Matthijs. Da Costa zal wel doorstromen naar Toro Rosso en voor de rest zijn alle plekjes bezet. Maldonado werd nog in verband gebracht met Williams, maar nu Kimi niet meer vertrekt is dat schip ook gestrand. Ik denk dat het rijdersveld voor het grootste gedeelte blijft zoals het is, op de wijziging met Da Costa en Ricciardo na.

Massa zal ook wel aanblijven bij Ferrari, Dominicale zal hem wel niet laten gaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: NielsD op 03 september 2013 - 08:58:41
Dat gevoel heb ik ook Matthijs. Da Costa zal wel doorstromen naar Toro Rosso en voor de rest zijn alle plekjes bezet. Maldonado werd nog in verband gebracht met Williams, maar nu Kimi niet meer vertrekt is dat schip ook gestrand. Ik denk dat het rijdersveld voor het grootste gedeelte blijft zoals het is, op de wijziging met Da Costa en Ricciardo na.

Massa zal ook wel aanblijven bij Ferrari, Dominicale zal hem wel niet laten gaan.
Nouja, de plekjes zijn niet bezet, maar er zit overal wel een derde coureur achter die kans maakt.

Williams: Bottas en Maldonado zullen blijven, zo niet dan is Juncadella de aangewezen rijder
Force India: Calado derde rijder
Caterham: Alexander Rossi derde rijder
Sauber: Naast Sirotkin zal wel een ervaren rijder komen, liefst 1 met geld of motorconnecties (lees Bianchi of Massa).
Toro Rosso: Eigen talenten krijgen uiteraard eerst een kans (lees Da Costa of Sainz), ook Nasr klopt aan de deur
Ferrari: not a chance

Alleen Marussia heeft wellicht een stoeltje vrij als Bianchi naar Sauber zou gaan, maar die kiezen waarschijnlijk ook iemand met een zak geld of met motorconnecties.

Jammer maar helaas. Frijns is een groot talent en hij verdient het om in 2015 op de grid te staan, maar heeft het samen met zijn manager gewoon niet goed gespeeld. Bovendien komt de grote mond van Frijns op twitter mij de keel uit, dus waarschijnlijk ook teammanagers.

Sphinx

Ik begin het gevoel te krijgen dat Frijns gewoon bij Sauber blijft... als derde rijder. Sirotkin moet en zal rijden, nou laat Sauber hem maar klaarstomen en door het ijs gaan, zit Frijns nog steeds op de eerste rij. Kan ie oftewel invallen als Sirotkin zijn licentie kwijtraakt, of zoals meermaals genoemd een jaartje rijpen in de GP2 en aan de politiek wennen. ART schijnt een plaatsje vrij te hebben naast Abt  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Citaat van: Sphinx op 03 september 2013 - 10:21:56
ART schijnt een plaatsje vrij te hebben naast Abt  ;)
Die stoel is voor Conor Daly als ik de berichten goed heb geïnterpreteerd.

gloudiesaurus

Sauber en nog een jaartje GP2 (vaste aanstelling) zou de beste optie naast de Formule 1 zijn. Hij moet dan wel presteren want anders is hij zo buiten beeld. Ik bedoel jongens als Magnussen en Vandoorne zitten er ook al aan te komen.

En ik ben ook van mening dat de manager van Frijns het niet slim speelt. En ook de commentaren in de media/  twitter (vooral in het begin van dit jaar) hebben niet geholpen. Zonde.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Daarnaast aast Kovalainen ook nog steeds op een stoeltje.. al brengt hij geen geld mee  ::)

Jehoentelaar

Kovalainen zou ik niet op rekenen. Nu kennen we hem allemaal nog, maar volgend jaar hebben we waarschijnlijk weer twee of drie nieuwe namen en dan gaat het hard. Die jongen moet ophouden met voor joker zitten bij Caterham en lekker wat anders gaan doen.

Fabian

Sauber niet door met Frijns. Dadelijk op de FP!

Fabian


gloudiesaurus

Damn ik was er al bang voor  >:(

Ik maak me zorgen over zijn toekomst....
Hij heeft talent maar qua PR en management wordt het gewoon verkloot. Hij had nu in die Toro Rosso gezeten als hij slimmere keuzes had gemaakt en niet zo' grote mond had gehad.

Het lijkt erop dat zijn seizoen er nu al op zit. Hij heeft dit jaar amper kunnen rijden.
Zonde ook dat hij dit weekend niet voor Hilmer in Monza mag rijden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

GvD!! Sorry hoor, maar dit is ècht KuT!!!

Franky R.

Citaat van: Gerard op 04 september 2013 - 20:42:56
GvD!! Sorry hoor, maar dit is ècht KuT!!!
Dat is IMHO nog zwakjes uitgedrukt, Gerard...Geen leuk einde van de zomer! Had nog gehoopt dat het Russisch geld mogelijkheden zou bieden voor Robin.

Gerard

Haha ja, normaal ben ik niet zo van het vloeken, dat is hier (terecht) ook niet gewenst, maar kon het nu niet anders verwoorden....
Nu maar hopen op een nieuwe kans!!!

0634

Zat er aan te komen. Tja, pech gehad. Al met al heeft hij het zelf ook niet heel snugger aangepakt.

Jehoentelaar

Geld geld geld, dat is alles wat telt. Tuurlijk moet Sauber overleven, maar dit begint belachelijk te worden. De sport wordt vakkundig de vernieling in geholpen. Niet dat er straks geen F1 meer is, maar dit is nauwelijks meer serieus te nemen.