Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fabian

Maar ik weet op dit moment sowieso weinig ervaren coureurs die veel geld meebrengen. Pastor is er eentje met 'wat' ervaring, maar die kost vooral geld.

De meeste jongens met veel centjes zijn rijders die nog moeten debuteren in de F1 en daar veel geld voor over hebben.

Karthikeyan heeft overigens ook aardig wat centen en wat ervaring...

gloudiesaurus

Giedo van der Garde ook  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 26 augustus 2013 - 17:36:24
Giedo van der Garde ook  ;)
Ja die heeft nu ook een beetje ervaring.

Sphinx

CitaatMisschien houden ze Guiterrez wel gewoon........

Dat hangt er wss vanaf of C. Slim bereid is nog eens voor een zitje te betalen in 2014. Gutierrez had gewoon het geluk dat Sauber het geld voor Perez niet wilde terugbetalen, daarom zit ie er nu.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 26 augustus 2013 - 17:31:03
Maar ik weet op dit moment sowieso weinig ervaren coureurs die veel geld meebrengen. Pastor is er eentje met 'wat' ervaring, maar die kost vooral geld.

De meeste jongens met veel centjes zijn rijders die nog moeten debuteren in de F1 en daar veel geld voor over hebben.

Karthikeyan heeft overigens ook aardig wat centen en wat ervaring...
Je kon het niet laten, he! ;D
;)

0634

Senna is er ook nog. Wie weet.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 19:10:06
Senna is er ook nog. Wie weet.
Ik neem aan Bruno Lalli Senna? Ja, zijn sponsors wilden hem niet zien in een Caterham, wat dus de redding was voor GvdG. Maar een Sauber heeft een meer gedegen reputatie, al is het afwachten of het team weer op niveau komt.

0634


Franky R.


Fabian

Citaat van: Franky R. op 26 augustus 2013 - 18:51:43
Citaat van: Fabian op 26 augustus 2013 - 17:31:03
Maar ik weet op dit moment sowieso weinig ervaren coureurs die veel geld meebrengen. Pastor is er eentje met 'wat' ervaring, maar die kost vooral geld.

De meeste jongens met veel centjes zijn rijders die nog moeten debuteren in de F1 en daar veel geld voor over hebben.

Karthikeyan heeft overigens ook aardig wat centen en wat ervaring...
Je kon het niet laten, he! ;D
;)
Nope!  ;)

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 19:10:06
Senna is er ook nog. Wie weet.
Dat zou ook nog wel kunnen inderdaad.

gloudiesaurus

Calado derde rijder bij Force India. Jammer, de manager van Frijns hintte hier in Belgiƫ nog op als mogelijke optie voor Frijns........
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Ook voor Frijns wordt het steeds lastiger..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 23:39:17
Ook voor Frijns wordt het steeds lastiger..

Jep zoveel kansen zijn er niet meer.
Hopelijk Hilmer nog komend weekend voor Monza?

Zou mooi zijn als hij als afsluiting wat kan laten zien...
Was tot nu toe een lastig jaar voor hem  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: NielsD op 02 september 2013 - 23:39:17
Ook voor Frijns wordt het steeds lastiger..
Frijns zit in een lastig parket. Sauber in de problemen dat hem niet kan/wil behouden en Frijns zelf heeft weinig geld...

Matthijs

Ik denk dat we er rustig vanuit kunnen gaan dat Frijns in 2014 in ieder geval niet in de formule 1 rijdt. Ik denk dat hij nu vol moet inzetten op een GP2-stoeltje bij een topteam voor volgend jaar en voor de titel gaan of een Sam Birdje doen.