Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fietser

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 11:05:57
Maldonado is volkomen hersenloos. En hersenlozen horen niet in de F1.

De man heeft in het vuur van de strijd nogal eens vreemde dingen gedaan. Maar hersenloos? Afijn, ik ken hem niet persoonlijk, dus over zijn eventuele gebrek aan hersenen weet ik weinig.

Matthijs

Maldonado doet de gekste dingen op de baan, maar bij vlagen is hij heel snel.

gloudiesaurus

Citaat van: Fietser op 26 augustus 2013 - 09:15:27
Ik heb onlangs nog geschreven dat we niet met een al te oranje bril naar de prestaties van Frijns moeten kijken. Daarop kreeg ik nogal wat reacties in de zin van 'dat doen we niet'. Welnu, ik denk en hoop dat Frijns' matige weekend in Spa wat meer realiteit teweeg brengt (zoals sommige commentaren ook al aantonen). Voor alle duidelijkheid: ik vind Robin Frijns een getalenteerd coureur die misschien best in de F1 past, maar het geroep van velen dat deze jongeman per direct een F1-stoeltje verdient lijkt me ietwat voorbarig.

Vergeet niet dat Frijns pas voor het eerst met de aangepaste Pirelli - banden reed. De rest deed dit al op de Hungaroring. Frijns heeft geen vaste aanstelling bij een team en dat is gewoon een nadeel.

Als dan in de 2e race je versnellingsbak al snel kapot gaat wordt het helemaal lastig om jezelf in de kijker te rijden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Eigenlijk net zo'n voorbarig bericht als dat van dat driejarig contract. Gewoon afwachten maar. Overigens de zin "sponsorgeld is er nog altijd niet" zou er uit mogen; het is Werner Heinz bedoeling Frijns zonder geld in de F1 te krijgen, dus de kans dat er sponsorgeld gaat komen is er alleen als Frijns het zelf zat wordt en een andere manager neemt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 26 augustus 2013 - 13:35:50
Eigenlijk net zo'n voorbarig bericht als dat van dat driejarig contract. Gewoon afwachten maar. Overigens de zin "sponsorgeld is er nog altijd niet" zou er uit mogen; het is Werner Heinz bedoeling Frijns zonder geld in de F1 te krijgen, dus de kans dat er sponsorgeld gaat komen is er alleen als Frijns het zelf zat wordt en een andere manager neemt.

Nah zonder sponsorgeld de Formule 1 in brengen gaat het in deze tijd en zonder opleidingsprogramma niet worden.
Wat is trouwens je bron van dit feitje?  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Overigens geloof ik dit eerder dan dat bericht van Doornbos van de week. Ik zie niet heel veel toekomst voor Robin bij dit Sauber.

Sphinx

Citaat van: gloudiesaurus op 26 augustus 2013 - 13:40:24
Nah zonder sponsorgeld de Formule 1 in brengen gaat het in deze tijd en zonder opleidingsprogramma niet worden.
Wat is trouwens je bron van dit feitje?  :)

Artikel van volgens mij Ivo op den Camp dat vorig jaar in Dagblad de Limburger stond. Ging niet specifiek over Frijns als wel over Heinz zelf. Daarin kwam ie ook met die uitlating.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 26 augustus 2013 - 13:20:42
"Sauber stopt met Frijns"

Zou slecht nieuws voor hem zijn  :(
Slecht nieuws, maar geen verrassing gezien de situatie waarin Sauber zit. Ben benieuwd naar de ervaren rijder waar Sauber op hoopt.

0634


Fabian


Jehoentelaar

Dan maar niks voor Felipe. :)

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2013 - 14:14:40
Massa?

Denk dat Sauber gaat voor iemand met geld.....
Wellicht dat Ferrari nog wat korting wil geven als ze Massa nemen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Misschien neemt Sauber Heikki nu wel...

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 26 augustus 2013 - 17:26:29
Misschien neemt Sauber Heikki nu wel...

Nah niet als hij geen geld heeft.
Misschien houden ze Guiterrez wel gewoon........

Maar ik ben het met Jeroen eens, ik zie voor Frijns geen toekomst bij Sauber.
Zeker nu die Russen aan boord zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is