Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Sphinx

CitaatIs dat gerucht weer, waar komt het vandaan? In dezelfde trant is het tegenovergestelde te zeggen: pas sinds Lancaster zijn teamgenoot werd, ging Frijns als een speer. Wie weet kopieerde Frijns de afstelling wel van Lancaster...

In de trainingen van zojuist werd Frijns 5e en Quaiffe Hobbs 6e, dus het gerucht begint stukjes waarheid te vertonen  ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 23 augustus 2013 - 02:51:51
Ik denk dat Robin voor dat nieuws ook om vier uur 's nachts zou willen worden gebeld. Scheelt verder wel dat het Belgiƫ is en niet een of ander raar oord, want dan had het reistechnisch niet meer mogelijk geweest. :)

Ook dan was het geen probleem geweest aangezien hij sowieso bij iedere GP aanwezig is als reservecoureur van Sauber ;')


Kootje

Zou mooi zijn.
Niet zo netjes van Doornbos trouwens, om dit zomaar openbaar te maken. Hij zou toch beter moeten weten.

Fabian

Citaat van: Gerard op 24 augustus 2013 - 11:45:54
http://www.headlines.nl/nieuws/170/2285067/

???
Ja dat zou kunnen, maar als wat???
Een driejarig contract als testcoureur of racecoureur? Dat staat er niet bij?

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 augustus 2013 - 11:48:34
Zou mooi zijn.
Niet zo netjes van Doornbos trouwens, om dit zomaar openbaar te maken. Hij zou toch beter moeten weten.
Tja, Doornbos staat nu wel even in de belangstelling...wat meteen verklaart waarom hij dit nieuws in de media heeft geslingerd. Overigens kan het best...De Russen investeren zoveel, dat Sauber inderdaad een snelle coureur naast Sirotkin kan zetten. Gutierrez heeft het helemaal niet. Die moet maar terug naar huis, en in de Mexicaanse NASCAR gaan rijden... ::)


Hulkenberg blijft IMHO echt niet rijden voor een team dat niet eens zijn salaris kon betalen, en ook eens zo plots is weggezakt op de grid. De tijd dringt voor Hulk, dus ik vermoed een transfer naar Lotus.


Anyhow...Het is goed nieuws voor Frijns en dat is het belangrijkste!

Franky R.

Kamp Frijns ontkent...zometeen op het FP!

Fabian

Citaat van: Franky R. op 24 augustus 2013 - 13:18:50
Kamp Frijns ontkent...zometeen op het FP!
Logisch. Zal ook wel weinig van waar wezen ben ik bang!

rafael25

Citaat van: Fabian op 24 augustus 2013 - 13:20:11
Citaat van: Franky R. op 24 augustus 2013 - 13:18:50
Kamp Frijns ontkent...zometeen op het FP!
Logisch. Zal ook wel weinig van waar wezen ben ik bang!
Ik juich nog helemaal niet. Ik schat de kansen 50/50 in .. Sterker nog ik geloof gewoon niet!!! :)

Franky R.


Jehoentelaar

Ik geloof alleen dat er op dit moment 22 coureurs zijn die op Spa morgen gaan racen, en wie dat zijn. Voor de rest is het gissen.

NielsD

Jongens. Don't forget dat de hoofdrace van de GP2 zometeen begint. :)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 24 augustus 2013 - 15:43:01
Jongens. Don't forget dat de hoofdrace van de GP2 zometeen begint. :)
Shit...zo druk bezig geweest met typen.... :(

Jehoentelaar

[Spoiler!] Gebeurt een hoop. De Jong vol in de muur in Eau Rouge en Nasr die teamgenoot Palmer tegenkomt.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 augustus 2013 - 16:15:53
[Spoiler!] Gebeurt een hoop. De Jong vol in de muur in Eau Rouge en Nasr die teamgenoot Palmer tegenkomt.
Frijns top 10 met AQH in zijn kont...