Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Gerard

Dit lijkt me toch wel betrouwbaar.... ??? ;D

[verwijderd door de beheerder]

gloudiesaurus

#1081
http://www.gppits.net/nieuws/frijns_terug_bij_hilmer/

Goed nieuws!!
Zaten we in Rotterdam toch op het juiste spoor.

Ben benieuwd, wordt leuk! Ik ga hem dit weekend live aanmoedigen  :)

Ik verwacht hier toch wel wat van hem. "Thuisrace" en hij is super gemotiveerd. Hij zegt de banden nu te "begrijpen". Nu nog een beetje geluk en dan kan er wel eens wat moois kunnen gebeuren.
Voor Doornbos was de GP2 - race die hij won op Spa de opstap naar de Formule 1. Wordt Frijns de volgende?  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Zou mooi zijn! Twee goede resultaten zijn wel nodig. Niet voor een hoge eindklassering in het kampioenschap, want dat is niet meer haalbaar, maar wel om in de picture te blijven. Ook heel leuk voor de Nederlandse fans die dit weekend naar Spa afreizen!

Fabian

Goed nieuws. Hopen dat ie ook in Monza rijdt dan kan ik m daar toeschreeuwen!

Maikel0230

Top nieuws zou ik zeggen, als hij volgend jaar bij een ander team terecht wil komen dan moet hij het nu bij elkaar rijden. Go Robin! Als knul uit Maastricht kan ik hem maar een ding toejuichen "Gaas aan de maas"

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2013 - 09:59:29
http://www.gppits.net/nieuws/frijns_terug_bij_hilmer/

Goed nieuws!!
Zaten we in Rotterdam toch op het juiste spoor.

Ben benieuwd, wordt leuk! Ik ga hem dit weekend live aanmoedigen  :)

Ik verwacht hier toch wel wat van hem. "Thuisrace" en hij is super gemotiveerd. Hij zegt de banden nu te "begrijpen". Nu nog een beetje geluk en dan kan er wel eens wat moois kunnen gebeuren.
Voor Doornbos was de GP2 - race die hij won op Spa de opstap naar de Formule 1. Wordt Frijns de volgende?  ;)
Zeker zeer goed nieuws! En inderdaad miste Hilmer de feedback van Frijns. Net wat ik al eerder zei, dat Lancaster profiteerde van de afstellingen van Robin! In zijn eentje lukte het die Lancaster niet... :P

Franky R.

#1086
En voor wie wil kijken. RTL7 zendt alleen de sprintrace op zondag live uit...van 1030 tot 1130 uur. Herhaling rond 1300 uur?
En zaterdag 1540 tot 1645 uur...Of zoiets..Lekker duidelijk RTL7?!! ::) ::) ::)

gloudiesaurus

Ik ben er live bij  :D :D

Maar hij moet het nu laten zien. Hij is bevestigt voor één race en ik lees verhalen dat Hilmer dit uit eigen zak betaald.
Gelukkig dat er nog een teambaas is die wel oog het voor talent en niet alleen voor geld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2013 - 14:35:08
Ik ben er live bij  :D :D

Maar hij moet het nu laten zien. Hij is bevestigt voor één race en ik lees verhalen dat Hilmer dit uit eigen zak betaald.
Gelukkig dat er nog een teambaas is die wel oog het voor talent en niet alleen voor geld.
Niet Pipline -of zoiets- als sponsor van Frijns? Want dan zou het gestunt tijdens City Racing toch iets moois hebben opgeleverd!

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 22 augustus 2013 - 14:19:24
Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2013 - 09:59:29
http://www.gppits.net/nieuws/frijns_terug_bij_hilmer/

Goed nieuws!!
Zaten we in Rotterdam toch op het juiste spoor.

Ben benieuwd, wordt leuk! Ik ga hem dit weekend live aanmoedigen  :)

Ik verwacht hier toch wel wat van hem. "Thuisrace" en hij is super gemotiveerd. Hij zegt de banden nu te "begrijpen". Nu nog een beetje geluk en dan kan er wel eens wat moois kunnen gebeuren.
Voor Doornbos was de GP2 - race die hij won op Spa de opstap naar de Formule 1. Wordt Frijns de volgende?  ;)
Zeker zeer goed nieuws! En inderdaad miste Hilmer de feedback van Frijns. Net wat ik al eerder zei, dat Lancaster profiteerde van de afstellingen van Robin! In zijn eentje lukte het die Lancaster niet... :P
Is dat gerucht weer, waar komt het vandaan? In dezelfde trant is het tegenovergestelde te zeggen: pas sinds Lancaster zijn teamgenoot werd, ging Frijns als een speer. Wie weet kopieerde Frijns de afstelling wel van Lancaster...  ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 22 augustus 2013 - 14:54:12
Citaat van: Franky R. op 22 augustus 2013 - 14:19:24
Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2013 - 09:59:29
http://www.gppits.net/nieuws/frijns_terug_bij_hilmer/

Goed nieuws!!
Zaten we in Rotterdam toch op het juiste spoor.

Ben benieuwd, wordt leuk! Ik ga hem dit weekend live aanmoedigen  :)

Ik verwacht hier toch wel wat van hem. "Thuisrace" en hij is super gemotiveerd. Hij zegt de banden nu te "begrijpen". Nu nog een beetje geluk en dan kan er wel eens wat moois kunnen gebeuren.
Voor Doornbos was de GP2 - race die hij won op Spa de opstap naar de Formule 1. Wordt Frijns de volgende?  ;)
Zeker zeer goed nieuws! En inderdaad miste Hilmer de feedback van Frijns. Net wat ik al eerder zei, dat Lancaster profiteerde van de afstellingen van Robin! In zijn eentje lukte het die Lancaster niet... :P
Is dat gerucht weer, waar komt het vandaan? In dezelfde trant is het tegenovergestelde te zeggen: pas sinds Lancaster zijn teamgenoot werd, ging Frijns als een speer. Wie weet kopieerde Frijns de afstelling wel van Lancaster...  ;)

Als dat zo was zou Hilmer wel gek zijn om hem uit de auto te zetten  :)

@ Franky: Pipeline is volgens mij een kleiner bedrijf, het is een bevriend contact van de vader van Frijns (Frijns Industrial Group).
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Citaat van: Franky R. op 22 augustus 2013 - 14:32:13
En voor wie wil kijken. RTL7 zendt alleen de sprintrace op zondag live uit...van 1030 tot 1130 uur. Herhaling rond 1300 uur?
En zaterdag 1540 tot 1645 uur...Of zoiets..Lekker duidelijk RTL7?!! ::) ::) ::)
Die zaterdagtijden is precies het moment waarop de hoofdrace wordt verreden. Idem voor de zondagrace, maar dat wisten we al. :)

Charrel

Frijns werd gister avond om 23.00 gebeld dat hij dit weekend mag rijden voor Hilmer. Blij met het nieuws, maar wel asociaal laat trouwens :-P niet echt beste voorbereiding!

Ik ga overigens zaterdag heen, mochten er mooie dingen gebeuren dan laat ik het weten :-)

Fabian

Citaat van: Charrel op 22 augustus 2013 - 19:29:49
Frijns werd gister avond om 23.00 gebeld dat hij dit weekend mag rijden voor Hilmer. Blij met het nieuws, maar wel asociaal laat trouwens :-P niet echt beste voorbereiding!

Ik ga overigens zaterdag heen, mochten er mooie dingen gebeuren dan laat ik het weten :-)
Misschien wel wat laat, maar beter laat dan nooit!  ;)

Jehoentelaar

Ik denk dat Robin voor dat nieuws ook om vier uur 's nachts zou willen worden gebeld. Scheelt verder wel dat het België is en niet een of ander raar oord, want dan had het reistechnisch niet meer mogelijk geweest. :)