Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Dat malle Italiaanse is er wel uit, maar het is geen topteam. De Jong zien we steevast onderaan en Quaife-Hobbs brengt het team ook geen steek verder, zelfs niet financieel.

Maikel0230

Ah ik zie het nu, dit is de vervanger van Scuderia Coloni (a.k.a Fischichella Motor Sport International). Hilmer heeft gewoon de plek ingenomen van Ocean. Had ik dat even verkeerd gezien. Ik had me meer bezig met de coureurs in de GP2 en ook wel de geldstromen daar maar van teams moet ik wat meer kaas gaan eten.  ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Fabian op 18 augustus 2013 - 22:07:53
Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2013 - 22:07:28
http://www.gppits.net/nieuws/er_speelt_wat_-_frijns/

Ben benieuwd  :)
Anders ik wel! Goed teken in ieder geval!

Oh ja? Hij is in gesprek. Meer logica dan anders als je het mij vraagt. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het fantastisch vinden als hij de sprong kan maken maar ik heb er een hard hoofd in.

gloudiesaurus

Citaat van: Wings op 19 augustus 2013 - 06:56:44
Citaat van: Fabian op 18 augustus 2013 - 22:07:53
Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2013 - 22:07:28
http://www.gppits.net/nieuws/er_speelt_wat_-_frijns/

Ben benieuwd  :)
Anders ik wel! Goed teken in ieder geval!

Oh ja? Hij is in gesprek. Meer logica dan anders als je het mij vraagt. Begrijp me niet verkeerd, ik zou het fantastisch vinden als hij de sprong kan maken maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik moet het ook nog zien hoor. Maar positief dat er wat dingen spelen.....

Maar hij heeft niet gezegd dat het om MP gaat hoor. Misschien is hij wel bezig met Trident (waar hij eerder voor testte?).
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ander gerucht is dat Lancaster misschien eruit wordt gezet bij Hilmer  ter faveure van Frijns. Klinkt ergens wel logisch aangezien Jon ook geen geld meebracht, QH nu de rekeningen betaalt en Lancaster het alleen maar zo goed deed omdat hij Frijns setup als uitgangspunt kon kiezen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 19 augustus 2013 - 15:42:45
Ander gerucht is dat Lancaster misschien eruit wordt gezet bij Hilmer  ter faveure van Frijns. Klinkt ergens wel logisch aangezien Jon ook geen geld meebracht, QH nu de rekeningen betaalt en Lancaster het alleen maar zo goed deed omdat hij Frijns setup als uitgangspunt kon kiezen.
Klinkt logisch...

Matthijs

Citaat van: Sphinx op 19 augustus 2013 - 15:42:45
Lancaster het alleen maar zo goed deed omdat hij Frijns setup als uitgangspunt kon kiezen.
Ik lees dit vaker, maar hoe weten we dit?

Sabai

Citaat van: Matthijs op 19 augustus 2013 - 16:44:34
Citaat van: Sphinx op 19 augustus 2013 - 15:42:45
Lancaster het alleen maar zo goed deed omdat hij Frijns setup als uitgangspunt kon kiezen.
Ik lees dit vaker, maar hoe weten we dit?


Ik heb ook vaker gelezen dat Frijns super feedback geeft en dit echt een kwaliteit van hem is.

Jehoentelaar

Dat is goed denkwerk, zo had ik het nog niet gezien. Wel sneu voor Lancaster, want ondanks dat setupverhaal kan hij wel heel puik een auto aan de finish brengen. Maar ja, same old story. GP2 is een klasse voor rijke talenten.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 19 augustus 2013 - 19:29:03
Dat is goed denkwerk, zo had ik het nog niet gezien. Wel sneu voor Lancaster, want ondanks dat setupverhaal kan hij wel heel puik een auto aan de finish brengen. Maar ja, same old story. GP2 is een klasse voor rijke talenten.

Jep Lancaster pakte zelfs 2 overwinningen... hij was zo'n beetje de grote onbekende. Zou sneu zijn als hij nu zo aan de kant word gezet.

Wat wel bekend is dat Lancaster en Frijns maatjes zijn... maar of Lancaster de set-up overnam van Frijns? Geen idee....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Wel aannemelijk. Hilmer had de publiciteit keihard nodig, en er is niks beters dan twee goed presterende coureurs.

Matthijs

#1076
Op f1todaypuntnl wordt melding gemaakt dat Frijns in Spa weer voor Hilmer rijdt. Iemand een bron? Kan het natuurlijk beter aan F1today vragen, maar daar maak ik natuurlijk geen account aan...

Edit: melding komt van twitter fanclub Frijns.

Gerard


Gerard

Frijns twittert het net.. dus..  confirmed  8) ;)

Matthijs

Helemaal super! Maar ik wil altijd wel graag eerst een bronvermelding als bevestiging. Als ik alleen van roddels uit zou gaan, zou Raikkonen bijvoorbeeld in 2014 voor Lotus, Red Bull én Ferrari rijden! :)
Maar als Robin het zelf twittert (hoewel hij ook veel bagger twittert...) ga ik er vanuit dat het definitief is!

Hoera!