Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Kootje

Oh .... maar daar ben ik het verder wel mee eens hoor. Zijn "talentenprogramma" zit er allang op. Hij heeft alle opstapklasses al doorlopen en zou er hooguit nog 'n volledig seizoen GP2 aan vast moeten knopen, maar in principe is hij al klaar voor de F1. Dus hoe graag ik hem diue kans ook gun, lijkt hij me idd ook niet de aangewezen persoon om in 'n talentenprogramma op te nemen. Daarvoor ga je kijken in Formule Ford/BMW of F3.

Alleen dat woordje volwassen :-\, kan echt niet hoor. ;D

Wings

Waarom niet? Leeftijdstechnisch een feit en gedragstechnisch kun jij dat niet beoordelen. Het lachwekkende ontgaat me los van het feit dat ik het, laat ik het genuanceerd verwoorden, niet netjes vind.

0634

Ach, niet netjes... Iemand van 22 is natuurlijk leeftijdstechnisch volwassen, maar aan het gedrag mankeert natuurlijk links en rechts nog wel eens wat. Dat ligt niet aan Robin, zo zijn de meesten op die leeftijd, ik in ieder geval wel. Dat is niet beledigend of zo.

Kootje

#1053
behalve dat de wet dit zegt is het leeftijdstechnisch helemaal geen feit, er zijn talloze 21-plussers die nog lang niet volwassen zijn
volwassenheid wordt bepaald door je gedrag en door de manier waarop je je uit
en ik vind hem, op basis van wat ik van hem weet, niet volwassen
en ja, dan moet ik even lachen wanneer iemand hem volwassen noemt en gezien Jozef's reactie ben ik daarin niet de enige
het is 'n beetje wanneer iemand zegt dat Rutte 'n toppremier is, dat Dirk Kuyt echt goed kan voetballen en dat Caterham 'n topteam is
dan moet ik ook ff grinniken, simpelweg omdat ik daar compleet anders over denk
of dat dan "netjes" is of niet, dat zal me ongenuanceerd gezegd m'n melkwitte reet roesten
het is nu eenmaal zoals ik erover denk, dus ..... DEAL WITH IT !!!

0634

Ga dan es in de zon liggen...


Wings

Behalve dat het in de wet staat geschreven is het geen feit? ;D ;D Draaikont! :P

Anyway, de rijders die doorgaans instappen in een YDP zijn geen rijders van 23. Dat is een leeftijd dan behoor je zo'n beetje klaargestoomd te zijn dan wel te rijden. Laten we niet voorbij gaan aan dat punt. Dus leuk dat Williams een YDP opzet maar denk dat een Max Verstappen daar eerder voor in aanmerking zou komen dan een Frijns. Als niks concreets op het pad komt van Frijns zou ik voorzichtig denken aan een andere raceklasse als ik Frijns was.

0634

Ik denk dat ie bedoelt dat het qua karakter niet zomaar een feit is dat je op een bepaalde leeftijd volwassen bent. ;)

En over wat je daarna zegt ben ik het helemaal met je eens.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 18 augustus 2013 - 11:44:14
Ik denk dat ie bedoelt dat het qua karakter niet zomaar een feit is dat je op een bepaalde leeftijd volwassen bent. ;)

En over wat je daarna zegt ben ik het helemaal met je eens.

Precies.
Leek me vrij duidelijk als je de rest vd zin ook leest, maar goed .... zal lollig bedoeld zijn geweest. Hoop ik.  ;D
Wat de rest betreft zijn we het alle drie wel eens denk ik zo.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian


Maikel0230

 Sta met toe sceptisch te blijven maar als het waar is dat er weer een mogelijkheid is om GP2 te rijden moet hij die met beide handen aangrijpen, hij moet zich nog meer in de kijker gaan rijden als hij ergens anders terecht wil komen volgend jaar want bij Sauber lijkt hij echt wel buitenspel te staan nu.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Elke kans om te rijden in de GP2 moet hij aangrijpen, of het nou een topteam is of een achterhoedeteam. De F1-mensen weten donders goed hoe de hiërarchie in de GP2 is en zien wel wie er echt talent heeft of niet.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 18 augustus 2013 - 22:31:28
Elke kans om te rijden in de GP2 moet hij aangrijpen, of het nou een topteam is of een achterhoedeteam. De F1-mensen weten donders goed hoe de hiërarchie in de GP2 is en zien wel wie er echt talent heeft of niet.

Klopt. Hij laat zien open te staan voor MP Motorsport. Toch een van de mindere teams.

Ik gun het hem wel nu.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

MP motorsport is toch de reïncarnatie van Ocean racing niet? Was dat niet het team waarvan Nigel Melker zei dat bepaalde monteurs liever koffie gingen drinken in plaats van hard te werken aan de aanpassingen die hij vroeg?

Laten we hopen dat er daar wat geherstructureerd is geworden.... Kan toch niet anders met Nederlanders aan het stuur, jullie zijn allemaal pietje precies  ;).

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25