Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Franky R.


Fabian

Zeg Franky ik wacht nog steeds op die meid!!!  ;)   ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 27 juli 2013 - 12:55:25
Zeg Franky ik wacht nog steeds op die meid!!!  ;)   ;)
Mss. is ze verdwaald Fabian...Blond, he! Altijd een risico... :P
;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 27 juli 2013 - 13:31:03
Citaat van: Fabian op 27 juli 2013 - 12:55:25
Zeg Franky ik wacht nog steeds op die meid!!!  ;)   ;)
Mss. is ze verdwaald Fabian...Blond, he! Altijd een risico... :P
;)
Das balen!

Franky R.


Gerard

Wow! Hoe gaaf Franky, om Robin zo te spreken!?! Cool!!!

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 08 augustus 2013 - 12:29:09
http://www.gppits.net/nieuws/webber_prijst_frijns/

Leuk dat Webber hem prijst. Maar uiteindelijk koop je er niets voor als je niet rijdt.

Baal er wel een beetje van dat Frijns nu niet op Spa Francorchamps rijdt. Het had daar extra mooi kunnen zijn  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

T is heel simpel. Frijns zal het in deze tijden lastig krijgen. Teams willen geld en dat heeft Robin niet. Het is voor hem te hopen dat een groot bedrijf(Nederland of ander land) zich achter hem schaart en hem steunt.

Matthijs

Ik heb echt geen idee welke kant het met hem op zal gaan. Aan de ene kant denk ik dat hij in elke willekeurige auto snel zal zijn dus dat hij zich hoe dan ook wel weer in de picture rijdt. Aan de andere kant kan het parkeren van de Sauber in de grindbak van Silverstone wel zijn allerlaatste meters in een singleseater hebben betekend, en nemen coureurs als Vandoorne, Magnussen, Nasr en Calado het stokje over als 'hot talent'.

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 09 augustus 2013 - 08:52:54
Ik heb echt geen idee welke kant het met hem op zal gaan. Aan de ene kant denk ik dat hij in elke willekeurige auto snel zal zijn dus dat hij zich hoe dan ook wel weer in de picture rijdt. Aan de andere kant kan het parkeren van de Sauber in de grindbak van Silverstone wel zijn allerlaatste meters in een singleseater hebben betekend, en nemen coureurs als Vandoorne, Magnussen, Nasr en Calado het stokje over als 'hot talent'.

Precies, zou zomaar kunnen.........
Je bent in de Formule 1 heel snel vergeten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Misschien een gek idee maar zou Frijns eigenlijk niet een klein beetje steun van Carlos Slim kunnen krijgen? Slim heeft duidelijk interesse in Nederland aangezien vandaag bekend werd dat hij KPN volledig overneemt. Een Mexicaans-Nederlandse line-up kan dan ook ideaal zijn voor hem. Probleem is natuurlijk dat F1 niet echt een ideaal marketingmiddel is voor een bedrijf dat uitsluitend actief is in Nederland...

0634

Zeker geen gek idee. Moeten we alleen nog even bij Carlos opperen... :)

Franky R.

Citaat van: Jozef op 10 augustus 2013 - 02:53:35
Misschien een gek idee maar zou Frijns eigenlijk niet een klein beetje steun van Carlos Slim kunnen krijgen? Slim heeft duidelijk interesse in Nederland aangezien vandaag bekend werd dat hij KPN volledig overneemt. Een Mexicaans-Nederlandse line-up kan dan ook ideaal zijn voor hem. Probleem is natuurlijk dat F1 niet echt een ideaal marketingmiddel is voor een bedrijf dat uitsluitend actief is in Nederland...
Heb ik op mijn blog al het eea over geschreven... :P
http://frankyremtlaaaat.wordpress.com/2013/08/09/geen-connectie-slimkpn-en-robin-frijns/

Fietser

Ik heb soms het idee dat er met een wel heel erg oranje bril naar Frijns wordt gekeken. Onlogisch is dit natuurlijk niet, want een mens is snel geneigd tot opportunisme en chauvinisme. Dat is zeker het geval bij veel Nederlanders die sterk verlangen, na de jaren van Lammers en Verstappen, naar echt F1-talent. Of Frijns hieraan voldoet is afwachten, want behoudens enkele goede resultaten, heeft deze jongeman volgens mij nog niet echt een raceserie sterk gedomineerd. En laten we vooral ook niet vergeten dat Frijns niet de enige is die op een F1-stoeltje aast. Het wemelt van de Frijnsjes, Van der Frijnsen, Freinschmanns, Frijnossos, Frynces, Frynkovs, Fraikkonens, Fryninis, Fryneuves. En is al die buitenlanden zijn ze ook van mening dat hun mannetje het grote nieuwe talent is.
Daarnaast hoor en lees ik vaak dat het grote probleem bij Robin Frijns het geld betreft. Is dat echt zo? Als er een land is waar coureurs erg veel steun krijgen van het bedrijfsleven, dan is het Nederland wel. Mannen als Van der Garde, Doornbos en Alberts hebben daar hun (korte) F1-carrieres aan te danken. Menig Belg, Fin, Portugees, Oostenrijker, Zweed (enz. enz.) is jaloers op de kansen van Nederlandse talenten.
Wat ik hier allemaal mee wil zeggen? Als Robin Frijns echt zo'n groot talent is, dan komt hij wellicht eens in de F1. Zo niet, dan niet klagen over gebrek aan steun, geld, vriendjespolitiek en eerlijkheid. Oneerlijkheid is namelijk de basis van ons bestaan! Wij allen hebben ermee te maken, ook potentiele F1-piloten.

Sphinx

Ik heb ergens in een krantenartikel gelezen dat het niet de bedoeling van Frijns (en manager Heinz) is om met sponsoring in de F1 te komen. "Dan kijken ze niet meer naar talent en blijf je betalen." Enige risico is idd dat je compleet de boot mist omdat iedereen liever betalende coureurs of coureurs uit een talentenpool heeft. Als je ziet hoe A. Felix da Costa op weg lijkt naar minimaal een testrol in 2014 bij STR, vraag ik me af wat er was gebeurd als hij Horner niet had geweigerd...
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!