Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Super Seb

Met alle respect voor Hulk maar het zou fantastisch zijn als Frijns vanaf Spa in die wagen zit. Het team is uit de problemen en het levert Robin hopelijk ook de nodige exposure op!  :)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Gisteren op Facebook (groep Gearheads! voor de liefhebber) een hele theorie geschreven over die geruchten van Hulk i.c.m. het verdwijnen van Frijns uit de GP2. Dag later staat het nieuws er vol mee. Moet ik vaker doen.

Hulk linken aan McLaren is dan weer iets waar ik niet aan had gedacht.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 25 juli 2013 - 12:19:16
Gisteren op Facebook (groep Gearheads! voor de liefhebber) een hele theorie geschreven over die geruchten van Hulk i.c.m. het verdwijnen van Frijns uit de GP2. Dag later staat het nieuws er vol mee. Moet ik vaker doen.

Hulk linken aan McLaren is dan weer iets waar ik niet aan had gedacht.
Zal eens kijken via facebook. Bedankt voor de tip! ;)

Matthijs

Ik geloof best dat Hülkenberg het eind van het seizoen niet haalt in de Sauber als de situatie bij Sauber niet verandert. De enige manier waarop Frijns kans maakt op dat stoeltje is als ze plannen met hem hebben voor 2014. Anders is het denk ik beter om Kobayashi in de auto te zetten, die zal direct op snelheid zijn.

Jehoentelaar

Kobayashi heeft een contract met AF Corse, wellicht dat het te combineren is met F1 maar ik zou er niet op gokken.

Franky R.

http://www.gppits.net/magazine/gppits_in_gesprek_met_robin_frijns/


Ik was vanmorgen aanwezig in Rotterdam Alexander, bij Van Kerkhof en Visscher Renault. Peter [Gloudi] had al gezegd dat Frijns er ook zou zijn, maar hij wist het niet zeker.


Van de gelegenheid gebruik gemaakt om even een op een met Robin te gaan. Een erg relaxte jongen, al is het -begrijpelijk- terughoudend over Sauber nu... :-X

Wings

Wie is die knul op de foto met Frijns? Jij, Frank?

Franky R.

Citaat van: Wings op 26 juli 2013 - 20:15:57
Wie is die knul op de foto met Frijns? Jij, Frank?
Knul? Ja, dat ben ik... 8)

Jehoentelaar

En die dames ken je nu ook? 8)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 26 juli 2013 - 20:33:36
En die dames ken je nu ook? 8)
Neh, ze waren wel heel vriendelijk, hoor! Maar niet echt mijn type...Ik stuur er eentje jou kant op...Fabinan had al om die andere gevraagd... ;D

Jehoentelaar

Dat maakt de vakantie ineens een stuk leuker!

Franky R.


Wings

Citaat van: Franky R. op 26 juli 2013 - 20:22:01
Citaat van: Wings op 26 juli 2013 - 20:15:57
Wie is die knul op de foto met Frijns? Jij, Frank?
Knul? Ja, dat ben ik... 8)

Kun je die gezichtsuitdrukking verklaren? Lijkt meer alsof jij de geagiteerde celeb bent, die met een fan op de foto moet. ;)

Sabai


Citaat van: Wings op 26 juli 2013 - 23:39:57
Citaat van: Franky R. op 26 juli 2013 - 20:22:01
Citaat van: Wings op 26 juli 2013 - 20:15:57
Wie is die knul op de foto met Frijns? Jij, Frank?
Knul? Ja, dat ben ik... 8)

Kun je die gezichtsuitdrukking verklaren? Lijkt meer alsof jij de geagiteerde celeb bent, die met een fan op de foto moet. ;)


;D





Franky R.

Citaat van: Wings op 26 juli 2013 - 23:39:57
Citaat van: Franky R. op 26 juli 2013 - 20:22:01
Citaat van: Wings op 26 juli 2013 - 20:15:57
Wie is die knul op de foto met Frijns? Jij, Frank?
Knul? Ja, dat ben ik... 8)

Kun je die gezichtsuitdrukking verklaren? Lijkt meer alsof jij de geagiteerde celeb bent, die met een fan op de foto moet. ;)
:P :P :P


Nee, ik denk omdat diegene die de foto maakte moeite had met mijn fototoestel... ??? ...Maakte me meteen zorgen of de foto wel zou lukken.
;)