Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Op Twitter wordt de naam Dani Clos al genoemd. Zal Allard Kalff leuk vinden.

gloudiesaurus

Het zou een stunt zijn als MP nu Frijns neemt  ;)
Vraag is of alleen of Frijns dat ook moet willen, MP Motorsport heeft als team nog niet veel indruk gemaakt in het GP2. Ze komen simpel weg nog ervaring tekort.

Overigens is Daniel de Jong al een goede pay driver voor MP Motorsport  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Schandalig dat iemand die in alle klassen die hij de laatste drie jaar heeft gereden de titel heeft gepakt geen zitje het. Echt een schandalige ontwikkeling.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 24 juli 2013 - 23:26:13
Schandalig dat iemand die in alle klassen die hij de laatste drie jaar heeft gereden de titel heeft gepakt geen zitje het. Echt een schandalige ontwikkeling.
En waar is die manager van Frijns? Die Werner? Pfffff.... ::) ...Frijns is gewoon een nummer voor die man. Kan Robin beter overstappen naar iemand anders, die zich exclusief met hem bemoeit. Mss. die oud-managers van Albers?

Fabian

Frijns heeft geen centen en dat breekt hem op en het is te hopen dat het hem in de toekomst niet vaker gaat opbreken. Hij heeft veel talent maar geen centen en centen willen de teams helaas zien.

Maikel0230

Het is inderdaad een trieste ontwikkeling in de GP2, niet alleen voor Frijns maar zoals Franky al heeft aangetoond wordt het die teams in de GP2 echt niet gemakkelijk gemaakt. Sommige teams in de F1 zouden zich moeten schamen dat ze naar paydrivers grijpen als je ziet hoe het er in de GP2 aan toegaat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jelle

Het is verdomme godgeklaagd. Heeft Marcel boekhoorn niet nog een dochter? Helaas gaat het alleen maar om centen en ja, dan is is nl maar een hele kleine markt voor de merken actief in de F1. Pre-crisis waren er nog een paar cowboys ala perridon en die kerel van willux (grote vriend van doornbos) die onze Nederlandse coureurs voorzagen van wat munten maar dat is over. Dus snijdt het mes nu aan 2 kanten, teams hebben meer paydrivers nodig en in nl is er minder geld voor aankomend talent......

gloudiesaurus

Citaat van: Jelle op 25 juli 2013 - 02:11:20
Het is verdomme godgeklaagd. Heeft Marcel boekhoorn niet nog een dochter? Helaas gaat het alleen maar om centen en ja, dan is is nl maar een hele kleine markt voor de merken actief in de F1. Pre-crisis waren er nog een paar cowboys ala perridon en die kerel van willux (grote vriend van doornbos) die onze Nederlandse coureurs voorzagen van wat munten maar dat is over. Dus snijdt het mes nu aan 2 kanten, teams hebben meer paydrivers nodig en in nl is er minder geld voor aankomend talent......

Precies ook in de autosport is het crisis. Het zal moeilijk worden voor Frijns.

Met steun van een fabrikant had hij misschien meer kans (in het verleden was er interesse van Caterham, Red Bull en Mercedes), maar goed dat wil hij niet. Hopelijk krijgt hij hier later geen spijt van.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 24 juli 2013 - 23:28:24
Citaat van: Edwin90 op 24 juli 2013 - 23:26:13
Schandalig dat iemand die in alle klassen die hij de laatste drie jaar heeft gereden de titel heeft gepakt geen zitje het. Echt een schandalige ontwikkeling.
En waar is die manager van Frijns? Die Werner? Pfffff.... ::) ...Frijns is gewoon een nummer voor die man. Kan Robin beter overstappen naar iemand anders, die zich exclusief met hem bemoeit. Mss. die oud-managers van Albers?

Tsjah wat heb je aan een manager tegewoordig. Vettel heeft nog nooit een manager gehad en is drievoudig wereldkampioen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 25 juli 2013 - 06:57:54
Citaat van: Franky R. op 24 juli 2013 - 23:28:24
Citaat van: Edwin90 op 24 juli 2013 - 23:26:13
Schandalig dat iemand die in alle klassen die hij de laatste drie jaar heeft gereden de titel heeft gepakt geen zitje het. Echt een schandalige ontwikkeling.
En waar is die manager van Frijns? Die Werner? Pfffff.... ::) ...Frijns is gewoon een nummer voor die man. Kan Robin beter overstappen naar iemand anders, die zich exclusief met hem bemoeit. Mss. die oud-managers van Albers?

Tsjah wat heb je aan een manager tegewoordig. Vettel heeft nog nooit een manager gehad en is drievoudig wereldkampioen  ;)


Vettel is een Duitser en is door Schumacher gesteund en naar voren geschoven.

Maikel0230

Vettel had dan ook geen manager nodig, hij had Helmut Marko  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Wat als.... Hulk uitstapt en Frijns instapt bij Sauber??

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 25 juli 2013 - 10:46:34
Wat als.... Hulk uitstapt en Frijns instapt bij Sauber??

Zou super zijn! Maar ik zie het niet snel gebeuren denk ik.
Ik zie Hulkenberg niet uitstappen mits hij een alternatief heeft....

En wie zegt dat Frijns het word als Hulkenberg uitstapt? Of Sauber heeft geld nodig en kiest voor een pay driver (omdat de Russen pas in augustus met geld komen), of de Russen hebben de macht en kiezen waarschijnlijk voor Vitaly Petrov.

Eerlijk gezegd denk ik dat Frijns bij Sauber is uitgespeeld. Ik zie hem daar niet verder komen. Zonde dat nu juist ook de GP2 weg valt. Hij moet wel wat ondernemen wat zo dreigt zijn carierre dood te bloeden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Ik lees net dit:

CitaatRumour - Frijns to replace Hulkenberg?
Thursday 25 July at 08:35 : Jul.25 (GMM) A series of events has come together to form formula one's very latest hot rumour.

After the financially-struggling Sauber failed to pay him on time, therefore breaching its contract, it is rumoured Hungary could be Nico Hulkenberg's last race for the Swiss team.

Where the German might be headed is unknown, but the latest news hints at who his replacement might be.

Robin Frijns, the highly-rated 21-year-old and Sauber's reserve driver, has lost his GP2 seat at the Hilmer team, despite winning the Spanish race.

"So that was it then," he wrote on Twitter. "No money no drive.

"Winning championships is not enough these days," added Frijns, the reigning Formula Renault 3.5 title winner.

It is rumoured German Hulkenberg, after leaving Sauber, might simply sit out the rest of 2013 before making his next move.

If it was up to 1964 world champion John Surtees, he would already be at McLaren.

"I am not saying Perez isn't talented," he told the Daily Mail, "but it was too early for him to go into such an environment at McLaren.

"I know who I would have had there -- Nico Hulkenberg. He has served his time and would have made a good match with Jenson," said Surtees.

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/20321-Rumour+-+Frijns+to+replace+Hulkenberg%3F.html

Er zijn wel geruchten. En wel positief dat er positief wordt geschreven over Frijns. Ook op Twitter zie ik veel reacties van Engelse fans dat het te belachelijk voor woorden is dat Frijns geen stoeltje heeft....
Ze hebben wel een punt natuurlijk, als je ziet dat alle voormalige concurrenten van Frijns nu wel rijden. Ik bedoel Frijns was gewoon sneller dan Bianchi, Bird, etc.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Ik zie het niet gebeuren, enkel als de Hulk een enige vorm van zekerheid heeft dat er voor hem in 2014 ergens een stoeltje vrij is, nu ja....... nu ik er eens goed over nadenk. Hij moet toch gaan zoeken nu dat de Russen er de baas zullen worden, waarom dan nog doorrijden als ze je loon nog niet kunnen betalen? Zoals Franky al zie zullen die Russen alle schulden op zich nemen maar ik denk niet dat HULK van plan is in een rij van schuldeisers te gaan staan om dan als laatste niets meer te krijgen.

We zullen zien, bij Ferrari is NOG geen plaats dus daar zal hij nu nog geen plaats hebben.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25