Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Overigens mee eens dat het belachelijk is dat de GP2 geen prijzengeld of TV - geld uitkeert. Het zou de klasse zou veel mooier maken...

Maar goed om eerlijk te zijn denk ik dat de GP2 ook nauwelijks TV - geld genereert...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Mwah, zijn best wat tv-zenders die enige coverage verzorgen van de GP2. Helpt daarnaast ook dat circuitbezoekers in de regel de GP2 als voorafje van de F1 zelf zien. De aandacht voor lagere klassen is de laatste jaren steeds groter geworden, jammer dat GP2 daar zelf niet echt op in lijkt te spelen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 28 juni 2013 - 23:12:18
Mwah, zijn best wat tv-zenders die enige coverage verzorgen van de GP2. Helpt daarnaast ook dat circuitbezoekers in de regel de GP2 als voorafje van de F1 zelf zien. De aandacht voor lagere klassen is de laatste jaren steeds groter geworden, jammer dat GP2 daar zelf niet echt op in lijkt te spelen.

Klopt, maar ik denk niet dat deze zenders veel voor GP2 betalen...  :)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jelle

De gp2 hoort natuurlijk bij het totale pakket van het formule1-weekend, een klein van de toegangs-gelden en de tv-gelden die betaald worden voor de gp2-rechten zouden mijns inziens best terug mogen vloeien naar de teams. Ben ook benieuwd hoe het zou gaan als stand-alone evenement, gp2-weekend op Zandvoort bijv. Lijkt me best tof!

0634

Als standalone event vrees ik dat het niet zal stormlopen.

Jehoentelaar

Mwah, FR3.5 opereert ook al jaren min of meer op zichzelf en trekt hier en daar best volle zalen. Met een beetje goede marketing kom je een heel eind. Vraag is of je moet zitten wachten op een extra evenement, wat het voor teams ook nog duurder maakt.

Franky R.

Citaat van: Jelle op 30 juni 2013 - 08:37:52
De gp2 hoort natuurlijk bij het totale pakket van het formule1-weekend, een klein van de toegangs-gelden en de tv-gelden die betaald worden voor de gp2-rechten zouden mijns inziens best terug mogen vloeien naar de teams. Ben ook benieuwd hoe het zou gaan als stand-alone evenement, gp2-weekend op Zandvoort bijv. Lijkt me best tof!
Dat klopt, maar het tegendeel is het geval. De GP2-teams moeten zelfs BETALEN om deel te nemen aan de voorprogramma van de F1.


Dat schreef ik ook in mijn artikel...[size=78%]http://www.gppits.net/magazine/het_kleine_broertje_van_de_f1/[/size]

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 09:35:29
Als standalone event vrees ik dat het niet zal stormlopen.

Dat denk ik ook, zelfs op de Formule 1 - circuits rijden ze na de kwalificatie al voor (bijna) lege tribunes.

Overigens teleurstellend weekend voor Frijns in Engeland. 0 punten...
Hij had het hele weekend de snelheid niet echt, daarnaast ook weer pech.

Gelukkig dat hij voor Duitsland al bevestigt is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Frijns mag ook weleens een iets minder weekend hebben!

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 01 juli 2013 - 13:08:21
Citaat van: Jeroen op 30 juni 2013 - 09:35:29
Als standalone event vrees ik dat het niet zal stormlopen.

Dat denk ik ook, zelfs op de Formule 1 - circuits rijden ze na de kwalificatie al voor (bijna) lege tribunes.
Formule 1 is dan ook het main event, daar komen de mensen op af. Als je een kleinschaliger circuit pakt en je maakt daar van de GP2 het main event kan het best. Silverstone heeft ook een te grote capaciteit voor alles wat geen Formule 1 heet. Laat de GP2 op pakweg Donington Park rijden en je krijgt een heel leuk evenement.

Jozef

Ik weet het niet hoor, je zou denken dat in een F1-weekend, met tienduizenden autosportliefhebbers die toch al in de buurt zijn én toegangstickets hebben, de GP2 wel veel mensen zou trekken. Als losstaand evenement, waarvoor je dus apart tickets moet kopen en naar een circuit moet gaan, denk ik dat je nog minder aandacht trekt.

Fabian


Gerard

Lekker hoor!! Robin blijft zo tenminste " in beeld"  :)

Gerard


Gerard

Mooi gevecht gezien van Robin in de hoodfrace! Jammer van die laatste bocht, de banden waren ècht op...  :(