Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Maikel0230

Uitstekend nieuws voor Robin maar ik vindt het toch maar vreemd dat Hilmer hem niet gewoon voor de rest van het seizoen neemt. Die jongen zo heel de tijd in onzekerheid laten zitten is gaat op den duur zijn voorbereiding van een weekend in de war zitten. Ik kan gerust begrijpen dat Hilmer misschien niet de midellen heeft om zomaar iemand voor de lange duur vast te leggen maar ze mogen toch wat meer vertrouwen stellen in de coureur die hen in hun debuutseizoen een overwinning bezorgde.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Tja ik sta er ook nog steeds van te kijken. Het is al de zoveelste keer dat Robin mag rijden voor Hilmer en dat ze dat op deze manier regelen. Als Hilmer de centen nodig heeft dan zullen ze Robin echt niet zo vaak laten rijden aangezien Frijns geen centen heeft.

gloudiesaurus

Het zal wel met geld te maken hebben...

Mooiste was geweest dat Frijns ook het 1e weekend in Bahrein had gereden. Dan was hij serieus titelkandidaat geweest...
Maar goed in GP2 brengt prijzengeld nauwelijks iets op, enige financiële voordeel is dat je meer geld kunt vragen aan pay - drivers als je een competitief team hebt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Citaat van: gloudiesaurus op 27 juni 2013 - 00:23:41
Het zal wel met geld te maken hebben...

Mooiste was geweest dat Frijns ook het 1e weekend in Bahrein had gereden. Dan was hij serieus titelkandidaat geweest...
Maar goed in GP2 brengt prijzengeld nauwelijks iets op, enige financiële voordeel is dat je meer geld kunt vragen aan pay - drivers als je een competitief team hebt.

Maleisië zul je bedoelen zeker  ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sphinx

Citaat van: Fabian op 26 juni 2013 - 23:18:12
Tja ik sta er ook nog steeds van te kijken. Het is al de zoveelste keer dat Robin mag rijden voor Hilmer en dat ze dat op deze manier regelen. Als Hilmer de centen nodig heeft dan zullen ze Robin echt niet zo vaak laten rijden aangezien Frijns geen centen heeft.

De teambaas is een fan van Frijns en kan hem op deze manier zo vaak mogelijk laten rijden (zijn zakken zijn niet oneindig diep)
Vraag me af of teamgenoot Lancaster geld meeneemt. Varhaug deed dat nl wel, maar vloog eruit omdat zijn sponsor niet thuis gaf.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Fabian

Ik weet ook niet of Lancaster centjes meeneemt. Het is in ieder geval positief dat die teambaas fan is van Robin.

Jelle

Naar mijn mening is het volstrekt belachelijk dat de gp2-teams geen stuiver zien van de toegangswegen en tv-rechten. Laat ze ieder team een zeker bedrag uit deze potjes krijgen en je krijgt meer rijders die echt wat kunnen achter het stuur daar ipv idioten zoals cechotto.
Ma qing, of hoe heet die derde rijder bij caterham gp2 die ze uit z'n auto hebben moeten tillen, op dat soort gasten zitten we niet te wachten.

Ik vind de gp2 echt een gave klasse, ben meerdere malen bij gp's geweest en ook live zijn het serieuze wagens. Ze dienen echter ook een reële kans te krijgen....trouwens heeft gvd tot nog toe meer gewonnen dan frijnt in de gp2...ik vind dan ook dat frijns wel een beetje gehyped wordt. Ok hij is goed, behoorlijk goed, maar wie zegt dat hij beter is dan gvdv??

Kootje

#892
Ja hallo zeg, Giedo heeft 4 jaar en 82 races in de GP2 gereden. Zelfs 98 als je ook de GP2 Asia series meerekent waarin hij tussendoor 3 jaar actief is geweest.. Frijns heeft zich slechts 4 races mogen laten gelden. Logisch dan dat je nog niet hetzelfde aantal zeges hebt hé. ::)

Sabai

Ik vind nou niet echt dat Frijns gehyped word. Hij is de afgelopen jaren in elk kampioenschap waarin hij gestart is meteen kampioen geworden. Dat is een prestatie waar Giedo een puntje aan kan zuigen. Imo is Giedo een echte paydriver die leuk kan sturen maar ook niet meer dan dat ,Frijns is imo een echte kampioen met karakter.

Matthijs

Als je de buitenlandse media volgt merk je direct dat Frijns niet door ons gehyped wordt, maar echt wordt gezien als 1 van de grootste talenten.
Wel heb ik het eens met Jelle dat het hele verdienmodel van de GP2 niet klopt. Je profiteert niet van de winst of het kampioenschap, waardoor teams in hun bedrijfsvoering afhankelijk zijn van paydrivers.

Charrel

Zoals verwacht test Frijns tijdens de rookietest voor Sauber. 2 dagen zijn bevestigd, de derde dag hebben ze nog geen keuze over gemaakt.

Oja, ben weer terug van weggeweest ;)

Fabian

Welkom terug Charrel!  ;)

Charrel

Citaat van: Fabian op 28 juni 2013 - 12:56:20
Welkom terug Charrel!  ;)

Dankje!

Frijns 2e in de vrije training op een nat Silverstone

Jehoentelaar

Frijns is honderd maal beter dan Van der Garde. Giedo heeft zover ik het me heb kunnen herinneren nergens echt kunnen overtuigen. Vooruit, bij Barwa Addax had hij net zoveel pech als de rest van het veld bij elkaar, maar ook in de jaren ervoor vond ik het nooit echt indrukwekkend. Frijns is als een raket door de kampioenschappen van BMW en Renault gegaan, en laat nu ook in de GP2 een goede indruk achter. In de vrije training vanmiddag was het een tweede plaats achter de ongrijpbare Leimer, terwijl teamgenoot Lancaster ergens rond P18 rondhing. Kwalificatie was door een slechte timing m.b.t. verkeer en wisselende omstandigheden een stuk minder: Frijns op P16.

Echter: als Giedo met zijn schoonpa vaker een leuke deal weet te regelen en Frijns problemen blijft houden met sponsoring, kan de algemene mening van de Nederlandse autosport'fan' opeens heel anders zijn dan dat 'ie nu is.

gloudiesaurus

Beetje teleurstellende kwalificatie. Maar goed inhalen op Silverstone kan....

Over Van der Garde vs. Frijns. Als we naar puur talent moesten kijken reed Frijns nu Formule 1 en geen Van der Garde. Frijns is een toptalent, zo een die we er al jaren niet meer gehad hebben in Nederland. Ik bedoel de Formule BMW, Formule Renault, en Renault - World Series winnen... das niet mis hoor. En ook al gelijk je tweede GP2 - race.

Deze jongen verdiend een kans op meer. Hopen op een mooie dag voor hem morgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is