Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Matthijs

De GP2-coureurs hebben steeds meer de schijn tegen. Ik snap dat het krap is in Monaco, maar dit is al vele jaren niet meer in de F1 gebeurd. Als je ook kijkt naar de vele aanrijdingen in Barcelona lijkt het wel een trend.

Charrel

Mee eens ja! 1 voordeel met al deze uitvallers: Daniel de Jong op P9! Haha, ik zei gister nog tegen hem pak even wat puntjes. Waar hij zei dat dit nagenoeg onmogelijk gaat zijn :P Ik zei al alles is mogelijk in Monaco haha.

Maar ik baal wel, hele weekend naar de klote voor Frijns nu. 0 punten is niet goed voor zijn kansen

Edwin90

Hij had beter bij de auto kunnen blijven... ::)

Jehoentelaar

Dat weet je ook niet van tevoren.

Charrel

#859
Nee inderdaad, alle auto's gingen aan de kant en de rijders weg. Enkele bleven in hun auto zitten en konden toch aangeduwd worden. Lullig maarja, zo gaat dat :P

Daniel de Jong nu op P2, lijkt een goede bandenstrategie te hebben. Hij kan nu pushen, ben benieuwd! Oke jammer, blijkt verder terug te vallen dan ikd acht na de stop ;)

Charrel

Beetje offtopic, maar Daniel de Jong zijn pitcrew had de rearwheel jack niet klaar. Koste hem flink veel tijd, punten gaan lastig worden

gloudiesaurus

Damn balen Frijns! Hij kon er weinig aan doen...
Nu ook een slechte uitgangspositie voor de race van zaterdag  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Hilmer zou protest aan kunnen tekenen? Dit is toch BS? >:(

Matthijs

#863
Waarom protest? Je kunt toch niet starten op een lekke band? Hoogstens hadden ze 'm met een nieuwe band uit de pits moeten laten starten maar er zullen wel regels voor zijn. Net zo goed dat ik op andere fora lees dat Frijns enorm benadeeld is met die 'belachelijke' kwalificatieregels (2 groepen). Ik snap dat we met z'n allen enorm teleurgesteld zijn, maar daarvoor is de organisatie niet ineens de schuldige.

En 1 keer raden wie de aanstichter was van deze mayhem: Cecotto Jr... Ik snap dat hij dit niet expres doet, maar mijn hemel wat een ramp is die vent! Dit is al de tweede keer op een rij dat hij aanstichter is van een pile up.

Charrel

Protest zou kunnen, maar zou het iets uithalen? Je weekend is toch al verkloot..

Daniel de Jong vecht voor P10, puntje zou leuk zijn! Hij had P8 kunnen pakken zonder penalty en pitprobleem :/ Thats racing!

Jehoentelaar

Het waren twee aparte incidenten in één bocht. De chaos waar Frijns in terecht kwam was niet de trein die Cecotto veroorzaakte.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 24 mei 2013 - 13:04:10
Waarom protest? Je kunt toch niet starten op een lekke band? Hoogstens hadden ze 'm met een nieuwe band uit de pits moeten laten starten maar er zullen wel regels voor zijn. Net zo goed dat ik op andere fora lees dat Frijns enorm benadeeld is met die 'belachelijke' kwalificatieregels (2 groepen). Ik snap dat we met z'n allen enorm teleurgesteld zijn, maar daarvoor is de organisatie niet ineens de schuldige.

En 1 keer raden wie de aanstichter was van deze mayhem: Cecotto Jr... Ik snap dat hij dit niet expres doet, maar mijn hemel wat een ramp is die vent! Dit is al de tweede keer op een rij dat hij aanstichter is van een pile up.
Ik zag op een andere stream auto's die zowat krom waren...Frijns had nauwelijks schade, vergelijken met sommige anderen...Vandaar.

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 24 mei 2013 - 13:28:40
Citaat van: Matthijs op 24 mei 2013 - 13:04:10
Waarom protest? Je kunt toch niet starten op een lekke band? Hoogstens hadden ze 'm met een nieuwe band uit de pits moeten laten starten maar er zullen wel regels voor zijn. Net zo goed dat ik op andere fora lees dat Frijns enorm benadeeld is met die 'belachelijke' kwalificatieregels (2 groepen). Ik snap dat we met z'n allen enorm teleurgesteld zijn, maar daarvoor is de organisatie niet ineens de schuldige.

En 1 keer raden wie de aanstichter was van deze mayhem: Cecotto Jr... Ik snap dat hij dit niet expres doet, maar mijn hemel wat een ramp is die vent! Dit is al de tweede keer op een rij dat hij aanstichter is van een pile up.
Ik zag op een andere stream auto's die zowat krom waren...Frijns had nauwelijks schade, vergelijken met sommige anderen...Vandaar.
Maar wel een lekke band...

Matthijs

#868
Citaat van: Jehoentelaar op 24 mei 2013 - 13:13:29
Het waren twee aparte incidenten in één bocht. De chaos waar Frijns in terecht kwam was niet de trein die Cecotto veroorzaakte.
Maar denk je niet dat het tweede incident werd veroorzaakt doordat er twee auto's bovenop elkaar stonden in de eerste bocht?
Edit: je zou het inderdaad als twee losse acties kunnen zien.

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 24 mei 2013 - 13:29:18
Citaat van: Franky R. op 24 mei 2013 - 13:28:40
Citaat van: Matthijs op 24 mei 2013 - 13:04:10
Waarom protest? Je kunt toch niet starten op een lekke band? Hoogstens hadden ze 'm met een nieuwe band uit de pits moeten laten starten maar er zullen wel regels voor zijn. Net zo goed dat ik op andere fora lees dat Frijns enorm benadeeld is met die 'belachelijke' kwalificatieregels (2 groepen). Ik snap dat we met z'n allen enorm teleurgesteld zijn, maar daarvoor is de organisatie niet ineens de schuldige.

En 1 keer raden wie de aanstichter was van deze mayhem: Cecotto Jr... Ik snap dat hij dit niet expres doet, maar mijn hemel wat een ramp is die vent! Dit is al de tweede keer op een rij dat hij aanstichter is van een pile up.
Ik zag op een andere stream auto's die zowat krom waren...Frijns had nauwelijks schade, vergelijken met sommige anderen...Vandaar.
Maar wel een lekke band...
Ja, schade is schade...helaas! :-\