Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Edwin90

Goed nieuws. Ik denk toch als hij hier goed presteert (in Monaco, off all places!) verdient hij wel iets meer zekerheid inderdaad!

Charrel

Zojuist dit tegengekomen op Facebook:
https://www.facebook.com/RobinFrijnsCroudFunding

Echt Crowdfunding is het nog niet, maar het is een begin met het opbouwen van iets.. Ben benieuwd wat ze kunnen bereiken, ik denk dat ik ze nog maar even een paar tips ga geven

Jehoentelaar

Frijns en Hilmer werken op een race-to-race basis, dus het zou kunnen dat dit nog maar enkele weekenden zo doorgaat. Dat interview met Autovisie zou ik niet te veel op letten, zoiets heeft elke coureur wel een keer. Het is in ieder geval goed dat een van de grotere autobladen aandacht besteedt aan hem.

Matthijs

Citaat van: Charrel op 21 mei 2013 - 14:22:39
Zojuist dit tegengekomen op Facebook:
https://www.facebook.com/RobinFrijnsCroudFunding

Echt Crowdfunding is het nog niet, maar het is een begin met het opbouwen van iets.. Ben benieuwd wat ze kunnen bereiken, ik denk dat ik ze nog maar even een paar tips ga geven
Begin dan even met de tip om 'Croud' te vervangen in 'Crowd'. Dan ziet het er wat professioneler uit. Of ben ik nu een azijnpisser?

Charrel

Citaat van: Matthijs op 21 mei 2013 - 15:25:30
Citaat van: Charrel op 21 mei 2013 - 14:22:39
Zojuist dit tegengekomen op Facebook:
https://www.facebook.com/RobinFrijnsCroudFunding

Echt Crowdfunding is het nog niet, maar het is een begin met het opbouwen van iets.. Ben benieuwd wat ze kunnen bereiken, ik denk dat ik ze nog maar even een paar tips ga geven
Begin dan even met de tip om 'Croud' te vervangen in 'Crowd'. Dan ziet het er wat professioneler uit. Of ben ik nu een azijnpisser?

Haha nee, als het gedaan moet worden dan moet het goed he ;) Ziet er beetje onprofessioneel uit nog, maar laten we het wat tijd geven

Gerard

Mooi, mooi, mooi!!! Lees het net op twitter

Frijns, met Hilmer naar Monaco!!  :D

Gerard

Citaat van: Fabian op 21 mei 2013 - 10:54:50
Gaan ze dat iedere keer zo doen dat Frijns pas een week vastvroren weet of ie rijdt? Die jongen kan echt goed racen dus waarom geven ze hem niet de zekerheid. Dit spelletje blijft een beetje apart. Het is in ieder geval goed nieuws. Ben benieuwd wat ie laat zien in Monaco.

Dat doen ze net zo lang ... tot iemand anders Robin bij hilmer wegkaapt ;D dan is het over... ;)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 21 mei 2013 - 10:54:50
Gaan ze dat iedere keer zo doen dat Frijns pas een week vastvroren weet of ie rijdt? Die jongen kan echt goed racen dus waarom geven ze hem niet de zekerheid. Dit spelletje blijft een beetje apart. Het is in ieder geval goed nieuws. Ben benieuwd wat ie laat zien in Monaco.
Het is van voor jouw tijd...Maar Ayrton Senna reed in seizoen 1993 ook per GP. Ron Dennis werd er gek van, om voor elke race onderhandelingen te moeten voeren met Ayrton... ;D

Charrel

Citaat van: Franky R. op 21 mei 2013 - 18:37:05
Citaat van: Fabian op 21 mei 2013 - 10:54:50
Gaan ze dat iedere keer zo doen dat Frijns pas een week vastvroren weet of ie rijdt? Die jongen kan echt goed racen dus waarom geven ze hem niet de zekerheid. Dit spelletje blijft een beetje apart. Het is in ieder geval goed nieuws. Ben benieuwd wat ie laat zien in Monaco.
Het is van voor jouw tijd...Maar Ayrton Senna reed in seizoen 1993 ook per GP. Ron Dennis werd er gek van, om voor elke race onderhandelingen te moeten voeren met Ayrton... ;D

Dank voor je artikel! Nu heb ik een beetje een idee/richtlijn voor non-f1 artikelen. Ik moet zeggen dat mijn focus steeds meer gaat naar de GP2 met Robin Frijns en Daniel de Jong. Lijkt me leuk om daar over te schrijven, elk weekend kijk ik meer naar de GP2 uit dan de F1. Toch raar :P

Franky R.

Citaat van: Charrel op 22 mei 2013 - 00:32:53
Citaat van: Franky R. op 21 mei 2013 - 18:37:05
Citaat van: Fabian op 21 mei 2013 - 10:54:50
Gaan ze dat iedere keer zo doen dat Frijns pas een week vastvroren weet of ie rijdt? Die jongen kan echt goed racen dus waarom geven ze hem niet de zekerheid. Dit spelletje blijft een beetje apart. Het is in ieder geval goed nieuws. Ben benieuwd wat ie laat zien in Monaco.
Het is van voor jouw tijd...Maar Ayrton Senna reed in seizoen 1993 ook per GP. Ron Dennis werd er gek van, om voor elke race onderhandelingen te moeten voeren met Ayrton... ;D

Dank voor je artikel! Nu heb ik een beetje een idee/richtlijn voor non-f1 artikelen. Ik moet zeggen dat mijn focus steeds meer gaat naar de GP2 met Robin Frijns en Daniel de Jong. Lijkt me leuk om daar over te schrijven, elk weekend kijk ik meer naar de GP2 uit dan de F1. Toch raar :P


Graag gedaan...En ook ik kijk graag naar de GP2. Je weet dat er altijd wel iets gebeurd met die troep jonge wilde gastjes.... ;D

Matthijs

En toch denk ik dat het de verkeerde kant opgaat met de GP2: zoals al beschreven is klopt het businessmodel niet, maar ook omdat er iets grondig mis is met de race-ethiek van veel van de coureurs (Cecotto voorop). Mentaal zijn ze niet klaar voor de f1.

Jehoentelaar

Dat wordt nu wel een beetje opgeblazen vind ik. Cecotto is de weg kwijt, maar er zitten zeker wel een aantal sterke jongens tussen die best een kans mogen krijgen in de Formule 1. Businessgerelateerde zaken ben ik wat GP2 betreft niet zo thuis in, behalve dat het allemaal wel heel duur aan het worden is.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 22 mei 2013 - 10:10:32
Dat wordt nu wel een beetje opgeblazen vind ik. Cecotto is de weg kwijt, maar er zitten zeker wel een aantal sterke jongens tussen die best een kans mogen krijgen in de Formule 1. Businessgerelateerde zaken ben ik wat GP2 betreft niet zo thuis in, behalve dat het allemaal wel heel duur aan het worden is.
Nou, Cecotto is de ergste, maar er zijn meer coureurs die af en toe kortsluiting hebben in de bovenkamer. En qua business: doordat er geen prijzengeld is, is de boekhouding van het team voor 100 procent afhankelijk van sponsoring.

Maikel0230

Kijk ik vind persoonlijk dat de GP2 een gewedige klasse is. Dit heeft vele redenen. De wagens zijn hetzelfde, het zijn jonge wolven. Maar ik vind dat het een beetje te duur aan het worden is en ook in deze klasse vieren de pay-drivers hoogtijdagen en dat is niet de essentie van deze klasse. dit zou het laatste opstapje moeten zijn voor coureurs alvoorens te promoveren naar F1. Hier zou het talent naar boven moeten komen. Maar dat gaat moeilijk als 60% van het veld er alleen maar rond rijdt omdat ze de boekhouding spijzen van een team zodat het volgende seizoen weer zeker is.

Nu omtrent Frijns vindt ik ook wel dat Sauber wel eens zou mogen inspringen. Zij hoeven niet het heel jaar te financieren maar ze zouden toch eens kunnen polsen bij hun sponsors. Zij hebben hem naar GP2 gepusht want zelf wou hij niet gaan rijden daar. Als je hem dan al niet laat rijden op vrijdag; help hem dan ook rijden in de GP2 hé. Op dat vlak schiet Sauber compleet te kort in mijn ogen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Wat ook lastig is voor GP2 is dat er nauwelijks inkomsten door prijzengeld, tv - rechten etc. zijn. Media - aandacht is er ook nauwelijks waardoor sponsoren ook niet snel toehappen. Eigenlijk zou de FIA bij moeten springen door goede prijzengeld uit te betalen, dan word de GP2 pas echt een mooie klasse.

Ik bedoel het is toch belachelijk dat Frijns niet eens zeker is van zijn zitje...

Nu zie je in GP2 toch teveel pay - drivers rijden...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is