Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Breaktest op 20 mei 2013 - 11:28:23
Citaat van: Super Seb op 18 mei 2013 - 10:00:34
We moeten maar een massale inzamelingsactie opzetten met onze concullega's en de pers opzoeken, deze jongen moet gewoon de kans krijgen om in de F1 te komen bij een knap team. Straks doet RBR nog gek en halen ze Frijns voor Webber. Klopt, ik draaf een beetje door maar hoe vet zou dat zijn?  :D
Da's goed, maar laten we eerst een massale inzamelingsactie voor mij houden, zodat ik later eventueel aan andere massale inzamelingsacties kan deelnemen... eventueel he, pin me er niet op vast.
;D ;D ;D

Hoop voor Robin dat ie snel duidelijkheid krijgt.

gloudiesaurus

Als Frijns het stoeltje gratis krijgt van Hilmer dan is een inzamelingactie niet nodig  ;)

Maar als Hilmer slim is, dankzij Frijns kan hij laten zien hij een topteam heeft (ipv Ocean Grand Prix van Monteiro dat steeds achteraan rijdt...). Aan pay drivers kun je dan natuurlijk ook veel meer geld vragen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

en potentiele sponsoren gaan sneller overstag

Edwin90

Helder, wie mailt Hilmer?  ;)

Fabian


Edwin90


Fabian

Citaat van: Edwin90 op 20 mei 2013 - 20:24:36
Citaat van: Fabian op 20 mei 2013 - 19:42:09
Citaat van: Edwin90 op 20 mei 2013 - 19:02:54
Helder, wie mailt Hilmer?  ;)
Robin zelf??

;D misschien beter van wel  ;)
Lijkt me wel toch. Robin zal wel een telefoonnummer of mailadres hebben hoop ik zo.

gloudiesaurus

Net of Hilmer dit nog niet wist   :P
Hij Frijns anders zeker niet voor niets laten rijden  ;)

Jammer alleen dat Frijns de 1e race gemist heeft...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Het voordeel is dat Frans Hilmer een fan van Frijns is, daarom heeft ie ook gratis mogen rijden. Maar dat kan Hilmer niet het hele seizoen volhouden. Lancaster neemt volgens mij ook (bijna) geen geld mee, al is ie in ieder geval een stuk beter dan Varhaug.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Citaat van: Sphinx op 21 mei 2013 - 08:47:19
Het voordeel is dat Frans Hilmer een fan van Frijns is, daarom heeft ie ook gratis mogen rijden. Maar dat kan Hilmer niet het hele seizoen volhouden. Lancaster neemt volgens mij ook (bijna) geen geld mee, al is ie in ieder geval een stuk beter dan Varhaug.

Klinkt logisch, ik ben wel benieuwd naar hoeveel iedereen meeneemt voor hun stoeltje.

Overigens net deze Tweet van Frijns:
Onmyway to Brussel. Interview with Autovisie (Dutch) with a Mclaren MP4-12C. #sweet #horses

Lijkt me niet heel goed nieuws of wel? Ik zie veel Tweets van andere GP2 rijders die nu onderweg naar Monaco zijn. Al is Brussel wel een klein beetje dichterbij Monaco dan Nederland

Fabian

Als het interview op het vliegveld is dan kan ie meteen doorvliegen!  ;)

Charrel

Citaat van: Fabian op 21 mei 2013 - 09:44:37
Als het interview op het vliegveld is dan kan ie meteen doorvliegen!  ;)

Misschien wel beter; wellicht rijdt hij met de MP4-12C richting Brussel Airport als interview en vertrekt hij vanaf daar naar Nice;)

Charrel

BOTS! Frijns zal wederom voor Hilmer rijden dit weekend!  ;D HOpen op een nieuwe stunt in de straten van Monaco

gloudiesaurus

Al is Monaco een moeilijk circuit om als onervaren GP2 - coureur met een nieuw team doorheen te sturen... maar mooi voor Frijns  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Gaan ze dat iedere keer zo doen dat Frijns pas een week vastvroren weet of ie rijdt? Die jongen kan echt goed racen dus waarom geven ze hem niet de zekerheid. Dit spelletje blijft een beetje apart. Het is in ieder geval goed nieuws. Ben benieuwd wat ie laat zien in Monaco.