Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Super Seb

We moeten maar een massale inzamelingsactie opzetten met onze concullega's en de pers opzoeken, deze jongen moet gewoon de kans krijgen om in de F1 te komen bij een knap team. Straks doet RBR nog gek en halen ze Frijns voor Webber. Klopt, ik draaf een beetje door maar hoe vet zou dat zijn?  :D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Frijns is zeker een rijder met potentie voor de F1. Vergeet niet dat we ook nog n Nyck de Vries hebben in het McLaren programma. Er zit wat Nederlands talent aan te komen!  :)

Kootje

Citaat van: Super Seb op 18 mei 2013 - 10:00:34
We moeten maar een massale inzamelingsactie opzetten met onze concullega's en de pers opzoeken, deze jongen moet gewoon de kans krijgen om in de F1 te komen bij een knap team. Straks doet RBR nog gek en halen ze Frijns voor Webber. Klopt, ik draaf een beetje door maar hoe vet zou dat zijn?  :D

Frijns en Red Bull ???
Ben bang dat dat schip al uitgevaren is om eens 'n Engelse term te vertalen.

Fabian

Frijns en Red Bull zie ik niet gebeuren na de teksten van Frijns over Red Bull

Super Seb

Ich weiss maar het zou wel erg vet zijn.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Frijns bij Ferrari, McLaren, Lotus of Merc vind ik ook prima hoor.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 18 mei 2013 - 14:25:16
Frijns bij Ferrari, McLaren, Lotus of Merc vind ik ook prima hoor.
;D ;D ;D


Met Sauber kan ik ook leven!

Jehoentelaar

Elk team waar 'ie geregeld mee kan doen voor de top tien.

Wat Red Bull betreft moeten we onze hoop vestigen op Beitske Visser. Razendsnelle dame die nu nog in de Formel ADAC Masters zit, maar die we waarschijnlijk volgend jaar al in de Duitse Formule 3 gaan zien.

Charrel

Citaat van: Super Seb op 18 mei 2013 - 10:00:34
We moeten maar een massale inzamelingsactie opzetten met onze concullega's en de pers opzoeken, deze jongen moet gewoon de kans krijgen om in de F1 te komen bij een knap team. Straks doet RBR nog gek en halen ze Frijns voor Webber. Klopt, ik draaf een beetje door maar hoe vet zou dat zijn?  :D

Zou wel gaaf zijn om een Crowdfunding actie op te zetten. Wat zou een goed streefbedrag zijn? Het bedrag om dit GP2 seizoen bij Hilmer af te maken, wat zou dat kosten?

Lijkt me erg leuk om op te zetten, helaas heb ik op dit moment zeer zeer weinig tijd voor zulke projecten

Jehoentelaar

Ga maar uit van minstens anderhalf miljoen. Dat krijg je in dit land never nooit bij elkaar.

Kootje

Minstens 1,5 ..... waar haal je dat vandaan? Ik heb altijd begrepen dat 'n jaartje GP2 "maar" 1 miljoen moet kosten. Hoe dan ook, ze zouden bij Hilmer wel gek zijn als ze perse 'n financiële bijdrage verlangen van Frijns. Zeker na z'n optreden in Spanje. ::)

Jehoentelaar

Puur een inschatting op basis van andere raceklassen. Kan best lager zijn, maar lager dan een miljoen is het sowieso niet. Anders was de instroom vanuit de GP3/Formule 3 een stuk groter.

Jozef

Het is natuurlijk niet zo dat Frijns helemaal 0,0 meeneemt he. Dus dat miljoen zou niet volledig meer aangedragen moeten worden. Met wat media-aandacht wil een bedrijf zich waarschijnlijk ook wel melden met een truc à la "wij verdubbelen het bedrag". Als je een bedrijf vindt dat dat wil doen, kun je nog ergens komen lijkt me.

Charrel

Frijns weet nog steeds niet of hij aankomende week rijdt, hij moet het toch sowieso vandaag horen lijkt mij..

Breaktest

Citaat van: Super Seb op 18 mei 2013 - 10:00:34
We moeten maar een massale inzamelingsactie opzetten met onze concullega's en de pers opzoeken, deze jongen moet gewoon de kans krijgen om in de F1 te komen bij een knap team. Straks doet RBR nog gek en halen ze Frijns voor Webber. Klopt, ik draaf een beetje door maar hoe vet zou dat zijn?  :D
Da's goed, maar laten we eerst een massale inzamelingsactie voor mij houden, zodat ik later eventueel aan andere massale inzamelingsacties kan deelnemen... eventueel he, pin me er niet op vast.