Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Zover ik weet heeft elk team twee coureurs met een jaarcontract. Misschien Berthon niet, want die zit ook een beetje krap bij kas. MP heeft met De Jong en Quaife-Hobbs al twee vaste coureurs in de auto.

Vanuit het Nederlandse bedrijfsleven hoeven we niks te verwachten, dat is onderhand wel duidelijk. Hilmer is Duits, dus misschien dat die daar het een en ander kunnen regelen, maar dat is het dan ook wel.

Breaktest

Wat een kansloos RTL programma  over GP2 is dat eigenlijk. Terwijl Frijns de sterren van de hemel rijdt, komt daarvoor en daarna steeds uitgebreid dat jongetje van de kapperschool - hele race niet gezien - in beeld. En nog een nieuwigheidje: Bij de opvulrubriek - hoe werkt een tandwiel? - heeft Allard Kalf heeft zijn dicteerstijlpresentatie van een kinderlijk toontje voorzien. 

Edwin90

Tsjaad het wordt gesponsord door De Jong hè. Dan krijg je die dingen.  ;D

Volgend weekend zijn de sprint races live. Hopelijk is er dan meer aandacht voor Frijns.

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 12 mei 2013 - 16:53:41
Wat een kansloos RTL programma  over GP2 is dat eigenlijk. Terwijl Frijns de sterren van de hemel rijdt, komt daarvoor en daarna steeds uitgebreid dat jongetje van de kapperschool - hele race niet gezien - in beeld. En nog een nieuwigheidje: Bij de opvulrubriek - hoe werkt een tandwiel? - heeft Allard Kalf heeft zijn dicteerstijlpresentatie van een kinderlijk toontje voorzien.
;D ;D ;D

Fabian

Ik heb RTL niet gezien. Kijk wel of ik op een andere manier de races en overwinning van Frijns kan zien.

Sabai

Citaat van: Fabian op 12 mei 2013 - 19:57:57
Ik heb RTL niet gezien. Kijk wel of ik op een andere manier de races en overwinning van Frijns kan zien.


Kan op YouTube  :)

Fabian

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 20:11:06
Citaat van: Fabian op 12 mei 2013 - 19:57:57
Ik heb RTL niet gezien. Kijk wel of ik op een andere manier de races en overwinning van Frijns kan zien.


Kan op YouTube  :)
Oke. Dan ga ik dat eens doen. Bedankt!

Jehoentelaar

Gewoon streamen. Vanmorgen met de laptop aan het ontbijt naar een leuke race gekeken. 8)

Gerard

Inderdaad, ik heb vanmiddag ook weer eens na lange tijd RTLGP gekeken,maar wist ook meteen weer waarom ik er niet meer naar keek.. :(
Zo jammer, het was vroeger zo'n top programma!
Ach, gelukkig zijn er tegenwoordig inderdaad andere manieren om naar de GP2 te kijken ;)

gloudiesaurus

In het Formule 1 magazine een mooi artikel over Frijns.
Hier hint Hilmer erop dat Frijns de rest van het seizoen wel bij hem mag afmaken. Zou mooi zijn!

Ben benieuwd naar Frijns in Monaco  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Dat zou zeker mooi zijn. Dan komt het toch nog goed met Frijns dit seizoen.

Jehoentelaar

Dan is hij sowieso kanshebber voor de top drie. En dat is met twee races minder gewoon een verkapte titel. Geen F1-team dat er dan nog omheen kan.

0634

Ze kunnen overal omheen hoor. Er ontbreekt namelijk nog steeds een budget en een iets minder goede rijder met een gevulde portemonnee is ook leuk. Maar goed, ik krijg wel steeds meer goeie hoop op Frijns. Ook een jongen die iets kan met een auto wat niet iedere doorsnee coureur kan.

Jehoentelaar

Uiteraard speelt budget een rol, maar niemand die dan meer kan ontkennen dat hij het sowieso in zich heeft om een hele grote te worden. Al was dat wat mij betreft na afgelopen seizoen al wel duidelijk. 8)

0634

Zou wel weer eens leuk zijn, een Nederlander die serieus mee kan rijden. Met de Albersen, de Doornbossen en Van de Gardes van deze wereld heb ik helemaal niets. Het interesseert me geen ene moer dat er helemaal achteraan, daar met die rode lantaarn en dat sukkeldrafje, nog ergens een Nederlander moet rijden die daadwerkelijk meent dat hij serieus aan het racen is, terwijl hij eigenlijk gewoon net zoveel toegevoegde waarde heeft voor de race als de donutverkoper achter de tribune of het Pirelli-meisje met de lieve glimlach. Die jongens zijn eigenlijk toeschouwers op poleposition: ze hebben de mooiste plek van het huis, maar doen niet daadwerkelijk mee.

Als ik alles rond Frijns zo hoor, lees en zie, dan krijg ik steeds meer hoop dat hij wél in de Formule 1 kan gaan racen. Dat hij inderdaad over een tijdje zijn debuut mag maken in die Sauber of desnoods een andere middenmoter. En dan heb ik ook nog de goede hoop dat hij meteen iets kan laten zien waardoor hij op de radar staat. Laten we het hopen. Sinds Jos Verstappen heeft er immers geen Nederlander meer geracet in de F1.