Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

SDG

Allemachtig, wat een carambolage in de bocht daar...

NielsD

Frijns had net 1 ronde eerder moeten beginnen met pushen. Maar wow, wat een held.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Wel mazzel dat Dillmann bleef staan op de grid, waardoor veel mannen een vreemde start hadden. Frijns profiteerde door er vol langs te blazen. Maar hey, dat mag. Superrace, heerlijke pace tegen het einde (toen Colletti wel wat inhield, denk ik). Superrace! 8)

Charrel

Bizar hoor, als er nog 1 of 2 rondes extra waren dan had Frijns volgens mij kunnen winnen! Die banden heeft hij wel onder controle zo te zien. Hopen dat hij een vast zitje krijgt bij Hilmer, dan kunnen we hier nog veel meer van gaan genieten!


Sabai

Leuke race. rare actie van die Colletie. Frijns weer geweldig goed gereden.

Maikel0230

Hoe vaak heb ik al niet gezegd dat ze Johnny Cecotto jr. moet verbanen uit de motorsport. Die jongen is een gevaar voor anderen en zichzelf.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Ik lees net dat hij nog steeds niet zeker is van Monaco. Zou erg jammer zijn want die jongen kan blijkbaar meer dan een willekeurige paydriver in de auto.  :(

Sphinx

Dat zit m helaas in de deal. Er wordt race by race bekeken of ie kan rijden (omdat de rijke paydriver waarop hilmer wacht niet komt, Lancaster brengt ook geen geld mee). Het helpt natuurlijk wel dat hij nu vierde algemeen staat en 1e en 2e werd.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 12 mei 2013 - 11:32:08
Ik lees net dat hij nog steeds niet zeker is van Monaco. Zou erg jammer zijn want die jongen kan blijkbaar meer dan een willekeurige paydriver in de auto.  :(


Na dit weekend zal het vast wel goed komen. Alleen al de punten die hij binnen harkt leveren al genoeg geld op voor het team en de publiciteit.

Maikel0230

Als Hilmer hem niet laat rijden ben ik er zeker van dat een ander team hem wel wil. Misschien kan MP-Motorsport dan uitpakken met een volledig Hollandse line-up?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 12 mei 2013 - 11:57:35
Als Hilmer hem niet laat rijden ben ik er zeker van dat een ander team hem wel wil. Misschien kan MP-Motorsport dan uitpakken met een volledig Hollandse line-up?

Nee, dat hoop ik niet. Want dan sta je weer achteraan en dan denkt iedereen dat je een one-day-fly bent.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: NielsD op 12 mei 2013 - 12:00:56
Citaat van: Maikel0230 op 12 mei 2013 - 11:57:35
Als Hilmer hem niet laat rijden ben ik er zeker van dat een ander team hem wel wil. Misschien kan MP-Motorsport dan uitpakken met een volledig Hollandse line-up?

Nee, dat hoop ik niet. Want dan sta je weer achteraan en dan denkt iedereen dat je een one-day-fly bent.

Mmm...dat zou kunnen. Buiten Hilmer welk team zie jij in staat om hem te vragen? Ik zie niet echt veel mogenlijkheden om eerlijk te zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Citaat van: Maikel0230 op 12 mei 2013 - 12:09:02
Citaat van: NielsD op 12 mei 2013 - 12:00:56
Citaat van: Maikel0230 op 12 mei 2013 - 11:57:35
Als Hilmer hem niet laat rijden ben ik er zeker van dat een ander team hem wel wil. Misschien kan MP-Motorsport dan uitpakken met een volledig Hollandse line-up?

Nee, dat hoop ik niet. Want dan sta je weer achteraan en dan denkt iedereen dat je een one-day-fly bent.

Mmm...dat zou kunnen. Buiten Hilmer welk team zie jij in staat om hem te vragen? Ik zie niet echt veel mogenlijkheden om eerlijk te zijn.

Ik ook niet. Daarom hoop ik dat Hilmer hem wel aan blijft houden en dat er een Nederlands bedrijf (McGegor?) opstaat om deze jongen te sponsoren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: NielsD op 12 mei 2013 - 12:16:02
Ik ook niet. Daarom hoop ik dat Hilmer hem wel aan blijft houden en dat er een Nederlands bedrijf (McGegor?) opstaat om deze jongen te sponsoren.

McGregor zie ik niet echt Frijs gaan sponsoren, aangezien die nu al behoorlijke exposure hebben met Van der Garde en Coronel.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 11:39:36
Citaat van: Edwin90 op 12 mei 2013 - 11:32:08
Ik lees net dat hij nog steeds niet zeker is van Monaco. Zou erg jammer zijn want die jongen kan blijkbaar meer dan een willekeurige paydriver in de auto.  :(


Na dit weekend zal het vast wel goed komen. Alleen al de punten die hij binnen harkt leveren al genoeg geld op voor het team en de publiciteit.
Ik moet je helaas corrigeren...GP2-teams krijgen geen geld voor hun punten. Ze moeten zelfs betalen aan opa Geldhonger om in de voorprogramma van de F1 te mogen rijden. Zie mijn artikel in het e-zine over 'de kleine broertje van de F1'.

Lezen jullie die prachtige reportages niet?! :(