Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Charrel

#750
Wat dee jongen laat zien is echt bizar! geef hem 1 weekend in een nieuwe auto om te wennen. En de volgende race wint hij gewoon! Race 2 staat hij na ronde 1 al op P2 vanaf P8. Hopen dat hij op het podium kan eindigen!

Coletti zal hij niet inhalen, maar hij is sneller dan de mensen achter hem. P2 realistisch!

NielsD

Dan moet Kaltenborn zich toch helemaal achter de oren gaan krabben.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: Charrel op 12 mei 2013 - 10:45:29
Wat dee jongen laat zien is echt bizar! geef hem 1 weekend in een nieuwe auto om te wennen. En de volgende race wint hij gewoon! Race 2 staat hij na ronde 1 al op P2 vanaf P8. Hopen dat hij op het podium kan eindigen!

Coletti zal hij niet inhalen, maar hij is sneller dan de mensen achter hem. P2 realistisch!

Als coletti niet op zijn banden let kan nog alles Charrel!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Als Colleti zo blijft pushen gaat hij op het einde niet veel over hebben denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: NielsD op 12 mei 2013 - 10:47:23
Dan moet Kaltenborn zich toch helemaal achter de oren gaan krabben.
Hoezo? Ze steunt hem toch.

NielsD

Dat denk ik ook. Hij loopt constant uit op Frijns en dat lukt je niet door voorzichtig met je banden om te gaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

#756
Ja zeker. Maar om hem een klein kansje te geven in de Sauber! ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Charrel

Mee eens, Coletti lijkt veel van zijn banden te vergen. Maar Frijns moet ook nog oppassen voor Nasr.. Alles is inderdaad nog mogelijk! Al moet ik zeggen dat Frijns zijn goede start deels te danken had aan Tom Dillmann die stallde

Maikel0230

#758
Mag het ook even gezegd zijn dat Jerome D'ambrosio ontzetend goed Engels spreekt voor iemand die Franstalig is van moedertaal.

Update: Ik geloof dat Frijns betere rondetijden begint te draaien dan Colleti.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230

Volledige seconde bijna eraf gedaan. Het 'ollandertje komt eraan

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Charrel

Coletti maakte net een foutje. Mede daardoor Frijns 1 seconde sneller afgelopen ronde.

Maar Frijns laat inderdaad wat snellere ronde tijden zien, maar ik denk toch dat P2 maximaal haalbare is. Dan staat hij 4e in het kampioenschap, zeker niet slecht!

Maikel0230

Yep het zal bij P2 blijven. Man van het weekend heeft hij toch verdient.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Charrel

Nasr komt langzaam dichterbij nu! Afgelopen ronde 6 tiende sneller dat Frijns

Charrel

En Frijns laat weer zien dat hij sneller kan! P2 zal het worden, hij lijkt goedm et zijn banden om te kunnen gaan  :)

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 12 mei 2013 - 10:57:51
Mag het ook even gezegd zijn dat Jerome D'ambrosio ontzetend goed Engels spreekt voor iemand die Franstalig is van moedertaal.

Ooit al eens het Duits van WRC-rijder Thierry Neuville gehoord? Daar kunnen velen nog een dikke punt aan zuigen.