Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Charrel

Bizar mooi, echt bizar mooi! Wat een race, hij is zo goed omgegaan met de banden. Op het eind kon hij ineens 1.5 seconden sneller dat de rest, super resultaat! Nu weet ook de hele GP2 wereld hoe snel hij is..

rafael25

Citaat van: Edwin90 op 11 mei 2013 - 16:48:46
Fack! En dat heb ik dan gemist! Dat doet hij verdomd goed!  :)
Herhaling bij RTL7 Hoe laat? Durf ik niet te zeggen!

Maikel0230

Mijn god nu heb ik spijt dat ik de race vergeten ben te bekijken, gellukig is er een channel op Youtube die alles van GP2 en GP3 volledig online zet.

Vergeet niet mensen dat hij race 2 van pole start!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 11 mei 2013 - 19:45:24
Vergeet niet mensen dat hij race 2 van pole start!

:o

Als je race 1 wint start je in race 2 toch van P8? Of is die reversed-grid regel afgeschaft?

Jehoentelaar

Voor pole had hij zover ik weet achtste moeten eindigen ja. Maar dan nog, hij won nu van P8, dan kan er morgen ook wel een podium in zitten. Waanzinnige prestatie, jammer dat ik zelf een VW Polo op de weg aan het houden was met rijlessen.

Maikel0230

Citaat van: Jehoentelaar op 11 mei 2013 - 19:53:49
Voor pole had hij zover ik weet achtste moeten eindigen ja. Maar dan nog, hij won nu van P8, dan kan er morgen ook wel een podium in zitten. Waanzinnige prestatie, jammer dat ik zelf een VW Polo op de weg aan het houden was met rijlessen.

Inderdaad ik was even verkeerd. Hij start van P8 morgen, zelfde plaats als vandaag dus. Ik zie dus nog potentieel voor morgen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

In Barcelona en vlak voor Bianchi bij de start. Whehehe. Ben benieuwd!

0634

Dat is niet Robin Frijns hoor ;).

Gerard

BaM!!! Robin heeft zijn visitekaartje even afgegeven!! Ik heb het niet gezien, ben net thuis van TV opnames ;-) maar dit is wat Robin nodig had!!! Top!!!

Fabian

TV opnames Gerard! Waar ben je geweest?

On topic. Ben benieuwd naar de race morgen. Frijns heeft in ieder geval zijn visitekaartje afgegeven!

Sabai

Ik was nooit zo'n fan van social media. Maar twitter brengt je wel dicht bij. Echt top hoe Robin reageert en aandacht voor de fans heeft.

Maikel0230

Citaat van: Sabai op 12 mei 2013 - 09:46:53
Ik was nooit zo'n fan van social media. Maar twitter brengt je wel dicht bij. Echt top hoe Robin reageert en aandacht voor de fans heeft.

Inderdaad, ik ben benieuwd hoelang dat nog duurt eens hij in de F1 zit.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Frijs in de startronde meteen naar P2. Schitterend!

Sabai

hij ligt nu al derde in ronde 1 :D

NielsD

Tweede al! Die man is ongelofelijk!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna