Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fabian

Dat is een lekker begin voor Frijns.

Jehoentelaar

Scheelt ook wel dat hij dit circuit een stuk beter kent dan Bahrein. Goed begin, straks om vier uur gaat het er echt om.

Charrel

Robin gekwalificeerd op P8, ik denk zelf dat er sowieso 3 tiende vanaf had gekund. Hij had kunnen vechten voor P3, maar helaas.

P8 is niet slecht, dat is omgekeerd de pole voor de zondag en het zijn punten als hij zo finished. Ik denk dat Hilmer erg blij met hem is!

Jehoentelaar

Het is een achtste startplek geworden voor Frijns in race 1. Goede uitgangspositie voor morgen en eventueel ook zondag!

Editos: Charrel is net een paar tienden sneller. 8)

Charrel

Citaat van: Jehoentelaar op 10 mei 2013 - 16:29:04
Het is een achtste startplek geworden voor Frijns in race 1. Goede uitgangspositie voor morgen en eventueel ook zondag!

Editos: Charrel is net een paar tienden sneller. 8)

Sorry maar het verschil moet er wezen ;)

Jehoentelaar

Het verschil tussen Ericsson en Richelmi. 8)

Charrel

Heb hem gesproken, hij zei dat P3 mogelijk was, dat hij het vandaag in de race dan maar goed moet maken. Hij weet nog niks over de rest van het seizoen.

Dit zegt mij ten eerste die positieve arrogantie "dan moet ik het maar in de race goed maken".
Daarnaast dat hij weinig weet van wat zijn management doet of wat de stand van zaken is.

Franky R.

Citaat van: Charrel op 11 mei 2013 - 10:47:11
Heb hem gesproken, hij zei dat P3 mogelijk was, dat hij het vandaag in de race dan maar goed moet maken. Hij weet nog niks over de rest van het seizoen.

Dit zegt mij ten eerste die positieve arrogantie "dan moet ik het maar in de race goed maken".
Daarnaast dat hij weinig weet van wat zijn management doet of wat de stand van zaken is.
Mooi dat je antwoord kreeg en idd. niet raar dat Frijns niet veel lijkt te weten. Immers concentreert die jongen zie liever op het rijden.
Kun je er een artikeltje van brouwen?

Charrel

Race 1; 10 rondes te gaan en hij rijdt virtueel op P1!!! Bizar, wat een talent. Hopen dat hij zijn banden goed houdt!

SDG

Nu rijdt hij effectief op P1. Tot nu toe weet hij Palmer en Bird mooi achter zich te houden, maar het grootste gevaar lijkt me op dit moment nog van Nasr te kunnen komen.

SDG

Overwinning van Frijns!

Sabai

Frijns wint race 1 en was echt super snel  :D :D :D :D :D :D :D

SDG

En mooi om zien dat Monisha Kaltenborn er ook blij mee is.  :)

Edwin90

Fack! En dat heb ik dan gemist! Dat doet hij verdomd goed!  :)

Fabian

Lekker dan. Balen dat ik de race gemist heb, maar dan morgen maar ff kijken!