Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Jeroen op 09 mei 2013 - 12:52:04
Voor Frijns zou dat leuk zijn. Maar wat is het belang van Sauber daarbij?

Dat ze ook hun reserve- en testcoureur de kans geven. Die kan ook weer zijn mening over de auto geven en je geeft hem wat ervaring.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Ik zou die Gutierrez niet uit die wagen halen. Die gozer heeft het al moeilijk zat. Om hem dan ook nog eens uit de auto te halen en minder tracktime te geven lijkt mij niet zo handig.

0634

#707
Citaat van: NielsD op 09 mei 2013 - 13:17:54
Citaat van: Jeroen op 09 mei 2013 - 12:52:04
Voor Frijns zou dat leuk zijn. Maar wat is het belang van Sauber daarbij?

Dat ze ook hun reserve- en testcoureur de kans geven. Die kan ook weer zijn mening over de auto geven en je geeft hem wat ervaring.
Wat Fabian zegt. Ze hebben Guiterez in die wagen gezet. Dan is het handiger, nu die jongen het zo moeilijk heeft, om hem die ervaring te geven en om zijn mening te horen dan die van Frijns.

De mening van Frijns over de wagen is verder ook niet echt boeiend in de zin van: totaal onervaren en zal de wagen echt niet beter maken. Kijk, zo'n Kovalainen laatst, daar heb je wat aan als hij feedback geeft, maar Frijns...

Charrel

Ik ben de laatste tijd een beetje druk geweest om te reageren, maar goed nieuws dat Frijns dit weekend weer in de auto zit!

Hilmer heeft een nieuwe livery, hierbij een foto ervan:
https://twitter.com/GP2_Official/status/332417784749363200/photo/1

Een vrij onervaren teamgenoot volgens mij, hem verslaan moet lukken. Goed dat Frijns weet ervaring gaat opdoen qua banden etc, hopen op een punten finish

gloudiesaurus

Zie helaas geen sponsoren van Frijns op de auto staan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 09 mei 2013 - 14:13:39
Zie helaas geen sponsoren van Frijns op de auto staan...
Vind de kleurstelling wel mooi.

Jehoentelaar

Zeker mooie wagen! En het is pas donderdag, misschien dat er vandaag nog wat stickers op geplakt worden.

Charrel

En een foto van de volledige Hilmer Motorsport auto, ziet er zeker niet slecht uit. Zie geen sponsors die van Frijns kunnen zijn:

https://twitter.com/RFrijns/status/332572338807775232/photo/1

Zoals iemand op Twitter al zei, beide Nederlandse GP2 rijders rijden in een overwegend oranje auto :-)

gloudiesaurus

Ik zie Formtech, een bedrijf dat aerodynamische componenten maakt en o.a. aan diverse F1 - teams levert.
In het verleden hadden ze plannen voor een eigen F1 - team.

Maar van Frijns zie ik ook niks...
Ik zie dat de livery gemaakt is door Daniel Simon, hij maakte ook die mooie HRT - look  ;)

Ik zie trouwens zelfs de Frijns Group, het bedrijf van de familie van Frijns, niet op de auto staan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Mooie livery. En dat Frijns geen sponsors mee brengt weten we natuurlijk al. Maar het wordt idd. wel tijd dat dit gaat veranderen anders zie ik het nog somber voor hem in.

Heeft hij nu trouwens een contract voor het seizoen? Of alweer voor één weekend?

Charrel

Citaat van: Edwin90 op 10 mei 2013 - 09:52:07
Mooie livery. En dat Frijns geen sponsors mee brengt weten we natuurlijk al. Maar het wordt idd. wel tijd dat dit gaat veranderen anders zie ik het nog somber voor hem in.

Heeft hij nu trouwens een contract voor het seizoen? Of alweer voor één weekend?

Er zijn voor teams als Hilmer genoeg rijders die graag in die auto willen zitten. Alleen als ze allemaal geen/weinig geld meenemen dan moet je maar snel zijn. Vorige race was Frijns zijn eerste race, hij had wel snelheid maar moet beter met zijn banden om leren gaan.

Het minimale doel moet nu toch wel zijn om punten binnen te halen. Ik heb hem een berichtje gestuurd of hij het hele seizoen in de auto zit, nog geen reactie.


Jehoentelaar

Dan zal dat ook wel niet het geval zijn c.q. nog lang niet zeker zijn. Anders worden dat soort zaken wel snel bekend gemaakt, zeker in lagere raceklassen.

Charrel

P5 in de training met 13 rondjes achter zijn naam, zijn teamgenoot ruim verslagen. Niet slecht in een Hilmer, zin in Qualy!

gloudiesaurus

Snel was hij ook in Bahrein, alleen met die banden omgaan.
Gelukkig rijden ze met dezelfde compound Pirelli als in Bahrein, hopelijk heeft Frijns geleerd...

P5 is niet slecht!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 10 mei 2013 - 13:20:27
Snel was hij ook in Bahrein, alleen met die banden omgaan.
Gelukkig rijden ze met dezelfde compound Pirelli als in Bahrein, hopelijk heeft Frijns geleerd...

P5 is niet slecht!  :)
In Bahrein was het toch P10? Dan kunnen we rustig zeggen dat Frijns het eea heeft geleerd, ja... ;D ;D ;D
;)