Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Gerard

Mmmmm. Frijns was vandaag  laatste nadat ie een nieuwe vleugel moest halen  èn een straf.. zonde!!!!

Sphinx

Tot aan die botsing met Richelmi reed hij niet eens slecht, zo rond p10, p11. Het was zijn eigen schuld, te laat de actie willen maken, en hij gleed zo tegen die Fransoos op.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Jammer, nu word het ook wel moeilijk voor morgen.
Hoop dat Frijns dan het seizoen mag afmaken bij Hilmer, in de Telegraaf staat dat hij hiervoor nog wel enkele tonnen moet ophoesten.

Rossi stelt nu de show, als GP2 - debutant. Meteen op het podium.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Als Frijns enkele tonnen moet ophoesten dan kunnen t vergeten. Die tonnen heeft ie niet en gaat ie ook niet zo snel vinden denk ik...

Kootje

Citaat van: Fabian op 21 april 2013 - 01:56:29
Als Frijns enkele tonnen moet ophoesten dan kunnen t vergeten. Die tonnen heeft ie niet en gaat ie ook niet zo snel vinden denk ik...

Denk je ???, 'n paar ton moet toch mogelijk zijn lijkt me.

Matthijs

#680
Als elke f1-kijker 1 euro inlegt hebben we zo het benodigde geld voor Frijns bij elkaar, dunkt me. Zou Sport1 en/of RTL GP moeten opzetten, want die trekken de kijkers.
Aan de andere kant: Frijns zelf lijkt niet de moeite te nemen dit zelf op te zetten.

Sphinx

RTLGp heeft zich al achter De Jong geschaard, dat zie ik niet snel meer gebeuren.

Frijns is vanmorgen geëindigd waar ie begon: als 21e. Toegegeven, het tussenstuk was zeer vermakelijk, want Frijns ging op zn F3.5's rijden en haalde in de eerste helft 6 man in. Hij reed lang op 15 rond, had een tijd de snelste ronde. Maar helaas, tien rondjes voor het einde waren de banden op, waardoor hij alle terrein weer prijs moest geven. Was trouwens een leuke race om naar te kijken nu Leimer er niet meteen mee weg kon lopen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Wel een beetje jammer dat het niet live wordt uitgezonden op RTL.

Vieze baas

Ik had via google vrij snel een goede stream te pakken (weet niet of ik dit zo op het forum mag zeggen?)

Jammer dat zn banden opgingen idd, maargoed leert ie ook van

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 21 april 2013 - 11:49:23
Ik had via google vrij snel een goede stream te pakken (weet niet of ik dit zo op het forum mag zeggen?)

zolang je geen link naar .... of de naam van ..... plaatst, is er niets aan de hand

Racing t pintje

Heb uit een betrouwbare bron gehoord dat frijns het hele seizoen in de gp2 mag afmaken .
Houd de media maar goed in de gaten volgende week  ;)

Fabian

We gaan het zien. Zou mooi zijn voor hem!

Gerard


Matthijs

Eerst zien dan geloven, maar diegene die hij vervangen had, Conor Daly, is in ieder geval terug naar de GP3. Hilmer Motorsport heeft dus sowieso een stoeltje vrij voor Frijns!

Racing t pintje

Citaat van: Matthijs op 26 april 2013 - 12:36:36
Eerst zien dan geloven, maar diegene die hij vervangen had, Conor Daly, is in ieder geval terug naar de GP3. Hilmer Motorsport heeft dus sowieso een stoeltje vrij voor Frijns!

Dat zeer zeker , maar de bron is erg betrouwbaar .
Er is  alleen nog niks door de media naar buiten gebracht