Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Sphinx

De manager waar het hier over gaat is Pieter Belmans, Frijns' drivercoach. En Blick neem ik met een korreltje zout, dat is een schandaalblad op het niveau van The Sun (collega die vaker in Zwitserland verblijft moest ook hard lachen toen Blick als betrouwbaar geacht werd).
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 16 april 2013 - 18:49:38
Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 18:37:14
Maar Robin heeft ook uitgelegd dat die teams geld willen zien. Geld wat Frijns niet heeft...Tja, wat rest er dan dan afwijzen? ???
Blick meldde dat er gratis stoeltjes werden aangeboden aan Frijns. Dan hoeft ie dus geen geld mee te nemen, maar het probleem zat hem er in dat ze ook zn manager moesten betalen.
Dan moet hij zijn manager een schop onder z'n hol verkopen...Mits hij geen een of ander wurgcontract heeft getekend...Het zou wat zijn, zeg! Slechte pers en een boze Sauber, terwijl je manager dwars ligt? ???

0634

Die manager wil af en toe betaald zien voor zijn diensten. Lijkt me niet zo gek, Franky.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 16 april 2013 - 23:19:06
Die manager wil af en toe betaald zien voor zijn diensten. Lijkt me niet zo gek, Franky.
;D ;D ;D


Natuurlijk, maar nu zit hij in de weg en krijgt Frijns de volle laag... :P

Kootje

Omdat Frijns eist dat hun zijn manager betalen. Dat lijkt me toch echt de taak van Frijns zelf hoor. Uiteindelijk is het zijn manager nietwaar?

Sphinx

#665
Ik herhaal mezelf maar het gaat NIET om zijn manager. Werner Heinz is niet gek genoeg om op zo'n manier dwars te gaan zitten. De persoon waar het om gaat is zijn driver-coach Pieter Belmans, die als begeleider van Frijns optreedt.

Maar inderdaad, een raar verhaal en Frijns moet vooral goed presteren met de mogelijkheden die hij nu krijgt, want anders gaat het de verkeerde kant op.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kootje

ach ... manager of begeleider, maakt weinig uit
het is hoe dan ook belachelijk dat hij verwacht dat n team het salaris van zijn personeel moet betalen

Charrel

Frijns in zijn eerste officiƫle sessie de 23e tijd, veel rondes gereden niet echt focus op hele snelle tijden nog. Volgens mij nog een kleine spin, ik denk dat hij met qualifying wel wat verder naar voren kan staan.

Gerard

ben heel benieuwd wat Robin kan vandaag en morgen!!

Charrel

P10 voor Robin Frijns, in een GP2 auto waar hij zeker nog niet erg bekend in is bij een nieuw team(Oude Ocean Racing, achterhoede team). Op een circuit waar hij nog niet eerder heeft gereden. Maar op 0.3 tiende van P2, terwijl zijn teamgenoot op P24 staat op ruim een seconde achter Frijns.

Ik vind dit een knappe prestatie! Morgen in de hoofdrace uit de problemen blijven, kijken of hij binnen de top 8 kan rijden. Wie weet kan hij zelfs zondag dan op het podium eindigen met de reverse grid. Maar dat is meer dromen voor nu, maar zeker niet slecht!

Jehoentelaar

Hele nette quali! Leimer was buitencategorie vanmiddag, maar in de race kan van alles. Hopen dat hij wel de start goed doorkomt, zo'n krappe eerste bocht vraagt om chaos met al die jonge gasten. Jammer dat ik de races moet missen, hopen dat hij na dit weekend meer kan racen.

Maikel0230

#671
1.Als hij morgen wat punten pakt springen ze een gat in de lucht bij Hilmer. Wat een talent, die jongen hoort gewoon in een F1 auto maar laat hem nu nog maar een jaartje GP2 rijden. Dat kan nooit kwaad. (Dat ik als Belg *kuch vlaming kuch* gewoon fan aan het worden ben van een 'ollander  ???)

Dit zei hij er in een tweet zelf op

andae23: @RFrijns Congrats, very impressed. Do you think you could have gone even faster in qualifying?

Robin Frijns: @andae23 yes there was some time to come. Bit of traffic last sector. Lost a bit of time. Could go like 3 thents quicker maybe.

2.Heeft er iemand die smeerlap Canamasas bezig gezien, zo iemand hoort uit de motorsport verbannen te worden voor ongehoord gedrag. Hem schrappen uit de uitlag van kwali was dan meer gerechtvaardigd net zoals Cecotto Junior in Maleisie,

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

CitaatHeeft er iemand die smeerlap Canamasas bezig gezien, zo iemand hoort uit de motorsport verbannen te worden voor ongehoord gedrag. Hem schrappen uit de uitlag van kwali was dan meer gerechtvaardigd net zoals Cecotto Junior in Maleisie


Niet de eerste keer dat deze gast achterlijk gedrag tentoon spreid. Vorig jaar negeerde die gast 12 ronden lang de zwarte vlag. Eerder had hij een oproep voor een drivethru 'gemist'. Dat was omdat de crew te laat de grid verliet..

0634


Gerard

WoW, P10?? Heel knap!! Ik hoop echt dat Robin het goed doet in de race(s) en... Dat hij buiten de auto evenzo succes heeft!!