Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Fabian

Hij rijdt dit weekend, maar wat gaat er daarna gebeuren? Dat is nog belangrijker. Bij Sauber zijn ze niet blij dat Frijns teams heeft afgewezen denk ik...

gloudiesaurus

Precies, Hilmer wil hem de rest van het seizoen wel houden. Als ik Frijns was zou ik dat doen...
En ik zou bij Sauber om een vrijdag - training smeken  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Ik hoop maar dat het allemaal een storm in een glas water is en dat er weer eens iets " niet helemaal goed is geciteerd" door de media
Het zou wel oerstom zijn als Frijns inderdaad zo achterlijk doet, maar goed...

Mooi dat hij rijdt dit weekend, hopelijk komt hij verder dan bocht 1 ;D

Edwin90

Zou wel vet zijn als hij iedereen gewoon te kakken zet daar en gewoon mega-goed mee kan.

Maar daarom moet hij ook juist meedoen. Laten zien wat hij kan. Anders kan hij de F1 wel vergeten.

0634

Ik snap zijn probleem ook niet zo... testcoureur bij Sauber en GP2 rijden, dat is toch prima? Zowel voor zijn contacten als voor zijn ervaring. Gewoon doen.

rafael25

in 2014 racestt ie bij sauber, hij komt verder dan vdg, geduld, geduld...dat beloont

Super Seb

Laten we hopen dat hij in 2014 te bewonderen is. Vooralsnog spreekt een jaar niet racen en ook geen sponsoren meebrengen niet heel erg in zijn voordeel lijkt me.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Iceman2012

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/293259/mogelijk-extra-set-banden-voor-vrijdagcoureurs/

Dit zou ook wel eens gunstig voor Frijns kunnen zijn. En Guiterez gaat ook nog niet echt lekker, dus al met al ziet het er al weer een stuk beter voor hem uit als een paar maanden geleden

0634

Guiterez heeft veel geld. Dan mag je best even minder presteren ;).

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 16 april 2013 - 16:51:02
Guiterez heeft veel geld. Dan mag je best even minder presteren ;).
ja, da's waar, hij zal t seizoen ook wel afmaken, maar toch. Hoe slechter hij t doet hoe beter de kansen voor Frijns op een paar vrijdagtrainingen misschien.

Sphinx

Gutierrez kreeg die ook niet toen het een publiek geheim werd dat hij Perez ging vervangen, dus ik vrees dat hij het echt van de GP2 moet hebben.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

0634

En zelfs al vertrekt Guiterrez, dan nog moet je je afvragen of Frijns dan de aangewezen persoon zal zijn om hem te vervangen.

Ten eerste kost het Sauber dan geld, dus zoeken ze ergens anders geld. Ten tweede: Wie weet wie er aan het einde van dit seizoen allemaal beschikbaar zijn. Misschien kunnen ze Massa wel terughalen.

Het wordt m.i. nog een heidens karwei om er zonder geld tussen te komen voor Frijns.

Iceman2012

Citaat van: Sphinx op 16 april 2013 - 17:10:42
Gutierrez kreeg die ook niet toen het een publiek geheim werd dat hij Perez ging vervangen, dus ik vrees dat hij het echt van de GP2 moet hebben.
tja, maar als ze t aantrekkelijker gaan maken voor teams om rookie's in te zetten op vrijdag, dan zegt vorig jaar me al een stuk minder. En Kalteborn haalde vandaag nog maar eens aan hoe belangrijk het is om rookie's de kans te geven. Vorig jaar had Sauber 2 redelijk gelijkwaardige coureurs, nu lijkt er duidelijk sprake te zijn van een nr 1 en 2. Dan zou ik het niet gek vinden als die nr 2 af en toe eens plaats moet maken voor nr 3, waardoor het team iig extra setjes banden krijgt. Verder hangt het natuurlijk ook af wat ze van plan zijn met Frijns volgend jaar.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 16 april 2013 - 12:09:37
Hij rijdt dit weekend, maar wat gaat er daarna gebeuren? Dat is nog belangrijker. Bij Sauber zijn ze niet blij dat Frijns teams heeft afgewezen denk ik...
Maar Robin heeft ook uitgelegd dat die teams geld willen zien. Geld wat Frijns niet heeft...Tja, wat rest er dan dan afwijzen? ???


CitaatPrecies, Hilmer wil hem de rest van het seizoen wel houden. Als ik Frijns was zou ik dat doen... [/size]En ik zou bij Sauber om een vrijdag - training smeken



Het zou mooi zijn als Hilmer Frijns ook houd, maar hij moet vooral blijven zeuren bij Sauber om een vrijdagtest. Sauber gaf hem toch een contract?! Blijven zeuren, Robin.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 16 april 2013 - 18:37:14
Maar Robin heeft ook uitgelegd dat die teams geld willen zien. Geld wat Frijns niet heeft...Tja, wat rest er dan dan afwijzen? ???
Blick meldde dat er gratis stoeltjes werden aangeboden aan Frijns. Dan hoeft ie dus geen geld mee te nemen, maar het probleem zat hem er in dat ze ook zn manager moesten betalen.