Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Maikel0230

Voor een coureur die doodgraag wilde racen in een andere serie aangezien hij waarschijnlijk niet 1 meter zal rijden op vrijdag is dat wel een rare weigering, op het arrogante af zelfs. Een sympathieke jongen die de populariteit naar het hoofd stijgt?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Nieuwe ontwikkeling: Frijns zegt op Twitter dat er "goed nieuws" is dat wij spoedig bekend zal maken. Tevens hint hij er op dit weekend in Bahrein te zijn.

Een Franse bron meldt dat Frijns de rest van het seizoen voor Trident zal gaan uitkomen... Een andere coureur zou daar een race- bij - race deal hebben en nu niet het geld hebben voor Bahrein.

Interessant! Misschien heeft Frijns de krant gelezen of het artikel van Franky hier  ;)
Over het algemeen is Blick overigens wel betrouwbaar.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Tja. Ben benieuwd naar het goede nieuws van Frijns.

Sphinx

Citaat van: gloudiesaurus op 14 april 2013 - 23:43:16

Een Franse bron meldt dat Frijns de rest van het seizoen voor Trident zal gaan uitkomen... Een andere coureur zou daar een race- bij - race deal hebben en nu niet het geld hebben voor Bahrein.


Klinkt als Nathanaël Berthon, die had al moeite om zijn test te betalen, waar Frijns dan weer van profiteerde.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Ik denk dat hij dit topic zag, bij zichzelf ging nadenken waar hij mee bezig was, en zonder enige eisen weer bij Trident aan heeft geklopt. 8)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 15 april 2013 - 12:00:48
Ik denk dat hij dit topic zag, bij zichzelf ging nadenken waar hij mee bezig was, en zonder enige eisen weer bij Trident aan heeft geklopt. 8)
Denk het ook. Waar we allemaal toch niet goed voor zijn!  8) 8)

Gerard

mmm vooruitziende blik? Ik hoop het voor RF!

Gerard


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/frijns_maakt_in_bahrein_gp2-debuut/

Geen topdeal denk ik, maar beter dan thuis op de bank zitten!
Daarnaast helpt het Frijns om de Pirelli - banden en circuits te leren kennen.

Hopelijk kan hij dit weekend wat laten zien...

Als je ziet hoe Bianchi het nu doet bij Marussia... en als je dan bedenkt dat Frijns hem vorig jaar versloeg...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Er gingen helaas wat nare geruchten over Frijns, over wat ontevreden mensen om hem heen. Daarnaast heeft hij zelf ook wat redenen om ontevreden te zijn, maar niets komt zomaar aanwaaien, zelfs niet met het talent dat hij bezit.

Toch apart dat hij aanbiedingen had waar hij zonder budget aan de bak kon, alleen niet met de garantie voor het volledige seizoen. Nu neemt hij dan wel een aanbieding voor 1 race aan.. Anyhow, ik denk niet dat hij zich extreem snel zal aanpassen, hij loop weer wat achter op de rest.

Ben wel erg benieuwd, dat dan weer wel! Zelfs blij dat hij aan rijden toekomt, laten we hopen op iets moois!

Off-topic hoopte ik eigenlijk dat het Trident zou worden, je kan daar als fan elke race winnen dat je met foto op de auto komt als "Superfan" Ben geen superfan, maar wel leuk als dit op de auto staat (Zie header): https://www.facebook.com/tridentracing

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 14 april 2013 - 23:43:16
Nieuwe ontwikkeling: Frijns zegt op Twitter dat er "goed nieuws" is dat wij spoedig bekend zal maken. Tevens hint hij er op dit weekend in Bahrein te zijn.

Een Franse bron meldt dat Frijns de rest van het seizoen voor Trident zal gaan uitkomen... Een andere coureur zou daar een race- bij - race deal hebben en nu niet het geld hebben voor Bahrein.

Interessant! Misschien heeft Frijns de krant gelezen of het artikel van Franky hier  ;)
Over het algemeen is Blick overigens wel betrouwbaar.
Het zou mooi zijn als Frijns voor de rest van het seizoen een stoeltje heeft in de GP2! Btw, het artikel was van Fabian omdat ik met een ander artikel bezig was. ;)


Wellicht is Robin wakker geworden van mijn reactie:
CitaatIk had hem bij zijn nekvel gepakt en in die auto gegooid. Rijden moet je, op dit forum zou 90% zo jouw plek in willen nemen.
;)


Sabai

Citaat van: Fabian op 15 april 2013 - 12:01:21
Citaat van: Jehoentelaar op 15 april 2013 - 12:00:48
Ik denk dat hij dit topic zag, bij zichzelf ging nadenken waar hij mee bezig was, en zonder enige eisen weer bij Trident aan heeft geklopt. 8)
Denk het ook. Waar we allemaal toch niet goed voor zijn!  8) 8)



Sta het zou zomaar kunnen van Dam leest immers ook mee  ;D

Wel super dat hij toch kan gaan rijden al is het voorlopig maar voor één race.

Jehoentelaar

Eén weekend, twee races. Ken Hilmer verder niet, denk dat het een flinke toer gaat worden voor een goed resultaat. Maar hij zal wel moeten; Conor Daly is ook een heel interessante coureur, die bovendien iets meer dan geen geld meebrengt.

Sphinx

Citaat
Wellicht is Robin wakker geworden van mijn reactie:
CitaatIk had hem bij zijn nekvel gepakt en in die auto gegooid. Rijden moet je, op dit forum zou 90% zo jouw plek in willen nemen.
;)

Hehe, of Heinz heeft mee zitten lezen en je wijze woorden in daden omgezet  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/sauber_wil_uitleg_van_frijns/

Toch weer wat "gedoe", hij moet oppassen voor zijn reputatie! Goed dat hij nu rijdt, hopelijk kan hij dit weekend wat op de baan laten zien!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is