Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 april 2013 - 12:43:45
Frijns is zijn carrière vakkundig naar de vernieling aan het helpen. Volgens Blick weigerde hij in te stappen bij twee GP2-teams die voor nauwelijks geld (artikel zegt gratis, maar dat gaat mij wat ver) een zitje aanboden. Ook voor Bahrein heeft hij de kans gehad om in te stappen, maar dat wilde hij niet omdat hij -again, volgens het artikel- wilde dat dat team zijn begeleider ook zou betalen. Inmiddels begint Monisha ook te morren over de hele situatie.

Volledig artikel, in het Duits: http://www.blick.ch/sport/formel1/spinnt-sauber-frijns-id2269846.html
Als dit waar is, dan is Frijns niet helemaal lekker in zijn bovenkamertje...Hoeveel van ons zouden blind in een raceauto springen? Laat staan een GP2-auto?


En nu begint Monisha ook te morren, tja...volgend jaar vakkenvuller bij Ome Albert? ::)

0634

Als dat inderdaad waar is, is dat wel merkwaardig.

Fabian

http://www.gppits.net/nieuws/frijns_weigert_gp2/

Thanks Jehoentelaar. We hebben het maar even in het Nederlands getikt...  ;)

Jehoentelaar


Edwin90

Het begint wel absurde vormen aan te nemen. Ik vraag me af hoe lang Sauber dit nog pikt. Deze houding is niet alleen jammer voor hemzelf. Maar ook voor de Nederlandse fans. Want de jongen heeft echt talent!

SDG

Inderdaad enorm vreemde reactie. Het is nu eenmaal niet zo dat Frijns, gezien de mogelijkheden die ondertussen al aan hem voorbijgegaan zijn, echt in de situatie verkeert dat hij zomaar een aanbod zonder meer kan weigeren. En gezien ze bij Sauber ook niet echt opgezet lijken met deze move, heeft hij zijn eigen ruiten bij deze kennelijk nog maar eens een keer in gegooid. Dit is echt wel het laatste wat hij in dit kritieke stadium van zijn carrière kan gebruiken. 'Uit het oog, uit het hart', luidt ook het spreekwoord. Zoals Franky suggereert, kan hij binnen een paar jaar tegen zijn collega-vakkenvullers dan misschien vertellen dat hij ooit sneller was dan de grote Jules Bianchi...

Kootje

Bij Sport1 wisten ze te melden dat hij het heeft afgeslagen omdat hij geen zin had om achteraan te rijden. Het zouden namelijk niet al te beste teams te zijn geweest. Onder het motto: "Je bent zo goed als je laatste race en in m'n laatste race werd ik kampioen" heeft hij dit aanbod afgeslagen. Verstandig? Ik denk 't niet.

Fabian

Als je met een slechte auto goede dingen laat zien kan dat ook helpen.

Kootje


Jehoentelaar

Dan zal het wel om Trident gegaan zijn. Je kan inderdaad leuke dingen laten zien in minder materiaal. Met de GP2 weet je dat er bovendien altijd wat knotsgekke races bij zitten, waarin je uit de chaos moet blijven en zowaar naar het podium kan, ongeacht het materiaal. Dan pak je maar niet je vierde titel op rij. Als de beloning een plekje bij een degelijk F1-team is, wie hoor je er dan over klagen? Robin heeft op het moment niet de juiste prioriteiten, wat hem enorm op kan breken in de komende jaren.

Fabian

Met dit soort acties laat je geen goede indruk achter bij F1 teams.

Franky R.

Citaat van: SDG op 14 april 2013 - 15:13:48
Inderdaad enorm vreemde reactie. Het is nu eenmaal niet zo dat Frijns, gezien de mogelijkheden die ondertussen al aan hem voorbijgegaan zijn, echt in de situatie verkeert dat hij zomaar een aanbod zonder meer kan weigeren. En gezien ze bij Sauber ook niet echt opgezet lijken met deze move, heeft hij zijn eigen ruiten bij deze kennelijk nog maar eens een keer in gegooid. Dit is echt wel het laatste wat hij in dit kritieke stadium van zijn carrière kan gebruiken. 'Uit het oog, uit het hart', luidt ook het spreekwoord. Zoals Franky suggereert, kan hij binnen een paar jaar tegen zijn collega-vakkenvullers dan misschien vertellen dat hij ooit sneller was dan de grote Jules Bianchi...
En je weet welke 'zuiderbuur' Frijns voor ging, he! ;D ;D ;D
;)


CitaatDan zal het wel om Trident gegaan zijn. Je kan inderdaad leuke dingen laten zien in minder materiaal. Met de GP2 weet je dat er bovendien altijd wat knotsgekke races bij zitten


Denk je? Ik weet nog dat die teambaas laaiend enthousiast was over Frijns. Dat is toch alleen maar een opsteker? Ik had hem bij zijn nekvel gepakt en in die auto gegooid. Rijden moet je, op dit forum zou 90% zo jouw plek in willen nemen. ::)

Jehoentelaar

Kun je nagaan hoe arrogant Robin dan kan zijn... mits het artikel op waarheid berust, natuurlijk. Wil zo'n opmerking niet onterecht maken.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 14 april 2013 - 16:17:37
Kun je nagaan hoe arrogant Robin dan kan zijn... mits het artikel op waarheid berust, natuurlijk. Wil zo'n opmerking niet onterecht maken.
En het gekke is, dat Robin Frijns nauwelijks arrogant op mij overkomt. Wel was hij iets te eerlijk over Red "ze behandelen coureurs als honden" Bull.

Gerard

Ow, daar maak je jezelf niet populair mee, ook bij andere teams (dan Sauber).. zou een doodsteek voor zn  carriere kunnen zijn :(