Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

0634

Naja, Franky. Het is ook gewoon zo. Hij is een enorm talent, maar hij heeft zijn zaakjes niet allemaal heel erg strak op orde.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2013 - 08:51:34
Naja, Franky. Het is ook gewoon zo. Hij is een enorm talent, maar hij heeft zijn zaakjes niet allemaal heel erg strak op orde.
Wellicht, maar daar is zijn manager toch voor? ???

Gerard

Ik mag toch hopen dat dit niet "Jos/Huub" deel 2 wordt!!! ??? ??? ???

Franky R.

Citaat van: Gerard op 22 maart 2013 - 15:39:16
Ik mag toch hopen dat dit niet "Jos/Huub" deel 2 wordt!!! ??? ??? ???
Hm, zo slecht ging dat toch niet...Huub had alleen Jos onder zijn hoede en heeft toch verschillende stoeltjes voor elkaar gebokst voor Jos.

Kootje

Maar 'm ook heel wat kansen gekost om na z'n valse start weer hogerop te komen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 22 maart 2013 - 16:20:50
Maar 'm ook heel wat kansen gekost om na z'n valse start weer hogerop te komen.
Het is maar wat je een valse start noemt. JJ Letho brak zijn nek en het team had een vervanger nodig. Ook ik zou zijn ingestapt naar Michael Schumacher, mocht ik zijn aangesteld als derde rijder... :) ...Wat daarna gebeurde...soit!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 22 maart 2013 - 16:24:59
Citaat van: Kootje op 22 maart 2013 - 16:20:50
Maar 'm ook heel wat kansen gekost om na z'n valse start weer hogerop te komen.
Het is maar wat je een valse start noemt. JJ Letho brak zijn nek en het team had een vervanger nodig. Ook ik zou zijn ingestapt naar Michael Schumacher, mocht ik zijn aangesteld als derde rijder... :) ...Wat daarna gebeurde...soit!

Precies .... wat daarna gebeurde. Dat is nou net wat ik 'n valse start noem. Debuteren bij 'n topteam is niet voor iedereen weggelegd, dus logisch dat hij die kans aangreep. Maar dan moet je er wel staan en Jos was duidelijk nog niet klaar voor de top. Dat heeft z'n verdere carierre duidelijk geen goed gedaan, dus .... valse start.

Wings

Citaat van: Franky R. op 22 maart 2013 - 16:16:19
Citaat van: Gerard op 22 maart 2013 - 15:39:16
Ik mag toch hopen dat dit niet "Jos/Huub" deel 2 wordt!!! ??? ??? ???
Hm, zo slecht ging dat toch niet...Huub had alleen Jos onder zijn hoede en heeft toch verschillende stoeltjes voor elkaar gebokst voor Jos.

Ligt er aan vanuit welke invalshoek je dat bejegent. Cijfertechnisch heeft hij lang kunnen overleven. Dat kun je knap vinden. Ik denk dat er echter meer in had gezeten dan wat er nu is uitgekomen. Dus heeft het duo niet gemaximaliseerd. Als je dan de link legt naar Frijns kan niet maximaliseren wel eens betekenen dat je naast de pot piest, om het plat neer te zetten. Dat is nergens voor nodig. Niemand kan en hoeft Robin te dwingen maar hij kiest nu om zich niet te bewijzen door rijtijd (ook wel eens raceritme of wedstrijdritme genoemd) naast zich neer te leggen. Dat staat gelijk aan het voetbalveld verruilen voor de reservebank. Deze houding zal geen enkel team prikkelen om met Robin om tafel te gaan. Slechte zaak. Zeer slecht zelfs.

Franky R.

CitaatNiemand kan en hoeft Robin te dwingen maar hij kiest nu om zich niet te bewijzen door rijtijd (ook wel eens raceritme of wedstrijdritme genoemd) naast zich neer te leggen. Dat staat gelijk aan het voetbalveld verruilen voor de reservebank.


Tja, Robin zou sowieso zich hebben op twee races. Die twee races garanderen niets...maar indien hij twee keer crasht, zou het er nog slechter uitzien voor hem. IMHO.

Wings

Als je niet rijdt kun je niet ontdekt worden. Nu heeft hij niks en zal hij zichzelf moeten profileren. Dat doe je niet vanaf de pitmuur. Ik ben het dus oneens met je stelling. Soms moet je aanvaardbare risico's nemen om verder te geraken.

Franky R.

Citaat van: Wings op 22 maart 2013 - 19:46:42
Als je niet rijdt kun je niet ontdekt worden. Nu heeft hij niks en zal hij zichzelf moeten profileren. Dat doe je niet vanaf de pitmuur. Ik ben het dus oneens met je stelling. Soms moet je aanvaardbare risico's nemen om verder te geraken.
Het punt is dat Frijns niet hoeft te worden 'ontdekt'. Hij heeft immers al een contract bij Sauber... ;) ...Hij heeft een stoeltje nodig om zijn wedstrijdritme vast te kunnen houden. Dat is IMHO iets heel anders, dan wat jij schets.

Wings

Nou ja, dan zit ons meningsverschil in de intepretatie van de definitie ontdekt worden. En dat ben je, in mijn beleving, pas als je rijdt. Dat hij nu een opstap, een kans heeft, prima. Dat is een begin.

Jehoentelaar

Frijns is zijn carrière vakkundig naar de vernieling aan het helpen. Volgens Blick weigerde hij in te stappen bij twee GP2-teams die voor nauwelijks geld (artikel zegt gratis, maar dat gaat mij wat ver) een zitje aanboden. Ook voor Bahrein heeft hij de kans gehad om in te stappen, maar dat wilde hij niet omdat hij -again, volgens het artikel- wilde dat dat team zijn begeleider ook zou betalen. Inmiddels begint Monisha ook te morren over de hele situatie.

Volledig artikel, in het Duits: http://www.blick.ch/sport/formel1/spinnt-sauber-frijns-id2269846.html

Fabian


Kootje

Wil die jongen eigenlijk wel racen?