Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 maart 2013 - 23:04:45
Citaat van: Franky R. op 19 maart 2013 - 23:00:21
Citaat van: gloudiesaurus op 19 maart 2013 - 22:56:19
Hij schijnt een Duitse manager te hebben...Werner Heinz.

O.a. Rosberg, en ex Villeneuve, Schneider, Biela, Heidfeld.

Maar goed het ging al fout toen hij riep zat ze je bij Red Bull als honden behandelen  >:(

Jammer want het talent heeft hij wel!
Ok, iemand met ervaring dus...Hoe kan die man dan zo fout zitten met een talent als Frijns?
Omdat ie er meer onder z'n hoede heeft en Frijns waarschijnlijk niet t belangrijkste voor hem is.
Een extra reden dan voor Frijns om die 'beste man' te dumpen. Pa Hamilton heeft niets om handen, dus die zou Frijns wel eens vooruit kunnen helpen?

Matthijs

#586
Lekker makkelijk roepen vanaf de bank. Misschien heeft de 'beste man' wel de tests voor Trident en RUSSIAN TIME voor hem geregeld. Dat Frijns dan vervolgens geen budget heeft, kun je zijn manager ook niet (volledig) aanrekenen.

Wel bijzondere ontwikkeling rondom Frijns. Direct na zijn titel in de WSR riepen veel mensen (ook hier) dat de GP2 geen geschikte klasse was. Geen stap omhoog, maar opzij en bovendien kon je daar alleen maar winnen als je ervaring had. Voor rookie Frijns zou een jaar GP2 alleen schadelijk zijn voor zijn indrukwekkende cv. Nu wordt er door een aantal van diezelfde mensen wild om zich heen geslagen zijn om een zondebok te vinden omdat Frijns geen GP2 kan rijden.

Ik hoop van harte dat Frijns er komt, want een groot talent hoort in de F1. Wie weet hoe het balletje rolt in 2013. Voor coureurs als Bottas en Vd Garde is het uiteindelijk ook goedgekomen.

NielsD

Zijn manager heeft er ongetwijfeld alles aangedaan. Maar de grootste en enigste reden is geld. Dat roept hij zelf ook, hij moet een Nederlands bedrijf achter zich krijgen die hem wil sponsoren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Dus... Berthon en Ceccon zijn zojuist officieel bevestigd als Trident rijders (hoort eigenlijk in het GP2 Topic, ;))


Jozef

#589
En geen Robin Frijns, maar wel ander talent uit de Lage Landen: Stoffel Vandoorne is vandaag opgenomen in het McLaren Young Driver Programme. :)

Edit: oeps, was even misleid doordat iemand me vandaag een link erover doorstuurde, maar hij zit er al een maand in...  :-[

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 20 maart 2013 - 09:09:51
Lekker makkelijk roepen vanaf de bank. Misschien heeft de 'beste man' wel de tests voor Trident en RUSSIAN TIME voor hem geregeld. Dat Frijns dan vervolgens geen budget heeft, kun je zijn manager ook niet (volledig) aanrekenen.

Wel bijzondere ontwikkeling rondom Frijns. Direct na zijn titel in de WSR riepen veel mensen (ook hier) dat de GP2 geen geschikte klasse was. Geen stap omhoog, maar opzij en bovendien kon je daar alleen maar winnen als je ervaring had.


Hoezo 'lekker makkelijk roepen'? Vanaf diezelfde bank zie ik dat zijn manager telkens half werk aflevert. Wel een contract bij Sauber, maar geen vrijdagen voor Frijns. Wel testen bij twee GP2-teams, maar geen kans op een zitje.


Bovendien heb ik idd. gezegd dat Frijns 'gewoon' F1 moet gaan rijden, want GP2 is idd. een stap opzij. Maar dat was voordat ik wist dat Frijns geen vrijdagen zou rijden bij Sauber... ::)

Sphinx

Wat ik elders lees is dat Frijns er zelf van af heeft gezien om GP2 te rijden, weliswaar na lang heen en weer praten, o.a. met dat management dat zogenaamd zo slecht is en onmiddellijk ontslagen moet worden. Er was klaarblijkelijk geen garantie dat hij het hele seizoen kon rijden (beetje zoals Daniel de Jong vorig jaar bij Rapax). Als stuurman aan de wal kan ik me natuurlijk niet goed in die positie verplaatsen, maar al rij je een paar wedstrijden, men zal het niet zo snel vergeten als je een goede indruk nalaat. Als het klopt vind ik het een gemiste kans.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Klopt, daarmee had Daniƫl de Jong wel wat deuren weten te openen afgelopen jaar.

Gerard

Ben ik het ook wel mee eens Sphinx
Majah, zoals Frijns zelf zegt : We doen het goed of we doen het niet..
Ja, dan kun je ook niet, (al is ehet maar in 2 racees) laten zien wat je in je mars hebt...

Jammer!!

Kootje

Tsja ..... talent heeft hij wel, maar aan z'n instelling mag nog wel wat veranderen. Eerst al de deur bij Red Bull keihard dichtgooien, en nu dit weer. Ga toch gewoon lekker die paar races rijden en wie weet wat er uitkomt. Voor hetzelfde geld vind je de benodigde sponsoring alsnog en kun je het seizoen afmaken? Je wint iig wat tijd, het zitje heb je al. ::)  Daarnaast is er altijd nog de kans je zo in de kijker te rijden dat het team alsnog besluit je te houden, of dat er 'n ander team ineens denkt: Nou ..... die Frijns is toch wel erg goed, die moeten we hebben. Gemiste kans dit. Begin me steeds meer af te vragen of die jongen het succes wel aan kan en het niet te hoog in z'n bol heeft.  :-\

Fabian

Elke kans voor Frijns om te rijden was er een die die denk ik had moeten pakken. Nu heb je helemaal niks. Daar zal ie ook niet vrolijk van worden. Gemiste kans wat mij betreft.

0634

Hopelijk heeft ie het wel in overleg met Sauber gedaan. Anders zullen die vermoedelijk ook niet onder de indruk zijn.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 21 maart 2013 - 18:11:00
Hopelijk heeft ie het wel in overleg met Sauber gedaan. Anders zullen die vermoedelijk ook niet onder de indruk zijn.
Dat mag ik ook hopen. Anders zullen die het ook niet echt leuk vinden.

gloudiesaurus

Dat zou helemaal dom zijn als hij het laten schieten...
Net als wat Kootje zegt, had dan die paar wedstrijden gepakt.

Ben ook niet onder de indruk van zijn management, ik bedoel sponsoren heeft hij niet, qua PR rammelt het, en ook de afspraken met Sauber stellen eigenlijk niks voor.
Ik bedoel Sauber beloofd hem geen kilometers en neemt hem niet eens mee naar de GP's...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 maart 2013 - 19:09:08
Dat zou helemaal dom zijn als hij het laten schieten...
Net als wat Kootje zegt, had dan die paar wedstrijden gepakt.

Ben ook niet onder de indruk van zijn management, ik bedoel sponsoren heeft hij niet, qua PR rammelt het, en ook de afspraken met Sauber stellen eigenlijk niks voor.
Ik bedoel Sauber beloofd hem geen kilometers en neemt hem niet eens mee naar de GP's...
Dat had ik al eerder gezegd, maar dan zijn we volgens sommigen een stelletje @#$#@ die maar wat roepen vanaf de bank thuis... ::)