Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Edwin90

Erg lullig inderdaad. Maar het is zaak dat hij snel sponsoren vindt. Aangezien de Formule 1 praktisch onhaalbaar is zonder geld. Zelfs met zijn talent.

Kootje

#571
Balen  >:(


Is dit trouwens echt 100% zeker? Trident en Hilmer hebben namelijk nog steeds TBA (to be announced) bij hun coureurs op de GP2 site staan. ::)

http://www.gp2series.com/Teams-and-Drivers/

Jehoentelaar

Overal wordt gemeld dat het al zeker is, dus ik ga er wel van uit. Ook de plek van Hilmer zou volgens de mensen in de wandelgangen al vergeven zijn.

Fabian

Ja het is wel zeker. GP2 official meldt het op twitter en Robin zegt het zelf ook in t artikel. Denk dat we er dan wel vanuit mogen gaan dat het klopt.

Kootje

Oke, balen dus. Dan moieten we 't maar met Daniël de Jong doen. Ook niet slecht, maar geen topper ala Frijns. :-\

gloudiesaurus

Verloren jaar voor Frijns.........

Het is niet eerlijk, maar aan de andere kant... wat als hij Red Bull niet bedankt had?
Dan had hij nu wel gereden hoor  ;)

En heb ook niet het idee dat hij qua management op het rechte spoor zit.
Als ik zijn manager was had ik me voor een paar races ingekocht en was ik volop met Sauber etc. gaan praten.
Gewoon beginnen en zien waar het schip strand...

Ik bedoel nu heb je ook niks....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Tja, hij wil zelf ook alleen maar hele seizoenen rijden. Nobel streven, maar zonder financiële backing heb je weinig recht van spreken. De Da Costa-strategie (GP3 en WSR afwisselen) had geen kwaad gekund: een nieuw en een al bekend kampioenschap, en nergens de verplichting hebben om aan kampioenschapsverwachtingen te voldoen. Nou reed Da Costa wel full-season GP3, maar details. :)

Fabian

Frijns heeft ook niet echt heel veel actie ondernomen voor mijn gevoel. Toen het eigenlijk al te laat was kwam ie echt in actie.

Jehoentelaar

Inderdaad, de ervaring leert dat teams die het geld het hardste nodig hebben vaak later hun line-up presenteren (hardere onderhandelingen). Direct na zijn titel, of eigenlijk zelfs tijdens het afgelopen seizoen, had hij eigenlijk al naar GP2-teams toe moeten stappen. Het is in al die klassen elke winter een gigantische stoelendans, dus er is geen team in de wereld waar je geen kans maakt als je er op tijd bij bent. Dan had er bovendien nog meer tijd geweest om geld bij elkaar te scharrelen.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 maart 2013 - 22:49:57
Frijns heeft ook niet echt heel veel actie ondernomen voor mijn gevoel. Toen het eigenlijk al te laat was kwam ie echt in actie.
Klopt, want direct na de bekendmaking van diens contract met Sauber was het al duidelijk dat Frijns niet op vtijdag zou rijden. Toen al had hij [en of zijn manager] actie moeten ondernemen.


Als ik Robin was, zou ik die "manager" dumpen. Ik hoor nooit wat van zijn manager. Wie is zijn manager eingenlijk? ::)

Fabian

Precies. Misschien zat ie iets te lang met z'n hoofd in de wolken nadat ie bij Sauber had getekend. Erg zonde dit want het lijkt een jaar stilzitten te worden voor Frijns.

gloudiesaurus

Hij schijnt een Duitse manager te hebben...Werner Heinz.

O.a. Rosberg, en ex Villeneuve, Schneider, Biela, Heidfeld.

Maar goed het ging al fout toen hij riep zat ze je bij Red Bull als honden behandelen  >:(

Jammer want het talent heeft hij wel!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Wellicht dat dit een reden is voor Sauber om wel her en der een vrije training voor hem vrij te maken. Ik weet niet hoe het allemaal contractueel precies zit, maar het zou best kunnen dat het team er ook van uit ging dat hét toptalent van de junior series van de afgelopen jaren (niet mijn woorden) wel ergens terecht kon.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 19 maart 2013 - 22:56:19
Hij schijnt een Duitse manager te hebben...Werner Heinz.

O.a. Rosberg, en ex Villeneuve, Schneider, Biela, Heidfeld.

Maar goed het ging al fout toen hij riep zat ze je bij Red Bull als honden behandelen  >:(

Jammer want het talent heeft hij wel!
Ok, iemand met ervaring dus...Hoe kan die man dan zo fout zitten met een talent als Frijns?

Fabian

Citaat van: Franky R. op 19 maart 2013 - 23:00:21
Citaat van: gloudiesaurus op 19 maart 2013 - 22:56:19
Hij schijnt een Duitse manager te hebben...Werner Heinz.

O.a. Rosberg, en ex Villeneuve, Schneider, Biela, Heidfeld.

Maar goed het ging al fout toen hij riep zat ze je bij Red Bull als honden behandelen  >:(

Jammer want het talent heeft hij wel!
Ok, iemand met ervaring dus...Hoe kan die man dan zo fout zitten met een talent als Frijns?
Omdat ie er meer onder z'n hoede heeft en Frijns waarschijnlijk niet t belangrijkste voor hem is.