Robin Frijns topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2011 - 13:58:55

« vorige - volgende »

Kootje

Nee ..... Twitter boeit me niet. Ik ben digibeet en wou dat graag zo houden. ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 06:40:29
Nee ..... Twitter boeit me niet. Ik ben digibeet en wou dat graag zo houden. ;D
Zegt de man die internetredacteur is bij een e-zine... :P :P :P


Nee, geintje Kootje. Ook ik doe niets met Twitter...Heb wel de links van diverse coureurs gesaved, maar zelf post ik niet via dat blauwe vogeltje.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:26:12
Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 06:40:29
Nee ..... Twitter boeit me niet. Ik ben digibeet en wou dat graag zo houden. ;D
Zegt de man die internetredacteur is bij een e-zine... :P :P :P

:-[ :-[ :-X :-\



;D

Charrel

Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 11:10:22
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 08:26:12
Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 06:40:29
Nee ..... Twitter boeit me niet. Ik ben digibeet en wou dat graag zo houden. ;D
Zegt de man die internetredacteur is bij een e-zine... :P :P :P

:-[ :-[ :-X :-\

;D

Haha geniaal!

Nog weinig nieuws, ik lees dat Christopher Zanella gaat testen deze week in Barcelona bij de FR 3.5. Niet bevestigd, maar dat zou positief zijn voor Frijns.

Verder zal Trident denk ik in enkele uren hun line-up bekend maken. Het kan toch ook allemaal niet lang meer duren nu, die rijders moeten ook helemaal ingevlogen worden, voorbereiden en acclimatiseren.

Jehoentelaar

RussianTime had geloof ik ook al aangegeven dat hun line-up compleet was naast Dillmann. Spannend...

Charrel

Citaat van: Jehoentelaar op 18 maart 2013 - 18:17:46
RussianTime had geloof ik ook al aangegeven dat hun line-up compleet was naast Dillmann. Spannend...

Ja dat gerucht gaat dat het Frijns is, ik hoop liever Russian Time dan bij Trident. Maar dat is ook meer persoonlijke voorkeur voor mij.

Ik verwacht dat Berthon vanavond zal worden bevestigd bij Trident

gloudiesaurus

Het word wel kort dag zo zeg....Ik bedoel aankomend weekend is het al zover.
Frijns zou onderhand al op het vliegtuig moeten zitten ivm tijdverschil etc...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Als het goed is zit hij dat ook als derde man van Sauber. 8)

Charrel

#563
Citaat van: Jehoentelaar op 18 maart 2013 - 20:57:42
Als het goed is zit hij dat ook als derde man van Sauber. 8)

Dat vraag ik me af, in Melbourne was hij er ook niet bij. Ik weet eigenlijk niet waarom. Weet iemand dat?

Ik weet wel dat zowel Nathanael Berthon (geruchten zijn dat hij bij Trident gaat rijden), Conor Daly (geruchten zijn dat hij bij Hilmer gaat rijden) als Paul Verhaug (geruchten zijn dat hij bij Hilmer gaat rijden) onderweg zijn naar Maleisiƫ.. Die zullen dus een contract hebben ondertussen.

Dan zijn er dus nog 2 stoeltjes over van de 5 (Russian Time 1 & Trident 1). Maar wie weet blijkt achteraf wel dat Frijns bij beide teams kon tekenen en in een luxe positie zat. ;) Ik ga even proberen te achterhalen of Frijns al is aangekomen in Maleisiƫ, het duurt me te lang voordat we iets van/over hem horen :P

Charrel

Dubbel slecht nieuws!

1. Sam Bird tekent bij Russian Time! (Scoop)

2. Ik heb een GP2 rijder gesproken en die heeft gehoord dat Frijns geen GP2 gaat rijden..

Balen! Nog meer onzekerheid.. Enige kans nu Trident

Charrel

#565
Er lijkt er geen kans dat Frijns GP2 gaat rijden dit weekend, sowieso zal Frijns voorlopig geen GP2 zal rijden. Tenzij halverwege het seizoen iemand extreem slecht presteert of zijn budget op is.

Dit is zoals ik de laatste 4 stoeltjes verwacht:

Trident:
Nathanael Berthon
Kevin Ceccon

Hilmer Motorsport:
Paul Varhaug
Conor Daly

Fabian

Jammer. Hij heeft indruk gemaakt maar het was toch niet genoeg. Misschien toch het gebrek aan sponsorcentjes?

Charrel

Citaat van: Fabian op 19 maart 2013 - 12:26:18
Jammer. Hij heeft indruk gemaakt maar het was toch niet genoeg. Misschien toch het gebrek aan sponsorcentjes?

Aan snelheid en talent zal het zeker niet liggen. De teams kiezen liever voor dat extra stukje GP2 ervaring en inderdaad nog belangrijker de centjes. Oftewel korte termijn, maar ik zie Robin nog wel halverwege het seizoen ergens instappen.

Fabian

Het is 'officieel'. De officiele twitteraccount van de GP2 meldt het nieuws ook. Helaas

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/geen_gp2_voor_frijns/

Sjonge jonge wat een aanfluiting.

Trident kiest voor het geld ipv talent, en Russian Time ook...
Belachelijk dat Frijns nu niet kan rijden terwijl mannen als Bianchi (Marussia in de F1 nota bene) en Sam Bird, die hij vorig jaar versloeg, dat wel kunnen.
De autosport is niet altijd eerlijk, zeker voor een Nederland zonder sponsorgeld  >:( >:( >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is